Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: prosím o radu Beta1400
PříspěvekNapsal: ned 01.05.2016 18:07 
Nováček serveru
Nováček serveru

Ahoj. Prosím o radu. Jsem úplný začátečník. Betu 1400 jsem dostal k narozeninám. Je to verze RTF mode 2. Sestavit jí nebyl problém, ale narazil jsem u těžiště. V manuálu je napsáno 62mm za náběžnou hranou. Baterku jsem dal nadoraz do předu a stále se překlápí na zadek. Takhle mi těžiště vychodí na 72mm. Mám přidat zátěž nebo je to OK?

Předmět příspěvku: Re: prosím o radu Beta1400
PříspěvekNapsal: ned 01.05.2016 18:26 
Nováček serveru
Nováček serveru

Beta je lehká na předek používal jsem těší aku 2.2 pak to bylo OK na zalet je lepší mit těší předek takže přidej zátěž pak můžeš ubírat

PříspěvekNapsal: ned 01.05.2016 18:36 
Mazák
Mazák

Obrázky: 0
Tohle sice presne nemam, ale vsechno jsou to klony puvodniho EasyStar. Zkus poslat zpravu Vaac, myslim ze ji ma. Kazdopadne pokud to mas setovku, tak je to divne protoze tam by velikost baterky mela zajistit vyvazeni. Ja jsem do puvodniho EStaru mysel zalepit do cumaku asi 40G ale to jsem po predchozi zkusenosti delal uz pri sestavovani polovin trupu zadlabanim zavazi dovnitr.

Vetsinou je teziste v 1/3 od nabehu kridla takze teoreticky 1cm pokud to vazis na prstech by u tohohle letadla nemusea byt az takova tragedie.

Napis odkud jsi, treba bude v okoli nekdo, kdo se ti na to mrkne. Jinak nejjednodussi mas vzit si 5, 10, 20 ,50 mince zvazit si je kolik ktera vazi a 1 drzi vahu a druhy bude pokladat opatrne na cumak, tim zjistis kolik bys potreboval zavazi a napoprve je obyc izolepou lehce prilepit k baterce na dovazeni anebo volne vlozit pred baterku a tou je fixnout - nevim kolik je tam volneho mista aby ti pri letu se nezakutalely dozadu. Ale to mas opravdu jen to nejjednodussi co se da takhle pres net poradit.