Reklama

 



Pravidla fóra


Pokud bude tlachání ve Smetišti zcela mimo téma modelářství, případně ohrožující pověst modelářství, bude příspěvek/téma odstraněno.
Životnost vláken bude 31dní. Pokud se neobjeví nový příspěvek tak bude vlákno likvidováno.



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 288 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 20  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pát 17.03.2017 2:17 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2008
Příspěvky: 10449
Bydliště: praha 5
dnes konečně super počasí, po polednim 2O km venčení psa a večer jsem ještě vyrazil solo do Prahy, ty cyklo trasy jsou opravdu super, vyrazil jsem ze Smíchova přez Kampu na Karluv most a přez Dvořákovo nábřeží pohodová cyklotrasa až na Palmovku

http://pepin65.rajce.idnes.cz/Kolobrnda/#IMG_0059.jpg

lehce mě začíná nahlodávat, že bych na příští sezonu trošku potunil na výkonu, vyhrabal dle finančních možností---takže na bazaru nějakou kolobrndu s odpruženou přední vydlicí a změnou vyššího zdvihu stupačky---utekla mi ta správná loni když jsem začal puvodně kolobrndu řešit.

výkon si myslím že by byl rozumný s ohledem na spotřebu ampérku z baterky uplně v pohodě tak někde od 500W do 700w ,nechci to výkonem nesmyslně přehánět , určitě by to ale chtělo hnané zadní kolo, ale je to výzva a reálně splnitelný už mnohaletý sen, jak se jet vyřádit do terénu na motokrosové motorce, když za prvé nemám papíry na motorku a za druhé,kuli čemu a kde ty roky sním o tom jezdění na té motokrosové motorce, všude jsou tam cedule--chráněná krajinná oblast zákaz vjezdu motorovým vozidlum :evil:

jinak jsem zkoušel už z letitých vyžilých modelářských lipol baterek poskládat batwerii ještě použitelnou pro koloběžku a jde to i z opravdu unavených šrotíku buřtíku.

všechny články jsem pospojoval na jednočlánek paralerně, nabil do plna, vybil pak každý článek zvlášt, popsal kapacitou kterou dal do plného vybití, z nich pak poskládal tak nějak odpovídající paralelně pospojovanou sadu dvou pětičlánku.

tu jsem pak ještě opětovně paralelně nabijel a samostatně zkušebně vybijel s přidaným odběrem přez žárovky cca 4A, což asi tak podle mého odpovídá pruběžnému odběru 250W pohonu a zdá se, že to funguje, jasně, články jsou plus mínus každý jinde o desítky ampér, ale jezdit se na to dá, měřák hlídá nejníž podvybitý článek a co nabijení, to vždy s balancováním---hlídáním nepřebití článku.

PS: rozdíl třeba 100ma jednoho článku vuči druhému se v reálu rovná při hodně ekonomické jízdě ani né jednomu ujetému kilometru, při lenošení vysosám na kilometru 2Ah jako prd, takže rozdíl 200ma je v reálu třeba na 4000ma baterii nedojetých ještě 200m.

jinak kapacita 4000ma mi přijde tak akorát na odpolední výlet--20-30km, manželka by na to dala 60km :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 
PříspěvekNapsal: pon 20.03.2017 0:20 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2008
Příspěvky: 10449
Bydliště: praha 5
dnes to na ježdění bohužel nebylo, tak jsem si u kámoše vyzvednul do era už moc nepoužitelné lipolky 4 sady 3 článku 2200ma, reálná kapacita cca 1300ma a poskládal z nich pro manželku dva 5 ti články, jen na menší přípomoc.


balančáky jsem raději použill MPX, ty se ji snad opačně zastrčit nepodaří a jako nabiječ ji zatím pujčím muj cestovní graupner, který jsem snad dostatečně zblbuvzdornil vyndáním pro ni nepotřebných tlačítek a nechal ji tam pouze tlačítko zapnutí--vypnutí.
Mačkat jdou i bez těch nástavcu, ale už se musím opravdu snažit.
Pokud by ji to vzalo nějak zásadněji, než jen když ji já někam vytáhnu, tak bych ji koupil ten obyč nabiječ, co mi doporučil Coro.

https://hobbyking.com/en_us/hobbykingtm ... arger.html

pokoušel jsem se dohledat nějaké koloběžky s přední odpruženou vydlicí, jediné co jsem našel je Crussis za necelých 14k, na to prdim, to je na mě moc peněz, ale nadchli mě, že se ani za tuto cenu neprděj s možností celkově zvednout zdvih stupátka --loni na té bazarové, co mi utekla to bylo na zadním kole řešené přesazováním na rámu do vyšší, nebo nižší díry , tady u té Crussis jsou jen vymezovací podložky krku dole, takže se tím zvedl předek stupačky, což si myslím, že je naprosto dostačující a pro jízdu na rovině a na nohy by mělo stačit --teda pokud to bude vubec nutné jen dobastlit nějaký zásek--uzamčení vydlice po částečném zamáčknutí, čímž bych stupačku dostal pro jízdu na rovině do klasické výšky cca 5cm i vepředu.
včera jsem zjištoval nějaká moudra okolo odpružených vydlic v cykloservisu, ale uzamykátelné vydlice co říkal se zamykají vždy pouze v odpružené poloze, což mi nic neřeší, já ji pokud vubec, tak budu potřebovat zamknout trochu přimáčklou.

Myslim si ale, že v praxi se ukáže, že je to na koloběžce zbytečný, bo při odrážení není podle mého duvod, aby koloběžka propružila a pokud budu stát jednou nohou u zadního kola, tak budu mít stupačku pořád nízko.

Nakonec teda rozhodnuto, že koloběžku koupim zase Wilcox, obyč zánovní odpruženou vydlici pro V brzdy jsem objednal včera na bazaru --najetých cca 200km za 300kč plus poštovný, výška i pruměr krkové trubky mi sedí, minimálně na prvotní odzkoušení to stačit bude a pokud bych tu terénní koloběžku používal nějak pravidelněji, nejspíš bych asi stejně chtěl dopředu kotoučovou brzdu a to už bych si koupil vydli podle toho, co bych už věděl co od ní chci.

pohon pujde nakonec opět do předního kola,chci zustat na 10S lipol , to dá nejspíš maximálně 750W a to zase není takový výkon, abych musel řešit, že mi přední kolo do kopečka prokluzuje, nějaký výjezdy do vrchu bez přípomoci je při 750W stejně nesmysl, spíš mi jde po zkušenostech ted s tím 250W pohonem---Watmetr ukazuje ve špičkách na lipol 350W, že občas bych se v nějakých usecích vyřádil s trochu výkonnějším pohonem víc, ale zase s rozumem, aby to nakonec nedopadlo, že na 10čl 10Ah baterii ujedu kilometr a bude vysosaná , navíc 1000W přední kolo váží přez 6kg, oproti současným tuším 3,5 kg 250W.

třeba mi to momentální zavzdušnění ale přejde a zustane jen u té koupené vydlice , pořád si nejsem uplně jistý, jestli ji opravdu trochu smysluplně využiju :oops:

https://www.insportline.cz/16130/kolobe ... GwodxyUHag

Příloha:
P1170806.JPG
P1170806.JPG [ 48.5 KiB | Zobrazeno 558 krát ]


Příloha:
P1170807.JPG
P1170807.JPG [ 67.81 KiB | Zobrazeno 558 krát ]


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 20.03.2017 13:30 
Mazák
Mazák

Registrován: 1.1.2008
Příspěvky: 2270
Bydliště: Ban.Bystrica
Tak ja som tiez moje kolo dokoncil a kedze dnes aspon neprsalo, tom som to bol aj vyskusat. Pri stavbe v podstate vsetko sedelo az na vyfuk , ten som musel nahriat a prihnut, nakolko narazal do pedalov. Nakoniec som celkom prekvapeny , hluk na urovni babety, nastartovalo to po nasani hned, takto surovy motor ma slusnu akceleraciu, bez problemov to da 25km/h, na pol plynu , mierne stupanie to zvladne tiez. Celkovy dojem zatial viac nez dobry. Dokonca aj pri vymacknuti spojky sa da celkom slusne slapat.


Odoslané z ASUS_Z00AD a podpis odstránim


Přílohy:
P_20170316_184459.jpg
P_20170316_184459.jpg [ 90.38 KiB | Zobrazeno 505 krát ]
Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: pon 20.03.2017 19:08 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2008
Příspěvky: 10449
Bydliště: praha 5
jozefbb píše:
Nakoniec som celkom prekvapeny , hluk na urovni babety, nastartovalo to po nasani hned, takto surovy motor ma slusnu akceleraciu, bez problemov to da 25km/h, na pol plynu , mierne stupanie to zvladne tiez. Celkovy dojem zatial viac nez dobry. Dokonca aj pri vymacknuti spojky sa da celkom slusne slapat.


tak gratuluju :D

ten tvuj motor je dvoutakt, nebo 4 takt ?

Já dnes mluvil s technikem z Epohonu a řešil možné kombinace řídících jednotek a k nim zase ovládací prvky, ale moc moudrej z toho zatím nejsem, pro ty výkonnější pohony už jsou možné ruzné nastavení, jedna je nastavitelná přez řidítkový display--ovšem v návodu píšou--základní set obsahuje pouze základní ovladač, takže display by v setu být asi neměl.

druhý set je programovatelný přez usb propojku--která ovšem není součástí setu stejně tak, jako příšlapový asistant.

tu displeovou, co mi nakonec doporučil, tak v návodu ale jasně píšou napájecí napětí 48v, ačkoli jsem jasně zminoval, že chci zustat na napětí 36v, na druhou stranu asi by se ale prdlajs stalo, kdybych k té 36v sadě přidal ještě paralelně několik tříčlánku které mám na letadla.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 20.03.2017 22:19 
Mazák
Mazák

Registrován: 1.1.2008
Příspěvky: 2270
Bydliště: Ban.Bystrica
pepin píše:

tak gratuluju :D

ten tvuj motor je dvoutakt, nebo 4 takt ?

Já dnes mluvil s technikem z Epohonu a řešil možné kombinace řídících jednotek a k nim zase ovládací prvky, ale moc moudrej z toho zatím nejsem, pro ty výkonnější pohony už jsou možné ruzné nastavení, jedna je nastavitelná přez řidítkový display--ovšem v návodu píšou--základní set obsahuje pouze základní ovladač, takže display by v setu být asi neměl.

druhý set je programovatelný přez usb propojku--která ovšem není součástí setu stejně tak, jako příšlapový asistant.

tu displeovou, co mi nakonec doporučil, tak v návodu ale jasně píšou napájecí napětí 48v, ačkoli jsem jasně zminoval, že chci zustat na napětí 36v, na druhou stranu asi by se ale prdlajs stalo, kdybych k té 36v sadě přidal ještě paralelně několik tříčlánku které mám na letadla.

Je to 2t, 4t je drahy a okrem toho daleko slabsi do kopca, uz mi prisiel aj racing karburator, ze vraj je to s nim zivsie. S elektrikou sa daleko viac vytrapis a bude to aj nenormalne drahsie . A stale dobijat tie baterie, aby si niekam mohol ist. No, na mna to nie je. Dobra elektrika stoji strasne peniaze , ako i baterie.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: úte 21.03.2017 0:27 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2008
Příspěvky: 10449
Bydliště: praha 5
jozefbb píše:
Je to 2t, 4t je drahy a okrem toho daleko slabsi do kopca Dobra elektrika stoji strasne peniaze , ako i baterie.


on je prý ten 4 takt hlavně docela poruchovej.

ta elektrika je určitě dražší, pro mě by ale spalovák smysl neměl.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 21.03.2017 19:54 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2008
Příspěvky: 10449
Bydliště: praha 5
tak nakonec vše bude ohledně pohonu do terénu asi trochu jinak, než jsem puvodně plánoval, vyrazil jsem dnes s čoklem na Karlštejnsko--bubovické vodopády - malá-, velká amerika a po lesních cestách .

teoretické uvahy o terénní koloběžce se díky tomu trochu projasnili---včetně mého věčného dilema i na kole, zda jezdit, nebo nejezdit s cyklistickou helmou, dnes jsem ji prosíravě měl a díky bohu, tak, jako dnes jsem se vzduchem neporoletěl snad ještě nikdy :lol:

v každém případě paráda a absolutní nadšení, ted opravuji dnešní závady pro případ, že zítra nebude chcát a dalo by se jet na Svatý Jan.

PS: balančáky jdou fakt zastrčit obráceně a není k tomu potřeba ani ženská :evil: naštěstí vyhulili jen balanční konektory, tak snad nebudu muset kuchat komplet obal baterky, definitivně ale přejdu postupně u všech cyklo sad pro balancování na MPX konektory.

v každém případě elektro a lesní turistické značené cesty, maximální nadšení, bo si vubec neumím představit, jak bych po skalních usecích přenášel na hrbu nějakýho spalovacího ideálně minimálně pulitra

Příloha:
IMG_0031.JPG
IMG_0031.JPG [ 178.71 KiB | Zobrazeno 409 krát ]


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 21.03.2017 22:39 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2008
Příspěvky: 10449
Bydliště: praha 5
tak přeletovat jen balančáky za MPX konektory neklaplo, prošluslé kablíky jsou vyhřáté , takže zítra nové balančáky od hnízdila a bohužel zborka rozborka baterie a komplet přeletování balančních konektoru :evil:

nic méně k tomu plánovanému 750-1000W pohonu-- prdím na to, tudy podle mého smysluplná cesta nepovede---alespon na to, co po tom chci já.dnes jsem odjezdil povětšinou v terénu cca 25 km, vysosal z lipolek cca 9000ma a i při maximálním ale v kopcích trvalejším odběru maximálně 17A starší lipolky zase až tak nejásají, že by byli uplně v poho a trvale stíhali, takže si umím tak nějak odhadem představit, co by asi tak říkali na 1000W pohon, tudy asi cesta nepovede.

Odpruženou vidlici už taky vidím spíš jako osobní radustku, než něco na koloběžku nezbytně potřebného, bo i přez absenci odpružené vidlice mi nepříšlo nezbytně nutné se ve sjezdíku lesní cesty uplně zásadně oproti kolu mírnit, až to zkončilo docela slušným držkopádem--blátíčko- silniční plášt :lol: naštěstí jsem měl helmu, evidentně má drobný šrám, jinak mimo umazání od bahna a pochroumaného ovládání asistence--zohýbaný uhelník spínače jsem z toho pádu vyváznul naštěstí v pohodě.

jediný, co neustálo jízdu v terénu byl šroubek zadního blatníku, ten se povolil , blatník cvhrastil, tak jsem ho při jedné vajglpauze dotáhnul--po demontáži zadního kola.

Nic méně co by asi ohledně potunění pohonu fungovalo a tudy se asi nakonec možná vydám, přední kolo zustane na 250W, ale do zadního kola pujde taky 250W pohon, pokud prodejci nekecají a ty levné 250W pohony mají opravdu převodovku sestavenou na pruměr kola , nechal bych si do zadního 20kového kola dát převodovku do 26, nebo 28 kového kola, to si myslím, že by si pak pohonné lipolky v kopcích docela chrochtali a na rovině přípomoc zadního kola nepotřebuju, ovládání by bylo uplně v pohodě, přední kolo klasicky plynová páka plus zvolený stupen asistence, zadní kolo pro jízdu do kopce možná jen aktivovaná asistence a předek bych vubec netrápil, z praxe, když je to v lese kopec o stoupání, že přední 250W pohon už nestíhá, je už ta cesta samý šutr, nebo kořen a rychle by se tam do kopce stejně jet nedalo, to by musela být už opravdu motokrosová motorka na drapácích, co tu nerovnost přechroustá vcelku v pohodě.

S bazarovou vidlicí to nakonec moc nedopadlo, dnes už jsem čekal SMS, že mi pošta doručí balík, sms ráno přišla, ovšem znění--omlouvám se, ale vidlici vám nakonec nepošlu, bo ji chce muj vnuk :lol:

tak jsem se stavil u nás v cykloservisu, tam zjistil, že končej a na vše jsou slevy, bohužel vidlice měli už jen 28 ky a 24ky, ale koupil jsem tam plastový blatníky, přední zadní duše ,zpětný zrcátka a rukavice, za 300kč super kauf, jen ty rukavice měli ceduli 360kč, jako bonus mi přidal lepení na duše a páku obyč přehazovačky--uvažoval jsem o ni a zmínil se, jako o jednom z možných ovladaču pro přitažení té pružné vidle, ale má zátah jen necelých 3cm, což by bylo asi málo.

čuba dala těch dnešních 25km v pohodě, jestli zítra nebude chcát, jaklo že asi bude, tak vyrazíme na Svatý Jan, tam je ta lesní cesta už ale docela kamenitá.

tady z dneška nějaký fotky

http://pepin65.rajce.idnes.cz/Kolobrnda/#IMG_0002.jpg


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 22.03.2017 7:44 
Mazák
Mazák

Registrován: 7.5.2015
Příspěvky: 2517
Obrázky: 1
Pro "pepin" Co to bylo za balančáky, že šly (snadno ?) otočit ?
Originály (pár typů co mám doma) jsou výrazně nesymetrické (vzdálenost od přední a zadní stěny)
Narvat obráceně, bez rozlomení nebo ohnutí, to snad ani nejde.

- Z důvodů nabíječky bal. konektor do ní musí jít jako Polyquest. U 2S a 3S tím pádem nejdou piny popořadě.
Při přehazování pinů u 3S1P LiFe, jsem na vytažené nenavlékl kousky bužírky. Jasně, že se dotkly.
Lanka (vodiče) přežily. I když snad ani nežhly rudě, ale svítily jak žárovka. Izolace se spekla.
Takže rozkuchat a a nový konektor s lanky připájet.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: stř 22.03.2017 8:28 
Mazák
Mazák

Registrován: 1.1.2008
Příspěvky: 2270
Bydliště: Ban.Bystrica
Mna ta sranda stala 95€ plus teraz dosiel sportovy karburator 18€, pisu , ze ten chod motora je s nim plynulejsi, to som este nevyskusal. Ale ako tak citam , teba ta sranda bude stat podstatne viac a este si na nu ani nesadnes. Neviem, ci by nebola lepsia investicia do elektrokola. Mne sa zda , ze je to pohodlnejsie ako kolobezka.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: stř 22.03.2017 10:01 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2008
Příspěvky: 10449
Bydliště: praha 5
jozefbb píše:
Neviem, ci by nebola lepsia investicia do elektrokola. Mne sa zda , ze je to pohodlnejsie ako kolobezka.


s tím kolem to je stejný, jako kdybys někoho, kdo jezdí na snowbordu přesvědčoval o tom, že lepší jsou běžky :lol:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 22.03.2017 10:11 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2008
Příspěvky: 10449
Bydliště: praha 5
guchar píše:
Pro "pepin" Co to bylo za balančáky, že šly (snadno ?) otočit ?
Originály (pár typů co mám doma) jsou výrazně nesymetrické (vzdálenost od přední a zadní stěny)


já je nejspíš neotočil, ale přesadil ty dvě sady proti sobě o jeden článek.

jde o moji první sadu a použil jsem na obě sady pin pro 5čl, ten pak ale spojuji při nabijení kdy jeden strkám do 5čl konektoru a druhý do 6čl, tak ten do 6čl jde přesadit, bo aby šel strčit do 6čl, uřezal jsem právě jednu tu zarážku.

na dalších sadách už mám na jednom paku 5čl konektor na druhém 6čl.

Příloha:
P1170811.JPG
P1170811.JPG [ 61.77 KiB | Zobrazeno 353 krát ]


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 22.03.2017 14:02 
Mazák
Mazák

Registrován: 7.5.2015
Příspěvky: 2517
Obrázky: 1
Pro "pepin" K takovému účelu (= paralelně spojit 5S balanční, když jsou při nabíjení spojeny silové),
bych asi obětoval dva protikusy balančních 5S (=6pin) a spojené zakončil balančním 5S.
Vzhledem k nevelkým balančním proudům, nějaký ten přechodový odpor navíc není podstatný.
HLAVNĚ je to zcela symetrické. TÍM PÁDEM TO NEJDE DÁT ŠPATNĚ. VŽDY TO BUDE ZAPOJENO DOBŘE.
(- Tyhle úvahy jsi asi prováděl, a z nějakých důvodů to máš, tak jak popisuješ. Stačil jen "žebřík" nabíječky. )


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: stř 22.03.2017 15:33 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2008
Příspěvky: 10449
Bydliště: praha 5
guchar píše:
Pro "pepin" K takovému účelu (= paralelně spojit 5S balanční, když jsou při nabíjení spojeny silové)-----


My si nerozumíme, puvodně jsem na první pohonnou sadu tvořenou ze 2 5tičlánku dal na každou 6 pinový balančák pro 5 článkovou sadu a to jde ve zběrnici pro 6-5-4-3-2 články pak zapojit v šestičlánkovém konektoru o jedno políčko vedle, u dalších sad už používám pro jeden 5čl pak 6 konektor a pro druhý pak 7 konektor--ovšem se zapojenými 6 dráty stejně jako 5článková sada, to už je blbuvzdornější, ale nejlepší mi stejně přijde MPX konektor, jediná pakárna, musel bych to předělat všude a na všech sadách a zrovna tak udělat redukce na pípáky, které mi hlídají podvybití jednotlivých článku na koloběžce při jízdě--končím při prvním vybitém článku na 3,3 volty--to po odpojení vyskočí na cca 3,5-3,6voltu.

Dnes jsem volal do jiného servisu co je skutečně pravdy na tom, že pro kola 28-26-20 se mění převody v planetovce, je to jak jsem si myslel blbost a nic se tam nemění, tomu přesně odpovídá i to, že mě pohon na 26 kovém kole vypíná při 23kmh a kámošovi co má 20 kové kolo cca při 20kmh.

takže je rozhodnuto, jdu ještě do zadního 20 kového kola a na 1000W pohon v jednom kole opravdu prdim zrovna tak, jako minimálně zatím na druhou koloběžku a odpruženou vidlici, jen ted provádím nějaké odlehčovací procedury, jako vození dvou zamykatelných řetězu , deseti světel a jinejch podobnejch blbin :lol: .

zkusím i převážit kovové a ty včera koupené plastové blatníky, pokud budou plastáky lehčí, asi je vyměním taky.

jedinou pakárnu kterou čuju, že vyvstane při přehazování zadního pohonného kola za kolo bez pohonu bude nejspíš ohledně brzd, kdy nebudou sedět z jednoho ráfku na druhý, to bych kdyžtak ale nechal přeplést zadní kola obě na stejný ráfek----spíš si ale myslím, že když tam jednou dám i hnané zadní kolo, už ho nikdy vyndavat nebudu.

ted jedu ještě koupit grip na skejt, je nalepený jen na středu stupačky a ty boční trubky v mokru kloužou, navíc z nich mám už i ošlapanou barvu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 22.03.2017 22:23 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2008
Příspěvky: 10449
Bydliště: praha 5
tak jsem z toho dostal odtučnovací kurou dolu přez 2kg, tahat sebou do terenu dva zamykací řetězy je asi blbost, plastový blatníky jsou výrazně lehčí, než puvodní kovové, navíc jsem si dopředu dodělal na rám plastovej chránič, bo mi od předního kola lítala voda na kecky a nohavice--32g navíc, to už uvezu.je teda v tom odlehčení započítaná i muzika--dva blue tooth repráky--450g, ty bych ale oželel asi leda bych jel nějaký závod :lol:

přední plastový blatník je na kolo myšlený jako zadní a zadní mám splácnutý ze dvou krátkých blatníku, přijde mi to ale v pohodě a podařilo se mi do spoje těch dvou blatníku vepchat zadní světlo.

váhově jsem ted bez baterek 17kg, to je v pohodě, jestli se se zadním pohonem dostanu pod nějakých 21, tak je to pořád paráda.


Příloha:
P1170812.JPG
P1170812.JPG [ 69.2 KiB | Zobrazeno 279 krát ]


Příloha:
P1170814.JPG
P1170814.JPG [ 79.73 KiB | Zobrazeno 279 krát ]


Příloha:
P1170815.JPG
P1170815.JPG [ 103.95 KiB | Zobrazeno 279 krát ]


Příloha:
P1170818.JPG
P1170818.JPG [ 66.72 KiB | Zobrazeno 279 krát ]


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 288 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 20  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz