Reklama

 





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 503 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 34  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: stř 21.06.2017 15:41 
Mazák
Mazák

Registrován: 30.8.2011
Příspěvky: 4608
Bydliště: Plzeň, CZ
Obrázky: 0
super, vzal jsem ji 10 kousku. Ne na spinery ale na jine veci kde nebude riziko vniknuti bordelu se to muze hodit.

_________________
210,280X8,480 Hexa, 3.4m Go-3, EDF Goshawk, Huricane XL, EPP Spartan, SkySurfX8, SE.5 pred opravou


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 
PříspěvekNapsal: stř 21.06.2017 17:47 
Mazák
Mazák

Registrován: 7.5.2015
Příspěvky: 2469
Obrázky: 1
A hele "kuličková ložiska 608zz pro vaši 3D tiskárnu" NEVÍM ZDA A JAK ALE, TŘEBA TEN KRYT JDE PŘEHODIT
"Oboustranně plastový kryt, Typ: 608RS, Vnitřní průměr: 8 mm, Vnější průměr: 22 mm, Šířka: 7mm
Ložisko 608RS
Google"608 RS"


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: stř 21.06.2017 19:09 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 13.9.2013
Příspěvky: 291
Bydliště: Břeclav
Do FreeCADu jde stáhnout knihovna přímo na ozubená kola, které se dají pak upravit dle vlastních potřeb.

Příloha:
kolo.png
kolo.png [ 171.26 KiB | Zobrazeno 712 krát ]

_________________
Sky Surfer,XENO,FunCub,Sky Cruise,Bixler II,Blazer,FrSky TARANIS-plus


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 21.06.2017 19:26 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 10.6.2009
Příspěvky: 1152
Bydliště: Frenštát Pod Radhoštěm.
Obrázky: 9
Tohle se mi hodně líbí.Píšu SZ.Celý den se trápím a nic. :cry:


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: stř 21.06.2017 19:45 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 13.9.2013
Příspěvky: 291
Bydliště: Břeclav
Asi to není úplně profi a leckdo na tom najde mouchy, ale co jsem potřeboval jsem na tom ke své spokojenosti vždy udělal. :wink:

_________________
Sky Surfer,XENO,FunCub,Sky Cruise,Bixler II,Blazer,FrSky TARANIS-plus


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 22.06.2017 5:33 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 14.12.2009
Příspěvky: 741
fiser.modely píše:
Je to do modelu Tatry . 1Kolo Přímé Ozubení-15 zubů modul 1.....2 Kolo Přímé Ozubení -30 zubů modul 1.Úhel záběru 20. Myslím si že to kola vydrží bez problémů.Dělal jsem něco podobného a bylo to OK


V ozubených kolech se nevyznám, ale kdyby sis vybral z ozubených kol z přílohy, tak si můžeš pomoci ve Fusion360. Návod je zde: https://www.youtube.com/watch?v=KbhSQZ236EE

Nebo ti konkrétní kola vyexportuji do STL (případně upravím průměr hřídele).


Přílohy:
gears.docx [223.3 KiB]
9 krát
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 03.07.2017 22:39 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 23.9.2008
Příspěvky: 268
Bydliště: Moravany u Holic
Ahoj tak jsem po úporném kreslení konečně dokončil sloty na čmelaka 2,2m a vytiskl zatím levý.

Zítra pošlu fotky slepeného a na křídle. Slot váží cca 95g.

Obrázek

Odesláno z mého LG-H960 a podpis odstraním

_________________
SIG Piper Clipped Wing,Z-37A ve výstavbě, Meridian 10cc před záletem


Naposledy upravil otompotom dne úte 04.07.2017 8:38, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: pon 03.07.2017 23:49 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 18.8.2005
Příspěvky: 293
moc těžký, vykuchej to a tiskni na jednu vrstvu a dovnitř stačí jedno žebírko ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 04.07.2017 8:30 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 23.9.2008
Příspěvky: 268
Bydliště: Moravany u Holic
Já to blbě zvážil :-D. Má to 48g je to duté tisknuté na 3 perimetry vrstva 0,3mm. Délka slepeného kusu je 405mm.

Příloha:
2017-07-04 07.37.27.jpg
2017-07-04 07.37.27.jpg [ 45.48 KiB | Zobrazeno 387 krát ]

Příloha:
2017-07-04 07.37.01.jpg
2017-07-04 07.37.01.jpg [ 36.26 KiB | Zobrazeno 387 krát ]

_________________
SIG Piper Clipped Wing,Z-37A ve výstavbě, Meridian 10cc před záletem


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: úte 04.07.2017 14:21 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 23.11.2016
Příspěvky: 57
Obrázky: 2
otompotom píše:
... je to duté tisknuté na 3 perimetry vrstva 0,3mm....


je pro to nějaký rozumný důvod? Jako pancíř bych to chápal, ale u slotu který není namáhaný? Letadla se tisknou nosné plochy na perimetr 1 ..... a vhodnou výplní to musí býty samo dostatečně pevné i stím jedním perimetrem.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: úte 04.07.2017 14:42 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 23.9.2008
Příspěvky: 268
Bydliště: Moravany u Holic
No tak dobře zkusím 1 perimetr. A já z toho měl takovou radost. :D

_________________
SIG Piper Clipped Wing,Z-37A ve výstavbě, Meridian 10cc před záletem


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: úte 04.07.2017 15:08 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie

Registrován: 22.7.2012
Příspěvky: 2190
Bydliště: Zvole u Prahy
otompotom píše:
No tak dobře zkusím 1 perimetr. A já z toho měl takovou radost. :D


Ta váha není vysoká . A 3 perimetry je dost , ale když uděláš jeden s výplní , váhově si moc nepomůžeš , ale budeš to mít méně pevné . Pokud ti to vyhovuje , nic bych s tím už nedělal . 1 perimetr je hrozná hrachovina - ve spoji téměř nedrží . Musí se navyšovat teplota a objem materiálu . Máš to na velký letadlo a možná drobná úspora váhy pro tebe nic neznamená .
Kdybys tisknul celý letadlo a řešil pevnost konstrukce a váhu , tak je to něco jiného .

_________________
www.3dfrezovani.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 04.07.2017 15:22 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 23.9.2008
Příspěvky: 268
Bydliště: Moravany u Holic
No já se právě bál, že to bude až moc tenký. Letadla od 3D lab už jsem tisknul, takže vím jak to vypadá. Ale je pravda, že dva perimetry by mohly bohatě stačit i bez výplně.
Když tím nedejbože někde křísnu tak jeden perimetr to nevydrží.
Zkusím.

_________________
SIG Piper Clipped Wing,Z-37A ve výstavbě, Meridian 10cc před záletem


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: úte 04.07.2017 18:19 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 23.11.2016
Příspěvky: 57
Obrázky: 2
Nevím jaký má orginální slot povrch, osobně bych to tiskl jedním prerimetrem a vytvořil uvitř žebra nebo vhodnou výplň. Pokud to vytiskneš z ABS ideálně bílého/béžového, nebo v barvě modelu. Pak to není problem přebrousit, přetmelit a stříknout barvou co dobře kryje, například na palstikové modely. Podmínkou je, ale tam mít ty žebra nebo výplň, jinak by to nešlo brousit. Výsledkem je dostatečně pevný výtisk a pohledově neroznatelné od klasicé konstrukce. Váhově to pak proti PLA v popsané úpravě dokonce vychází o nějakej gram lehčí a drží to a neloupe se a nevadí tomu slunce/teplo :)

Kolega dudaj má u jednoho perimetru pravdu, že se musí navyšovat teplota, ale to nevidím jako problém, to je technologie. Zvýšením teploty může vznikat horší povrch, ale pevností se to vrátí zpět.

Ale zásadně nesouhlasím že 1 perimetr je hrachovina a že to ve spoji nedrží. Pokud myslel spoj dílů které k sobě pak lepí, není problém udělat okolo spoje více perimetrů a lepený spoj bohužel jak u ABS tak u PLA bude vždy méně pevný. Pokud myslí, že se rozpadají spoje výtisku mezi vrstvami, pak má nevhoný materiál nebo nezvládl tisk. V případě plnění více materiálem u jednoho perimetru taky nesouhlasím, spíše je tomu naopak, spíše záleží jak kdo má provedenou kalibraci extruderu

No a pokud s tím třískneš, tak bude slot deformační zóna co ti zachrání náběžku a vytiskneš obratem novou :)


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: stř 05.07.2017 0:27 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie

Registrován: 22.7.2012
Příspěvky: 2190
Bydliště: Zvole u Prahy
ne myslel jsem opravdu ve sváru . Dělám kvůli váze 0,3 mm šíři perimetru 0,2 tryskou a 1,15 navýšení toku a ABS při teplotě 265 °C
a roztrhnu to . Při neopatrném zacházení i promáčknu ve spoji . Oprava je samozřejmě snadná vteřiňákem a pevnostní místa přetáhnu rovingem s řídkým vteřiňákem. Ale stejně . Pevnost dvou perimetrů je daleko vyšší . Jinak povrchově upravovat se dá cokoli. PE-G, ABS, i PLA .Jenom PLA je lepší brousit na mokro . Brousím oscilační bruskou, aby to šlo rychleji . ABS se brousí o mnoho lépe .

_________________
www.3dfrezovani.cz


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 503 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 34  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz