Reklama

 





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Rovnani depronu 2mm
PříspěvekNapsal: stř 03.01.2018 10:20 
Mazák
Mazák

Registrován: 30.8.2011
Příspěvky: 4800
Bydliště: Plzeň, CZ
Obrázky: 0
Vzhledem k tomu ze tu uz dlouho nebyla zadna diskuse o rovnani dratu to zkusim z druhe strany.

Ma nekdo nejakou overenou metodu jak srovnat 2mm depron ? Je to svetle zeleny, asi tak milion let stary climapor ktery se dodaval v roli. Puvodne jsem ho mel na ruzne tvarove potahy depronovych letadelek kde pruhnuti nevadilo (ba naopak :-D ) ale ted bych z toho chtel udelat halo let s elektronikou z UMX.

Takze jak srovnat ? Ma nekdo overenou metodu ? Co me napada :

- valcovani za studena (kdysi jsem takto depron ohnul tak mozna pujde i rovnat)
- vyzehlit zehlickou (ale jaka teplota) ?
- polozit ve srovnanem stavu a ofouknout horkovzduskou
- vybodnout se na to, dat do frezy 4mm desku, zapnout vysavac a preject ji na 2mm tloustky

_________________
210,280X8,480 Hexa, 3.4m Go-3, EDF Goshawk, Huricane XL, EPP Spartan, SkySurfX8, SE.5 pred opravou


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Rovnani depronu 2mm
PříspěvekNapsal: stř 03.01.2018 12:06 
Moderátor serveru
Moderátor serveru

Registrován: 28.2.2005
Příspěvky: 16381
Bydliště: Rakovník, CZ
Obrázky: 0
Hm, pošlu ti asi 10m v roli, ať máš dost materiálu na pokusy :mrgreen:
Před asi 15-ti roky jsem koupil napůl velkou roli myslím s Tomášem C.

Jinak myslím že přefrézováním přijdeš o tu vyztuženou povrchovou vrstvu :?

_________________
Aby mně mé záliby bavily, nemusím je brát kdovíjak vážně - jyrry.cbcnet.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rovnani depronu 2mm
PříspěvekNapsal: stř 03.01.2018 12:12 
Mazák
Mazák

Registrován: 30.8.2011
Příspěvky: 4800
Bydliště: Plzeň, CZ
Obrázky: 0
jo, presne takovou pulku role mam taky :-D

_________________
210,280X8,480 Hexa, 3.4m Go-3, EDF Goshawk, Huricane XL, EPP Spartan, SkySurfX8, SE.5 pred opravou


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rovnani depronu 2mm
PříspěvekNapsal: pát 05.01.2018 7:44 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12.7.2007
Příspěvky: 108
- Depron mezi skla a zapect pri 80st.
- Prohnutou stranou nahoru a prohrat fenem, horkovzduskou po cele plose - depron se srovna
- Prezehlit zehlickou s nejakym hadrem nahore, zase si vyzkouset teplotu nekde na malem kousku.

Po vychladnuti bude prijatelne rovne.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Yahoo [Bot] a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz