Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 189 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: -
PříspěvekNapsal: ned 20.02.2011 11:00 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 10.4.2007
Příspěvky: 526
Bydliště: HK, Praha
Obrázky: 18
To jak popisuje Vety je s největší pravděpodobností chyba jedné fáze. Asi studeňák na konektorech nebo u reglu. Případně by to mohlo být i v nastavení reglu. Ale to není tento případ. Tady bych to neviděl ani na rušení, to by nevypadávalo tak, jak popisuješ, ale spíše by to dostávalo kopance. Takže zbývá motor, regl a aku. Protože máš v obou letadlech jiný motor a regl a přijde mi nepravděpodobné, že bys oba nadměrně přetížil, tak mi to stále vychází na tu lipolku.
Šiki


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: -
PříspěvekNapsal: ned 20.02.2011 11:40 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 15.9.2006
Příspěvky: 1146
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Obrázky: 2
siki píše:
letec111 píše:
bez nasazené vrtule jsem to neskoušel, ale jak dole pustím plný plyn tak, otáčky neskáčou. jakoby se nic nedělo, jakmile to je ale ve vzduchu tak to začne blbnout.


No já se ptal z toho důvodu, že jediné, co mají ty dva modely společné, je vysílač a lipolka. A spíše než ve vysílačce bych viděl závadu v lipolce. Prostě, že už je špatná a když dáš plnej plyn, tak napětí poklesne tak, že to regl utne. Ještě jako velmi málo pravděpodobnou bych viděl nějakou systematickou chybu v elektroinstalaci.
Šiki

Taky bych hledal chybu v baterce. To jediný je společný. Může být kaput,nebo je třeba na konektoru jen studenej spoj,kterej malý proudy přenese,ale v plný zátěži a po zahřátí kolabuje. Zkus po zátěži aku zkontrolovat,jestli se někde hodně nezahřívá. U konektoru a na výstupech. Zkrátka kde je nějakej spoj...

_________________
Chybama se člověk učí..hmm asi jsem jeden z nejvzdělanějších lidí...


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 20.02.2011 13:14 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 24.1.2009
Příspěvky: 858
No to co dělal motor mně tak to byla chyba v nastavení reglu..Ale když ti to nedělá tohle, tak bych to viděl asi také na tu Li-Polku..

_________________
*![>>(Vety)<<]!*


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 20.02.2011 13:22 
BAN - uživatel vyhozen z RCManie
BAN - uživatel vyhozen z RCManie

Registrován: 24.10.2007
Příspěvky: 3514
Bydliště: Čadca, SK
"chyba v nastavení reglu"...

môžeš to prosím Ťa napísať konkrétne, v čom bola tá chyba, resp. čo bolo zle nastavené ???
zaujíma ma to... a asi nielen mňa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 20.02.2011 15:32 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 24.1.2009
Příspěvky: 858
robotmz píše:
"chyba v nastavení reglu"...

môžeš to prosím Ťa napísať konkrétne, v čom bola tá chyba, resp. čo bolo zle nastavené ???
zaujíma ma to... a asi nielen mňa...

No já jsem to nepřenastavoval..Přeposlal jsem regulátor prodejci kde jsem si ho zakoupil (jako reklamaci) a on mně vyměnil celý regulátor..Vety

_________________
*![>>(Vety)<<]!*


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: -
PříspěvekNapsal: ned 20.02.2011 20:42 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 11.4.2008
Příspěvky: 5060
Bydliště: CA
siki píše:
To jak popisuje Vety je s největší pravděpodobností chyba jedné fáze. Asi studeňák na konektorech nebo u reglu. Případně by to mohlo být i v nastavení reglu. Ale to není tento případ. Tady bych to neviděl ani na rušení, to by nevypadávalo tak, jak popisuješ, ale spíše by to dostávalo kopance. Takže zbývá motor, regl a aku. Protože máš v obou letadlech jiný motor a regl a přijde mi nepravděpodobné, že bys oba nadměrně přetížil, tak mi to stále vychází na tu lipolku.
Šiki

Prosím pekne, miesto špekulácii napíš konečne, čo tam je za motor regler vrtuľa. Síce si nemeral, ale si si istý, že nepreťažuješ..... Čo sa týka nastvenia, reglu - je tu veľa "kecalistov" - ale ťažko ti poradiť, čo tam nastaviť, keď nevedia, čo máš za motor......
To čo popisuješ - to sú najskôr výpadky signálu príjmača. To ti urobí to, že servá ostanú stáť, ale regler ti stiahne otáčky....
Čo sa týka inštalácie - tam musíš dať príjmač tak, aby bol čo najďalej od elektroniky a anténa nesmie nikdy križovať žiadne servokáble a nesmie ísť okolo serv.....
Rady typu pusť na plný plyn a čakaj čo sa stane.... tá je založená na tom, že ak to nebude dymiť tak je to OK a ak sa zdymí - kúp si novú výbavu. No čo nato povedať..... a nebyť neslušný....

_________________
http://lubo111.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: -
PříspěvekNapsal: ned 20.02.2011 21:29 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 10.4.2007
Příspěvky: 526
Bydliště: HK, Praha
Obrázky: 18
lubo1 píše:
siki píše:
To jak popisuje Vety je s největší pravděpodobností chyba jedné fáze. Asi studeňák na konektorech nebo u reglu. Případně by to mohlo být i v nastavení reglu. Ale to není tento případ. Tady bych to neviděl ani na rušení, to by nevypadávalo tak, jak popisuješ, ale spíše by to dostávalo kopance. Takže zbývá motor, regl a aku. Protože máš v obou letadlech jiný motor a regl a přijde mi nepravděpodobné, že bys oba nadměrně přetížil, tak mi to stále vychází na tu lipolku.
Šiki

Prosím pekne, miesto špekulácii napíš konečne, čo tam je za motor regler vrtuľa. Síce si nemeral, ale si si istý, že nepreťažuješ.....
.....


Asi jsi to trochu popletl, já nejsem ten, kdo se ptá. Já se jen z těch indícií snažím určit závadu. Chce to trochu lépe číst a né se zcela zcestně do někoho navážet. Napsat sem podrobnější popis té elektroniky je základ, ale přesto si nemyslím, že u dvou konfigurací přetížil motor, zvlášť pokud to dřív chodilo bezproblémově. Představa, že dá plný plyn a bude čekat jestli to začne dýmit mi přijde trochu zcestná. Stačí jen počkat, jestli bude opět vypínat regl a poté zkusit novou lipolku. Kdyby mělo dojít k shoření reglu nebo motoru, tak by k tomu beztak už dávno došlo ve vzduchu a na zemi by si typického zápachu určitě všiml. Mně zas přijde blbost chtít po někom, kdo nemá moc šajnu o tom, co tomu je, aby nějak měřil protékající proudy. Stále si stojím za pro mě nejpravděpodobnější závadou a tou je vadná lipolka. Ona taková špatná lipolka v mrazivém počasí má velký pokles napětí v zátěži a regl by to mohl vypínat.
Šiki


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 20.02.2011 22:16 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 19.2.2011
Příspěvky: 7
skusím teda tu lipolku, kouknu pořádně na pájené konektory, jestli není něco volného a pak mam ještě jednu tu samou tak ji skusím vyměnit a dám vědět jestli to bude ještě blbnout.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 20.02.2011 22:18 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 19.2.2011
Příspěvky: 7
skusím teda tu lipolku, kouknu pořádně na pájené konektory, jestli není něco volného a pak mam ještě jednu tu samou tak ji skusím vyměnit a dám vědět jestli to bude ještě blbnout.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 21.02.2011 0:30 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 23.5.2010
Příspěvky: 1884
skoušel si dosah vysílačky na zemi se zataženou anténou a pak s vytaženou ? Mi to připadá, že přijímač ztrácí signál. To pak může regulátor sám zvyšovat i snižovat otáčky motoru a serva si dělají díky motoru co chtějí. Něco takového si myslím psal.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 21.02.2011 0:33 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 23.5.2010
Příspěvky: 1884
Optica jsem měl a dělalo mi to cosi podobného. Závada může být v konektoru na zásuvném modulu ve vysílačce. Ale není to poslední místo záhady.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 21.02.2011 0:34 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 23.5.2010
Příspěvky: 1884
Další závada může být na zlomené anténě přijímače, prostě je tam toho víc, kde se mohlo něco po......t


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Nastavení Optic 6
PříspěvekNapsal: pon 21.02.2011 22:35 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 25.6.2009
Příspěvky: 37
Bydliště: Fulnek-Nový jičín
Zdravím všechny,potřeboval bych poradit.Mám rc soupravu Optic 6.Davám do kupy model Funcub od Multiplexu který má klapky sloužící i jako brzdy.Potřeboval bych vědět jak zapojit kabely serv a jak nastavit vysílačku tak aby na přepínači SW-4 jsem měl při první poloze ST1 klapky a při druhé poloze ST2 brzdy a při poloze NOR klapky i brzdy vypnuty. Předem děkuji za odpovědi i nápady.

_________________
Cessna 480,Mustang P-51 BL Parkzone,DX7


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nastavení Optic 6
PříspěvekNapsal: pon 21.02.2011 23:33 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 24.1.2009
Příspěvky: 858
Papajik píše:
Zdravím všechny,potřeboval bych poradit.Mám rc soupravu Optic 6.Davám do kupy model Funcub od Multiplexu který má klapky sloužící i jako brzdy.Potřeboval bych vědět jak zapojit kabely serv a jak nastavit vysílačku tak aby na přepínači SW-4 jsem měl při první poloze ST1 klapky a při druhé poloze ST2 brzdy a při poloze NOR klapky i brzdy vypnuty. Předem děkuji za odpovědi i nápady.

Co návod ? V návodu o tom nic neni ? Jukni..

_________________
*![>>(Vety)<<]!*


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Nastavení Optic 6
PříspěvekNapsal: úte 22.02.2011 0:10 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 25.6.2009
Příspěvky: 37
Bydliště: Fulnek-Nový jičín
Z návodu jsem to bohužel nevyčetl.Zkoušel jsem ruzné možnosti nastavení ale k tomu správnému jsem se nedobral.

_________________
Cessna 480,Mustang P-51 BL Parkzone,DX7


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 189 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: MichalM, Ryko a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz