Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: ned 24.09.2017 11:40 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 31.10.2011
Příspěvky: 435
Bydliště: Brisbane
No přibude nám do rodiny nový člen, řešil jsem koupi bagaku a tak letadlo je ve stavu jak jsem jej opustil v únoru. Plánuji se k tomu cca za měsíc vrátit. Tak dám vědět. Plechovek mám plnou garáž, takže první krok bude nářezat platy.


Nahoru
 Profil  
 
 
PříspěvekNapsal: pon 25.09.2017 17:45 
Mazák
Mazák

Registrován: 15.8.2011
Příspěvky: 847
Bydliště: Náchod-nedaleko
okno píše:
No přibude nám do rodiny nový člen, řešil jsem koupi bagaku a tak letadlo je ve stavu jak jsem jej opustil v únoru. Plánuji se k tomu cca za měsíc vrátit. Tak dám vědět. Plechovek mám plnou garáž, takže první krok bude nářezat platy.


jj, to znám, potomky mám už tři, kolem baráku je furt co dělat, do toho aby člověk vydělal nejakou korunu, občas do toho kecá i žena a na modely vzít čas kde?
Taky se k tomu vracím po delší přestávce :wink:
Určitě rád uvidím tvůj výtvor.

_________________
Létám jak umím, ale hlavně pro radost z toho co dělám...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 28.09.2017 12:28 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 28.4.2017
Příspěvky: 307
Bydliště: Napajedla
okno píše:
Budu kupovat tohle http://www.selleys.com.au/adhesives/hou ... p-solvent/

Problém není že by je neměli, ale že nedrží. Tohle jsem ještě netestoval.


Jemné přebroušení těsně před lepením by mělo pomoci.
Na plechovkách může být ochrana (je to obal na potraviny-pití), možná i oxidace hliníku...
Šlo by to i chemicky, ale přejetí brusným špalikem je jednoduché a jednoznačné ;-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 02.10.2017 12:21 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 31.10.2011
Příspěvky: 435
Bydliště: Brisbane
pred stehovanim jsem musel zacit zdělávat plechovky - komu by se taky chtelo stehovat 8tasek plechovek. Udelal jsem si pripravek abych maximalizoval velikost plechu a minimalizoval zmetky. Zatim jsem zlikvidoval 5tasek.

Take resim jak lepit zaoblene nabezky, hlavne v pripade kdy je dil zakulaceny a musim nastrihavat okraje plechu abych mohl sledovat půdorys. Nabizi se dve moznosti. Jeden plat vcetne prehnuti pres nabezku a dalsi plat zespodu, nebo tri platy, kdy je jeden na nabezce a dalsi zvrchu a zespod.


Přílohy:
Untitled-1.jpg
Untitled-1.jpg [ 40.13 KiB | Zobrazeno 434 krát ]
plechovky.jpg
plechovky.jpg [ 59.13 KiB | Zobrazeno 434 krát ]
pripravek.jpg
pripravek.jpg [ 63.01 KiB | Zobrazeno 434 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 10.10.2017 16:55 
Mazák
Mazák

Registrován: 15.8.2011
Příspěvky: 847
Bydliště: Náchod-nedaleko
Pěkně recykluješ :lol:

Já potahoval vždy nejprve spodní stranu, ale to už jsem psal a vpředu na náběžce jsem to zakulatil zhruba do poloviny náběžky, nebo lehce nad polovinu. Když jsem dělal vrchní potah, tak zase naopak, kousíček přesahu aby nebyla vidět balza... pro zaoblení jsem využil naznačení nýtů, které pomáhá s tvarováním plechu, popřípadě je nutné nastříhnout.
Příloha:
PC182349.JPG
PC182349.JPG [ 98.51 KiB | Zobrazeno 338 krát ]

_________________
Létám jak umím, ale hlavně pro radost z toho co dělám...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 17.10.2017 13:12 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 31.10.2011
Příspěvky: 435
Bydliště: Brisbane
Tak jsem narezal cca 100 plechovek co mi nasbirali kluci v praci.
Procetl jsem si znova clanek z RCmodely a nasel stranky na facebooku o stavbe plechovkacu (odkaz na rcfree.cz uz nefunguje). Docetl jsem se ze zebra a prepazky maji byt alespon 4mm balza, coz by znamenalo kompletne prekopat plan co jsem mel v planu pouzit a spise by bylo jednodussi si udelat plan svuj.

Chtel jsem delal dva modely, jeden je stavajici P-51 od Mountain models a druhy je rozkresleny model Yak-3 od Tom van Haaren, kde prepazky jsou z 1.5mm preklizky. Tu jsem mel v planu nahradit 3mm balzou. Po precteni clanku premyslim jestli neni lepsi udelat kompletne novy planek, nez prizpusobovat stavajici, ktery byl puvodne zamyslen pro jiny potahovy material.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 17.10.2017 18:20 
Mazák
Mazák

Registrován: 15.8.2011
Příspěvky: 847
Bydliště: Náchod-nedaleko
Napsal bych k tomu asi tolik, že žebra na Heinkelu mám páskovaná z 1,5 mm balzy na výšku i na šířku! A drží...
Hele konstrukci fakt nemusíš zbytečně předimenzovávat, zatím mi všechno drží, pevnost v krutu jakékoliv části modelu dokonalá a prozatím se mi nikde nic nepovedlo promáčknout... Je ale pravdou že nejen s Heinkelem poslední dobou vůbec nelítám :(

Jo a rcfree.cz bohužel nefunguje, ale raději to nebudu víc komentovat :oops:

_________________
Létám jak umím, ale hlavně pro radost z toho co dělám...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 01.11.2017 19:20 
Mazák
Mazák

Registrován: 15.8.2011
Příspěvky: 847
Bydliště: Náchod-nedaleko
Už to zase běží, jen na konci není cz, ale eu: http://www.rcfree.eu/viewtopic.php?f=7& ... de0716de18

A ještě k páskovaným žebrům... na výšku to bude 1,5mm, ale šíře spíš 2mm :wink:

_________________
Létám jak umím, ale hlavně pro radost z toho co dělám...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz