Reklama

 





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1094 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 69, 70, 71, 72, 73  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Protos 500 pokračování
PříspěvekNapsal: stř 15.02.2017 22:23 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 30.9.2013
Příspěvky: 22
Prosím tě 35miliohmu na článek? Nebo baterii. Mam tu gens ace 35 a 72 miliohmu jsou tedy ko? Raytronic c 60


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Protos 500 pokračování
PříspěvekNapsal: stř 15.02.2017 22:25 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 30.9.2013
Příspěvky: 22
Plně nabité maji odpor 35 jak to máte vy?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Protos 500 pokračování
PříspěvekNapsal: čtv 16.02.2017 11:37 
Mazák
Mazák

Registrován: 12.10.2012
Příspěvky: 620
Bydliště: Praha 6 ČR
Sakra, doplnuji, 35miliohmu na článek, ted´už mají i 57miliohmu na článek, furt je dojím, v této zimě lítá trex500 asi 3minuty.

_________________
MCPX-BL, blade 130x,trex 500, trex 550 dominator, dx7


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Protos 500 pokračování
PříspěvekNapsal: čtv 16.02.2017 14:12 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 30.9.2013
Příspěvky: 22
Aha tak to by ty moje mohli taky ještě něco vydržet zatím díky mám strach to s nimi zvednout aby nevypnul regulátor nebo tak něco


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Protos 500 pokračování
PříspěvekNapsal: sob 06.01.2018 22:23 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 12.11.2014
Příspěvky: 485
Švára píše:
No taky jsem se s tím moc vztekal. :oops: Zkoušel jsem všechno možné.Loga mám vlastně dvě.Jedno natuněné a druhé základní.U toho obyč jsem nakonec zkusil již popsané věci ale zastavilo se to až když jsem obrátil řemen.(směr)Najednou mám od té doby klid.Ani nevím co mě to napadlo.To bylo ze zoufalství. :lol:



Citacia je z vlakna "Logo 480 XXtreme" a velka vdaka za to, Švára! ' Najednou mam od vrtulky klid ', co sa tyka vibraciu, pomohlo to aj na Protose teda a vela. Obratil som remen tiez, neviem, mozno inac :) , ale napad prisiel z toho, co tu napisal Švára.
Uvidim, ako bude lietat s pravotocivou vrtulkou, nenasiel som informaciu o tom, aky ma to vplyv na letove vlastnosti.
Příloha:
Protos.jpg
Protos.jpg
[ 82.88 KiB | Zobrazeno 5493 krát ]



Pohon:
Příloha:
Protos1.jpg
Protos1.jpg
[ 41.18 KiB | Zobrazeno 5344 krát ]

Příloha:
Protos2.jpg
Protos2.jpg
[ 136.34 KiB | Zobrazeno 5337 krát ]

Příloha:
Protos3.jpg
Protos3.jpg
[ 105.59 KiB | Zobrazeno 5337 krát ]


_________________
V120D02S, KDS 450 Q FBL, Protos 500 FBL, Logo 500 SE. _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Protos 500 pokračování
PříspěvekNapsal: stř 28.02.2018 22:41 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 12.11.2014
Příspěvky: 485
Pravotociva vrtulka na novom TDF, fotka je z netu:
Příloha:
TDF.jpg
TDF.jpg
[ 109.31 KiB | Zobrazeno 5297 krát ]


Zaujimave! Preco zvolili to riesenie? ............ Existuju vlastne styri moznosti, ked vychadzame len z toho, ze hlavny rotor je pravotocivy. Vrtulka moze byt umiestnena na pravej strane a tam moze byt lavo-, alebo pravotociva a moze byt aj na lavej strane a tam tiez moze byt lavo-, alebo pravotociva. My sme si zvykli na to, ze je na pravej strane a je lavotociva, podla manualu treba to poskladat tak, aj suciastky su navrhnute tak a hotovo. .................. Bol by som zvedavy, ze tie jednotlive riesania co vlastne sposobuju, aky maju ucinok na letove vlastnosti, respektive na aerodynamiku, ake maju vyhody, alebo nevyhody. Preco sa to vyvijalo tak, ze vacsinou vrtulky su na pravej strane a otacaju sa "do zadu", do lava? A preco su tie vynimky? Existuje o tom nejaky studium? Rad by som to precital. :)

_________________
V120D02S, KDS 450 Q FBL, Protos 500 FBL, Logo 500 SE. _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Protos 500 pokračování
PříspěvekNapsal: čtv 01.03.2018 8:11 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 21.7.2010
Příspěvky: 5736
Bydliště: Kamenice - Praha východ
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
Aerodynamických pouček a konstrukčních výhod je u velikých vrtulníků několik. Zakládají se na silovém měření zkrutných momentů ocasního nosníku. Vlivem precesního pohybu setrvačníku ( čti celeku soustavy vyrovnávacího rotoru) dochází k poměrně velikému namáhání ocasního nosníku - při zamýšleném otáčení směru nosného rotoru, je lepší aby se vrtulka točila někam a precesním pohybem se nelámala na ocasním nosníku, nebo jej nevyvracovala na jeho lomené (úhlovém převodu) části. A nebo o hodně méně, nežli by se točila na druhou stranu. Pak je tu ta aerodynamika a tam záleží jak vrtulka je účinná a zda je nosník lomený a v jakých režimech rotor pracuje. Je zamýšleno aby vrtulka pracovala v urychleném proudu vzduchu protékajícím nosným rotorem. Při visu a letových režimech s air speed okolo nuly, aby jeden list vyrovnávacího rotoru chodí proti tomuto proudu a zvýšenou rychlostí obtékání listu se vylepšuje účinnost na polovině VR.

_________________
LAheli LA700, LAheli Sniper, LAheli Ricco
Logo 6003D
ASW 28 2,5m
Futaba T8FGS FASST


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Protos 500 pokračování
PříspěvekNapsal: čtv 01.03.2018 13:17 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 12.11.2014
Příspěvky: 485
No jo. Ale RC vrtulnik, oproti tym velkym ma miniaturne rozmery a nema nosnik vrtulky lomeny a v tych malych rozmeroch, obrateny smer otacania ma asi len zanedbatelne ucinky na konstrukciu, ci na aerodynamiku, .......napriek tomu nemyslim, ze TDF obratil smer otacania vrtulky len kvoli iny dizajn.

Aky ma vyznam davat vrtulku na lavu stranu? Ako napriklad tu na V120D02S? https://www.youtube.com/watch?v=t-EgmoSjH1Q

Aj Ricco ma vrtulku na lavej strane.(fotka je z netu) Preco? Cim je to lepsie? Pracuje tak vrtulka ucinnejsie, alebo viac drzi piruety?
Příloha:
Ricco.jpg
Ricco.jpg
[ 377.88 KiB | Zobrazeno 5248 krát ]


_________________
V120D02S, KDS 450 Q FBL, Protos 500 FBL, Logo 500 SE. _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Protos 500 pokračování
PříspěvekNapsal: čtv 01.03.2018 14:56 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 21.7.2010
Příspěvky: 5736
Bydliště: Kamenice - Praha východ
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
Ač nejsem konstruktér této naprosto famóózní malé mikro heli, tak si dovolím tvrdit, že pro tyto rozměry a výkony to nemá absolutně žádný vliv. Vše má takové přebytky výkonu že je to bez opodstatnění.

_________________
LAheli LA700, LAheli Sniper, LAheli Ricco
Logo 6003D
ASW 28 2,5m
Futaba T8FGS FASST


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Protos 500 pokračování
PříspěvekNapsal: stř 14.03.2018 12:41 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 12.11.2014
Příspěvky: 485
Sem sice nepatri, len tak zo zaujimavosti, heli: Soxos
Příloha:
soxos-550.jpg
soxos-550.jpg
[ 112.26 KiB | Zobrazeno 4973 krát ]


To je pohon teda! 8O

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Protos ma ten najjednoduchsi remenovy pohon a to je ten najjednoduchsi plne ozubeny pohon, GauiX3:
Příloha:
GauiX3.jpg
GauiX3.jpg
[ 70.15 KiB | Zobrazeno 4944 krát ]


A prave ten pohon ma najmensi odpor, spotrebovava z baterky najmenej. GauiX3 so svojim sposobom je urcite vyborny heli. ..Maloktory rc vrtulnik ma taky pohon.

_________________
V120D02S, KDS 450 Q FBL, Protos 500 FBL, Logo 500 SE. _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Protos 500 pokračování
PříspěvekNapsal: ned 15.07.2018 20:36 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 12.11.2014
Příspěvky: 485
Dnes po dlhsej dobe som zalietal s Protosom, je to fakt sila ta masina, ak je to spravne poskladany a nastaveny a ked aj baterka je dobra, aj listy, ..netreba lepsia 500-ka! .......Vrtulkovy mechanizmus treba velmi dosledne poskladat, aby vibracia bola v norme, no a to riesie, co je tu na fotke sa osvedcilo, ziadny problem s remenom, nepreskaka na pastorku a nemusi byt silne napnuty. Remen treba napnut len natolko, aby zbytocne nebrzdil pohon, ked pootocim rotorovu hlavu bez listy, ide podobne lahko, ako na Loga, kde je ozubene hlavne kolo. ..Napinanie remena treba velmi presne vykonat, ale iba raz. :)
Příloha:
Protos1.jpg
Protos1.jpg
[ 41.18 KiB | Zobrazeno 4541 krát ]


Příloha:
Protos.jpg
Protos.jpg
[ 85.52 KiB | Zobrazeno 4533 krát ]


Příloha:
Protos2.jpg
Protos2.jpg
[ 88.81 KiB | Zobrazeno 4529 krát ]


Příloha:
Protos3.jpg
Protos3.jpg
[ 97.18 KiB | Zobrazeno 4437 krát ]



Nikto nevie jednoznacny odpoved davat na tu otazku, ze aky vrtulnik pre zaciatocnika. Nie sme rovnake a su aj velmi sikovne, vzdatne zaciatocnici. ..No ale uz :D, ako zodpovednejsi, 500-ku pre zaciatocnika by som neodporucal. To je uz nebezpecny stroj! ................ Nic nove s tym nepisem, len sa pripajam k tomu nazoru, ze pre zaciatocnika 450-ka je najlepsia volba, normalna, alebo aj nejaka predlzena.

_________________
V120D02S, KDS 450 Q FBL, Protos 500 FBL, Logo 500 SE. _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Protos 500 pokračování
PříspěvekNapsal: sob 06.10.2018 22:40 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 12.11.2014
Příspěvky: 485
Pretoze som nevyuzival plny vykon setoveho motora MSH 880KV, rozhodol som sa vyskusat nieco lahsie. :D
http://www.myrcmart.com/rcx-be282655-77 ... -6495.html
Příloha:
RCX-770KV.jpg
RCX-770KV.jpg
[ 76.48 KiB | Zobrazeno 3639 krát ]


Ten motor je za smiesnu cenu, vsak za cenu jedneho pastorka. .............................. Hriadel uspesne vymeneny.
Příloha:
Protos,770KV.jpg
Protos,770KV.jpg
[ 68.54 KiB | Zobrazeno 3639 krát ]


Příloha:
MSH195g.jpg
MSH195g.jpg
[ 39.36 KiB | Zobrazeno 3634 krát ]


Příloha:
RCX 164g.jpg
RCX 164g.jpg
[ 34.82 KiB | Zobrazeno 3634 krát ]


_________________
V120D02S, KDS 450 Q FBL, Protos 500 FBL, Logo 500 SE. _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Protos 500 pokračování
PříspěvekNapsal: sob 06.10.2018 23:16 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 12.11.2014
Příspěvky: 485
Příloha:
MSH, RCX.jpg
MSH, RCX.jpg
[ 89.96 KiB | Zobrazeno 3631 krát ]


Motor 'RCX BE2826-5.5 770KV' je 14 polovy, timing 15-25. ..... Na Protose s 13T pastorkom da sa s nim dosiahnut a udrzat 2300 rotorove otacky, so 14T; 2500 rpm, ..je vhodny pre lahky Protos s celkovou hmotnostou okolo 1500g, s 430 mm-vymi listamy. (treba to pouzivat na 6S baterku, samozrejme)
Příloha:
RCX Protos.jpg
RCX Protos.jpg
[ 38.91 KiB | Zobrazeno 3631 krát ]


Příloha:
RCX Protos2.jpg
RCX Protos2.jpg
[ 74.35 KiB | Zobrazeno 3631 krát ]


Je usporny, efektivny, lahky a je aj dost vykonny motor. Vibracia heliny je troska mensia, ako s motorom MSH a teplota RCX motora po prevadzke je tiez mensia, ...u mna ani ten setovy motor nikdy nebol, ako zehlicka. ........................................... Perfektne sa da pouzivat vo vrtulnikoch aj niektore lietadlove motori teda. :wink:

_________________
V120D02S, KDS 450 Q FBL, Protos 500 FBL, Logo 500 SE. _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Protos 500 pokračování
PříspěvekNapsal: pon 25.03.2019 23:15 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 12.11.2014
Příspěvky: 485
Zacinam teraz od zadu, lebo na to som az teraz prisiel a povazujem to za surne, lebo ak sa nemylim Lynxheli uz tu suciastku nevyraba. Ide o ramena unasaca vrtulkoveho mechanizmu:
Příloha:
tail lever Protos 500.jpeg
tail lever Protos 500.jpeg [ 3.81 KiB | Zobrazeno 1746 krát ]

To originalne rameno je slabe, na zataz sa zdeformuje, ohyba. Funkcne to samozrejme je, no nie je stopercentne riesenie, s tymto chvost nikdy sa stopercentne drzat nebude, vzdy bude mat nejake a v dobrom pripade iba drobne neduchy teda.

To je tuhy a precizny vyrobok, existuje v cervenom, striebornom a ciernom prevedeni; LX0735, LX0734, LX0880:
Příloha:
PROTOS-500-Tail-Lever LX073.JPG
PROTOS-500-Tail-Lever LX073.JPG
[ 67.18 KiB | Zobrazeno 1736 krát ]


Příloha:


Da sa to este kupit na par miestach, napriklad:
http://www.worldofheli.de/lynx/protos/p ... --pro.html
https://www.rcheli-store.de/RC-Helicopt ... 089&p=1089

Cena je taka, ..bez postovne by bolo lepsie :lol:, no okrem toho ziadny iny kovovy tuning na Protos nie je potrebne. ........ Inac ta suciastka uz je 'na veky', musi byt velmi nestastna havaria, ked sa to pokazi, jedine vodiace skrutky sa mozu casom opotrebovavat, tie sa da vymenit na originalne-protosacke.

_________________
V120D02S, KDS 450 Q FBL, Protos 500 FBL, Logo 500 SE. _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Protos 500 pokračování
PříspěvekNapsal: pát 29.03.2019 11:58 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 12.11.2014
Příspěvky: 485
A je to tu:
Příloha:
Lynx.jpg
Lynx.jpg
[ 75.43 KiB | Zobrazeno 1591 krát ]


Dnes som aj vyskusal, super. Pred tym chvost vzdy mal drobne vykyvy, nech som s tym robil cokolvek a teraz sa drzi pekne, ziadne vykyvy, ziadne trasenie, je radost na to aj pozerat. :D

_________________
V120D02S, KDS 450 Q FBL, Protos 500 FBL, Logo 500 SE. _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1094 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 69, 70, 71, 72, 73  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz