Reklama

 





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: řezáni sklotextitu
PříspěvekNapsal: stř 17.05.2017 17:15 
Moderátor serveru
Moderátor serveru

Registrován: 28.2.2005
Příspěvky: 15863
Bydliště: Rakovník, CZ
Obrázky: 0
ufon13 píše:
ale smrdělo to docela fest i přes ty filtry velikosti almary.

No prave proto bych to nikomu nedoporucoval (aby se nechtel travit) ani jinak nevyzdvihoval (aby nepozadoval aby se travil nekdo jiny).

Ono uplne staci vdechovani toho prachu pri frezovani :mrgreen:

_________________
Aby mně mé záliby bavily, nemusím je brát kdovíjak vážně - jyrry.cbcnet.cz


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: řezáni sklotextitu
PříspěvekNapsal: stř 17.05.2017 19:16 
Ověřování totožnosti
Ověřování totožnosti

Registrován: 16.5.2017
Příspěvky: 80
Bydliště: Duplicitní účet, probíhá ověřovaní
slavoo píše:
Čím vyrezávate otvor pre servo v kompozitovom krídle ?


Dremel,Proxon,ale jde to i čiste ručně -pilkovy balsoriz,pilniky,smirek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz