Pravidla fóra


O dalších nadšencích se dozvíte na Interaktivní mapě heli maketářů.



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1774 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: čtv 17.10.2019 12:22 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 13.1.2007
Příspěvky: 6680
Bydliště: Dubai, UAE
Relax píše:
... Akorát se usmál když viděl švícův "Fenestron"......


Vyrobit fenestron v tehle velikosti tak aby fungoval, upravit prevody aby tocil 10 000, vyvazit atd.. to by byl neskutecny opruz. Vubec se Svicovi nedivim a naprosto chapu jeho pristup.
V meritku 1/6 uz to jde, i kdyz ne vzdy to take perfektne funguje. 1/4 uz se to da udelat/koupit i funkcni :-)

_________________
بتر كوتاتكو
UH-60 Blackhawk, Bell 206, Mi-8, Jeti DS-16


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 
PříspěvekNapsal: čtv 17.10.2019 13:17 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 31.8.2009
Příspěvky: 3723
Bydliště: Praha 6
Ty se taky nenudíš :-) Paráda, dej sem nebo do svého vlákna nějakou migfotku :-).

Fenestrona máš náhodou pěknýho. Je to všechno tak pečlivě provedené a nabarvené že to působí dobře a hlavně - kdo to vidí letět tak něco technického vůbec neřeší. Nestavíme statické makety, stavíme pěkné lítající stroje které jsou občas i dokonalé a dotažené.

_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 17.10.2019 23:44 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 31.8.2016
Příspěvky: 153
Ahoj, chtěl bych se zeptat, kde se dá sehnat takový pěkný kámen hlavy? Poohlížím se teď taky po pětilistu a tohle mě docela zaujalo. Co jsem ale z textu pochopil, už to byl asi poslední kousek, takže mám stejně smůlu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 18.10.2019 23:31 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 31.8.2009
Příspěvky: 3723
Bydliště: Praha 6
Pochopil jste to správně. Pan Vorel výrobu ukončil už dřív, možná dva tři roky zpátky. Pokud vím, existují dvě kompletní ( neidentické ) hlavy, které si u něj koupili napřed obalrada z Moravy a pak švíco. Obalrada měl kompenzátor přímo od pana Vorla ( viz snímky ), kompenzátor byl provázaný s jedním z pěti táhel. Švíco si pořídil klasický typ německého výrobce, tuhle hlavu mi po negativních letových zkušenostech s pětilistem prodal.

Kámen s čepy určitě zvládne vyrobit perfektně vybavená a zařízená kovovýroba, ohnuté čepy bych právě takto řešil pokud by třetí kámen neexistoval. Problém jsou naopak závěsy. Ani pan Vorel je nesehnal ač zná řadu lidí kteří Raptora lítali, nikdo už to v šupleti nemá, provozují dávno jiné stroje. Thunder Tiger je na tom s díly špatně, tím je to dané. Vidím to i u TRXE jak se některé věci shání hůř a hůř.

Musely by se zvolit jiné závěsy a těm uzpůsobit kámen i čepy podle ložisek, délka podle rozměrů závěsů. Jde o to že 99% závěsů je celo kovových, naopak Raptor je má plastové což je paradoxně výhoda. Hlava je celkově měkčí a má alespoň základní tlumení jaké řeší u dvoulistu tlumící gumy na příčné hřídeli. Když jsem před lety prvně řešil pětilistou hlavu tak právě na tohle bylo varování. Nevím jak moc je to přehnané nebo reálné, to si netroufám tvrdit.

Další částí je nezbytná úprava desky cykliky ale ta spočívá v osazení většího počtu kuliček a ukotvení kompenzátoru. Pan Vorel říkal že se dá sehnat leccos z Číny, možná je to skutečně varianta na které se dá pracovat a hledat.


Přílohy:
5ti list %283%29.JPG
5ti list %283%29.JPG
[ 88.23 KiB | Zobrazeno 975 krát ]

5ti list %285%29.JPG
5ti list %285%29.JPG
[ 83.21 KiB | Zobrazeno 975 krát ]


_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 20.10.2019 1:07 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 31.8.2009
Příspěvky: 3723
Bydliště: Praha 6
Zítra bych chtěl stihnout zalítnout pětilist. Hlava a závěsy jsou hotové i když se objevilo několik problémů. Nakonec jsem tam dal původní kámen s novými čepy. Nechtělo se mi řezat krček té nové, lepit to na zelený Loctite apod. Ta stará se na hřídeli točí dokonale rovně s ostrou siluetou což prakticky vylučuje házivost. Čepy dobře namazané Loctitem jak mě pan Vorel doporučil jsem dotáhnul přes šroub M5 s šestihrannou hlavou a se dvěma proti sobě dotaženýma matkama. Po pevném dotažení jsem matky povolil a šroub snadno vyndal, při klasickém dotažení jedním šroubem bych musel čekat až Loctite zatvrdne, jinak šel čep okamžitě zase ven.

Co mě dost naštvalo jsou nové závěsy. Ze šesti jsou čtyři mizerné, vysloveně špatné kusy, mnohem horší než ty původní. Jedním ze dvou dobrých jsem nahradil závěs č.2 kde byla citelná vůle na čepu, jeden nový závěs je rezervní. U těch čtyř shittových jsou ložiska už dost na volno na straně ke kameni, k tomu příšerná vůle okolo radiálních ložisek na straně k listu. Při nasazení listu to dělá na jeho konci přes 1cm !!!! Napadá mě snad jedině ložiska zalepit epoxidem, Loctite by na to určitě nestačil. Škoda, zase tak levné nebyly a další už nikde k mání nejsou.

Druhý problémek byl s podložkou mezi radiální a axiální ložisko. Jednak jsou radiály a axiál v závěsu v jiném pořadí než u TREXe ( axiální je u něj na konci u listu, u Raptora je axiál uprostřed ), ale hlavně mi buď zmizela jedna podložka (10/6/0,42 ) nebo chyběla už švícovi a dal tam větší rozměr ( 11,5/7/0,48 ). Ta větší vypadla ze sortimentky kde bylo vše rozebrané. Protože měla větší i vnitřní průměr, neseděla by rovně a mohla se dotýkat vnějšího pláště radiálu což není dobré. Nezbylo než ztenčit podložku stejných rozměrů ale síle 1,1mm na čelní brusce přes šroub s matkou v zapření až na cca 0,6mm, zbytek už vzít jemným plochým pilníkem v ruce a nekonečným měřením digišuplerou aby to mělo rovnoměrnou tloušťku. K bezmezné radosti jsem se vrátil z dílny a zjistil že chybí další podložka,,,,,, Krátké hledání k ničemu tak jsem šel vyrobit ještě jednu, pak jsem tu ztracenku klasicky našel tak mám rezervní :-).

Zbývá kontrola roviny desky cykliky s přípravkem na hřídeli, osadit hlavu, komplet osazená táhla s kloubky ( kde jsem řezal 2x levý a 4x pravý závit ) pak rovina listů a rozsah úhlů. A v předstihu zalepit vrtulku, to nikdy nedělám na poslední chvíli. Pevnostní šroubky mají bohužel příliš krátký závit, tak tak se chytá těsnění v samojistící matici a musí se to radši zalepit. Zkoušel jsem tam delší šrouby, ty už se ale nedělají s hladkým dříkem. Závit po celé délce i skrz mosazné futro zalepené v listu není zrovna dobrá věc.

Co se hodně nevyplácí je zalepit ( pokud je to nutné při výměně dílů ) až těsně před startem červík v kameni na osce vrtulky. Na to jsme zažili před lety na Sobínce úplně zbytečný šeredný pád parádní sedmistovky. Bylo skoro po ní, z nějakých 50-70 na tvrdou plochu, neovladatený stroj.


Přílohy:
IMG_0756.jpg
IMG_0756.jpg
[ 53.26 KiB | Zobrazeno 922 krát ]

IMG_0758.jpg
IMG_0758.jpg
[ 54.33 KiB | Zobrazeno 922 krát ]

2019-10-20_012532.jpg
2019-10-20_012532.jpg
[ 64.26 KiB | Zobrazeno 922 krát ]


_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 20.10.2019 10:21 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 31.8.2009
Příspěvky: 3723
Bydliště: Praha 6
Polosouměrná vrtulka Spin Blades 105mm je tedy hodně na fest,. Ač bych to normálně nedělal, váhám jestli nezasáhnout opatrně brusným papírem nebo jemným pilníkem a lehce ji u kořene na ploše neztenčit.

Align i Helitec mají u kořene tloušťku 4,9mm, tahle má 5,03mm a je to sakra znát. Na focení super, vždycky mě vytáčelo když to spadne dolů a vypadá to divně ale jak se to bude chovat za letu ? Nikdy jsem jí takhle neměl a záměrně bych jí ani tak nedotahoval. Šrouby jsou fakt krátké, matičky drží vlastně na zalepení Loctitem protože konec šroubu prakticky nedosahuje na těsnící kroužek.

_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 20.10.2019 17:14 
Mazák
Mazák

Registrován: 8.9.2012
Příspěvky: 608
Ahoj Tome, ten tvůj popis je skoro detektivka :)
Já jen dodám, že dva unašeče na té hlavě měly mírnou vůli hned od začátku, jak jsem tu hlavu koupil.
Hlava již byla složená a nikdy jsem jí nerozebíral... takže jak jsem koupil, tak jsem prodal...
Když mi hlava dorazila, tak měla na hřídeli hroznou vůli i při max. dotažení, takže jsem to posílal spolu s hřídelí zpět
Tam (pan Hess) vyrobill novou vložku do kamenu hlavy přesně na míru hřídeli Align...
No a jak koukám, kovbojka pokračuje u tebe :)
švíco


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 20.10.2019 18:11 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 31.8.2009
Příspěvky: 3723
Bydliště: Praha 6
No vida, další díly tajenky jsou na světě a díky za ně Petře .-).

Letí to náramně, vrtulka v pohodě ( utažení ). I když musím odhlédnout od rapidně menší váhy celku, kdy to nemá minimálně kilový trup ( jenom stabilizátory mají 130 gr. ), letově to bylo perfektní. A vrtulka, tu jsem tam měl dát už dávno. Lenost řešit stříkání a pruhy byla k ničemu. Helitec vrtulka 105mm nebyla vůbec špatná, o 5mm větší šířka listu Spin Blades dělá svoje. Couvačka s Hughesem byl vysloveně adrenalin, běda to zkoušet rychleji. Přetáčelo se to jako káča, v náklonu v zatáčce to byl čirý hnus velebnosti :-). Teď můžu letět co si troufnu, vrtulka perfektně drží i ve velké rychlosti - nebetyčný rozdíl. Uvidíme jak s trupem a stabilizátorama. Může se to klidně trochu i zhoršit.

S nastavování listů jsem si dost vyhrál, protisměrná táhla mají něco do sebe :-). Při paměti na varování pana Vorla jsem zůstal s úhly na listech při zemi. V plusu + 10,6 a reverz -6 stupňů, záchrana má +6,7 což bude asi nastavením v Demonovi ale u téhle heli to není podstatné.

Hlavně jsem se snažil nezapomenout na těžiště, které bylo s dvoulistem mírně řečeno na betla. Stabilizátory mají 130 gramů, nicméně tam není protiváha těžkého podvozku a trupu. V ruce pod kamenem hlavy a vysledovat, skončilo to ukurtováním hřídele, té která byla na mechanice při pádu na Bambousku. A přikurtovat pořádně. Kamarád kdysi ve spěchu zalítával 1200mm rozpětí Pipera od Graupnera na žhavík MVVS 3,5ccm. Před výjezdem jsem mu položil kontrolní podpásovou otázku "jak má těžiště, rezervu a tak". Úplně na to zapomněl tak honem honem co je po ruce. Omotal ostruhové kolo cínem, musel ho tam dát šíleně moc. Jaksi nám ani jednomu nedošlo co hrozí,,,,, Hned při prvním startu si Mirek stříhnul pěkně utažený loping, cín vyrval drát i s kolečkem z trupu ven a odfrčel někam do pole. Piper se nenechal zahanbit, zavrtal se do země pár desítek metrů od nás,,,,,,,, Bylo zima, snížek tak jsme se smutně ohřáli u ohýnku.

Hřídel má 70 gramů, bylo to tak akorát. Dal jsem šest baterek, začalo se smrákat a jak to nemá trup ani světla, je to pak ošidná věc. Na páté baterce jsem dal pár lopingů, vis a let v invertu, nemá to chybu. Stopa listu drží perfektně, v podstatě můžu začít uvažovat o zabudování do trupu od Lipna až na to bude klid a čas i když pár startů tak jak to je ještě možná dám.

Fotka ze záletu je jenom v mobilu, vždycky si to dělám jako potenciálně "poslední snímek vcelku" kdyby něco :-). Foťák byl ale karta zůstala v čtečce v kompu.



Návod jak vložit video do příspěvku na RCMANIA.cz


Přílohy:
IMG_0763.jpg
IMG_0763.jpg
[ 34.97 KiB | Zobrazeno 863 krát ]

IMG_0768.jpg
IMG_0768.jpg
[ 33.62 KiB | Zobrazeno 863 krát ]

IMG_0779.jpg
IMG_0779.jpg
[ 71.62 KiB | Zobrazeno 863 krát ]

IMG_0780.jpg
IMG_0780.jpg
[ 79.99 KiB | Zobrazeno 863 krát ]


_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 21.10.2019 8:11 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 31.8.2009
Příspěvky: 3723
Bydliště: Praha 6
Finální barevné řešení listů ještě nevím, nejspíš to bude potažení kvalitní černou matnou autofolií jako u lopat před lety. Dovážení budu pak muset předělat na potah, přece jenom tam u čtyř z pěti listů přistálo 10 - 14 gramů do těžiště listu. Mají každý 74,80 gramů. Došlo mi že jsem nevážil vrtulku.

Trup od Lipna má bez úprav 1,4 kila.

_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 24.10.2019 11:32 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 31.8.2009
Příspěvky: 3723
Bydliště: Praha 6
Zabudování do trupu bude minimálně do fáze než se vyměří definitivní nosníky a kotvení dost oříšek, dozadu se člověk skoro nedostane a tak tak tam vidí :-). S dalším lítáním to i vzhledem k počasí nebudu hrotit. Mechanika je prověřená celkem 14 starty, z toho pětilist šestkrát což stačí. Lítat s tím bez kabiny není žádný požitek, naopak se to dál od sebe hůř čte. Takže půjdou rotorové listy dolů, stejně tak celá zadní vrtulka a začnu se zabudováním. Letět to bude až na jaře, teď se to už s prací souběžně nestihne a nechci to ani uspěchat ani udělat jak říkával kamarád z chalupy "na sladko".

Zatím netuším jak si bude Demon rozumět s trupem, který má napevno zabudovaný podvozek a nezavrhuji zcela variantu, že tam dám na první starty znova dvoulist. V každém případě nedostane trup ani osvětlení ani finální nástřik. Nechci riskovat, že tím strávím desítky hodin a pak to seberu ze země rozbité. Pokud to poletí dobře tak to teprve dostane finální kabát. Možná i světla, to ještě nevím. V každém případě broušení, tmelení a nástřik. Zatím nemám jasné, kterou verzi a hlavně zda předělám i mechaniku 550 kde je Spirit a motor 1000KV. Posledně jsem dal dva starty se 450, ta si od doby kdy mám 550 zalítala hrozně málo resp. čím dál méně. V posledních letech už s Hughesem to bylo do deseti startů za rok. Prodat jí je nesmysl, držel jsem jí i kvůli nastavení na dva vysílače jako cvičný stroj. Celkem má komár za sebou 590 startů od roku 2011. Sice je dost malý a tedy hůř čitelný, na druhou stranu se řídí stále dobře a nemám problém s ní zalítat všechno co zvládám s 550, jenom si musím dávat víc pozor hlavně dál od sebe. Jako tréninkový udržovací strojek na akro by 450 bohatě stačila, je to přece jenom stále víc a víc nudnější spartakiáda. Zalítám dost věcí na to aby bylo co během jedné baterky prostřídat a nelítal jenom osmičky, do těžších prvků už nepůjdu, vlastně mě to ani nebaví zkoušet. A piroflip se 450? To by mi muselo být o 20-30 let míň :-). Využitím 450 takto bych si uvolnil 550 na druhého Hughese v provedení dvoulist a mohl si vybrat, do kterého trupu mechanika přijde.

Pokud se trup od Lipna s Demonem osvědčí, zkusím v něm i mechaniku se Spiritem, která by tam pak zůstala. Opravený trup ( Aeropower ) má dotaženější osvětlení a že by se mi chtělo znova vyrábět např. pozičky do lyžin, to tedy ne :-).

_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 27.10.2019 22:15 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 31.8.2009
Příspěvky: 3723
Bydliště: Praha 6
Z toho co jsem posledně napsal jasně vyplynulo že pokud s tím nepohnu ještě teď před zimou tak nemám co předělávat nebo finalizovat dřív jak na jaře a sezóna se tím opět zkrátí.Znamenalo to trochu přišlápnout plyn a potlačit nechuť řešit zabudování mechaniky do trupu kde jsou přepážky pevně dané, stejně tak poloha mechaniky a je otázka jak to vyjde.

Začal jsem snazším předním nosníkem z dubového prahu. Potvrdilo se to co jsem tušil, přední origo poličku jsem rozřezal ukvapeně a zbytečně, tenhle trup je úplně jiný než oba předchozí a mechanika tam sedí taky jinak. Takže jsem to zase slepil s vlepením menšího hranolu a i když to zatím nemá využití, je to pět pevnější část trupu. Jiný je i velký čirý kryt kabiny, ten mě donutil dát mezidesku s mechanikou o něco výš než u předchozího trupu ale protože tam ve finále skončí dvoulist a ten stroj nebude maketový, neřeším to.

Kotvení vepředu je masivní a pevné, pouze jsem musel provrtat zarážecí matice do nichž se původně zaváděly dlouhé šrouby skrz otvory v trupu a plastové spojky kovových nohou dost špatně, ještě hůř vzadu. Teď se to konečně šroubuje shora a zarážecí matice M3 s trny jsou na dubovém nosníku zdola.

Vím kolik musí trčet trubka ven z trupu, ten jsem zkrátil o 19mm a proříznul karbonovým kotoučkem výřez na táhlo ke smykátku. Táhlo jde na cestě dozadu skrz tři válečky bowdenu stažené páskem a zajištěné tavnou pájkou, chodí to volně.

Celou dobu jsem vymýšlel a kreslil jak ukotvit zadní část mezidesky, už jsem toho měl celkem plné zuby protože jedno řešení horší než druhé. Osa šroubů tak aby se kotvily zdola ( protože shora se tam vůbec nedá dostat ) procházela jako na potvoru skrz šikmé žebro, složité vyměřit a udělat, pak díry do trupu na zavedení šroubů, vidět tam nebude. Při několikerém zasunování mechaniky na zaměření trubky a kotvení vpředu mě napadlo využít tenhle pohyb, zadní nosník na mezidesce doplnit hliníkovým plechem a do něj dva ostré čepy ze šroubů M4. Ostré aby se člověk snáz trefil při nasazování a hlavně pro vyznačení bodu kde to pak provrtám a vyladím jehlovým pilníkem. Čepy mají záměrně nepatrně jinou délku aby se vyznačil napřed ten delší a po odvrtání a zavedení ten kratší. Funguje to perfektně, žádná vůle tam není. V tu chvíli mi všechny další práce přišly jako v podstatě hotové a malicherné, to nejhorší jsem měl úspěšně za sebou.

Hrb trupu je o 6mm širší a trup křivý, nezbylo než na vymezovací desky v úrovni desky cykliky doplnit dva kousky sololitu, vyznačit si kde jsou šrouby a kam tedy nesmím vrtat a doufat že to vyjde jinam. Předchozí majitel otvory pro silentbloky zeslepil potiskem, stačilo ho odlepit a s tavnou pájkou zajistit silentbloky z kabiny TREX 550. Po nasazení mechaniky to vyšlo přesně do volného prostoru a kotvení je opět vruty dodávané k servům.

Svislý stabilizátor měl jako na potvoru o 1mm kratší rozteč pro šrouby které ho kotví do zadního domku s vrtulkou. Tohle se těžko řeší pilníkem tak jsem to převrtal na 3,5mm. Vodorovný stabilizátor není kolmo na ten svislý, asi to bude dodatečně na rozborku, úpravu dosedací plochy a nové slepení. Osvětlení na první starty a testy jak si s tím poradí Demon neřeším, osadil jsem pouze diody z měřáku kapacity k2Ulm na obě strany trupu mezi okna.

Přední okna budou řešená opět přes magnety ale to má čas. Dobré zpevnění představují pevná zadní okna a tam mám nečekaně smůlu. V minulosti ta okna někdo vyřízl ( kvůli bateriím ? ), každopádně ta rezervní co byla i s kabinou k modelu jsou na ten civilní trup ( AEROPOWER ) co mi spadnul a co budu opravovat. Tam mají zadní okna výšku 14cm, tady pouze 12cm a ta rezervní se nedají využít. Asi to dopadne osazením rovného čirého lexanu a to vyboulení tam nebude.

Přední kabina byla pouze na 8 šroubků ( ze 20 ) což je málo. Stejně to nebudu sundávat tak jsem udělal těch dalších 12 samořeznými vruty do předvrtané destičky bílého plastu tl 3mm ( pak budou černé ).

Mechaniku jsem opět přehodil na dvoulist a laminátové MSC listy, vrtulka Align 95mm. Úhly +9,8 až -5,1, záchrana jde teď už na +10 ( byla +6,2 ). S vyšší vahou jenom vyšší úhel na listech nepomůže, určitě to bude chtít nejvyšší otáčky ( 1450 ) a i tak lítat opatrně.

Pokud se definitivně rozhodnu pro druhou mechaniku z 550, osadím ji na tuhle mezidesku a kotvení zůstane. Nevěřím tomu že bych vyrobil dokonale stejnou kopii :-). Takhle si uvolním ruce a vyrobím druhou mezidesku rovnou do druhého trupu.

Původně to mělo letět dnes ale počasí bylo proti, ATIS na Ruzyni začal hlásit trochu únosnější data až okolo půl páté a s posunem času to znamenalo jeden dva starty až tam přijedu. Zítra odpoledne bude sice chladněji ale vylítám všech devět baterek.

Pokud s tím Demon poletí dobře, neznamená to že Spirit bude úplně stejný. Akorát budu moct udělat statickou detekci vibrací na stole bez listů, to s Demonem nejde.


Přílohy:
IMG_0783.jpg
IMG_0783.jpg
[ 67.86 KiB | Zobrazeno 633 krát ]

IMG_0784.jpg
IMG_0784.jpg
[ 113.94 KiB | Zobrazeno 633 krát ]

IMG_0782.jpg
IMG_0782.jpg
[ 121.68 KiB | Zobrazeno 633 krát ]

IMG_0792.jpg
IMG_0792.jpg
[ 90.53 KiB | Zobrazeno 633 krát ]


_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz


Naposledy upravil Relax dne ned 27.10.2019 22:38, celkově upraveno 3
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 27.10.2019 22:18 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 31.8.2009
Příspěvky: 3723
Bydliště: Praha 6
Detaily zadního kotvení mezidesky.


Přílohy:
IMG_0797.jpg
IMG_0797.jpg
[ 87.88 KiB | Zobrazeno 632 krát ]

IMG_0787.jpg
IMG_0787.jpg
[ 59.25 KiB | Zobrazeno 632 krát ]

IMG_0803.jpg
IMG_0803.jpg
[ 67.77 KiB | Zobrazeno 632 krát ]

IMG_4515.jpg
IMG_4515.jpg
[ 79.4 KiB | Zobrazeno 632 krát ]


_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 27.10.2019 22:20 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 31.8.2009
Příspěvky: 3723
Bydliště: Praha 6
Detaily stroje připraveného na první starty.


Přílohy:
IMG_4513.jpg
IMG_4513.jpg
[ 90.5 KiB | Zobrazeno 631 krát ]

IMG_4518.jpg
IMG_4518.jpg
[ 82.22 KiB | Zobrazeno 631 krát ]

IMG_4519.jpg
IMG_4519.jpg
[ 78.9 KiB | Zobrazeno 631 krát ]

IMG_4523.jpg
IMG_4523.jpg
[ 34.53 KiB | Zobrazeno 631 krát ]


_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 28.10.2019 10:15 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 13.1.2007
Příspěvky: 6680
Bydliště: Dubai, UAE
Hezky jsi se do toho pustil. Trochu jsem mel obavy ze te po te rane opusti chut na heliny. Ale jak videt, je to vysoce navykove... :-)

_________________
بتر كوتاتكو
UH-60 Blackhawk, Bell 206, Mi-8, Jeti DS-16


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: pon 28.10.2019 11:35 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 31.8.2009
Příspěvky: 3723
Bydliště: Praha 6
Dokud budu schopen to řídit tak heli nevzdám, je to skutečně hodně návykové :-). Sice zůstanu u jednodušších věcí, radost je to taky. Hlavně když je co šroubkovat a vymýšlet, tam je u heli trochu problém že tak či tak je to jednou hotové a změna je až rána ( poslední případ ) nebo si pořídit další. Na šroubkování jsem si pořídil auta, taky zábava až na ty ceny občas.

Oddechnu si až to poletí, pak objednám trubku a kardan na druhou mechaniku a testnu Spirita.


Přílohy:
IMG_0778.jpg
IMG_0778.jpg
[ 53.89 KiB | Zobrazeno 554 krát ]

IMG_0772.jpg
IMG_0772.jpg
[ 72.94 KiB | Zobrazeno 554 krát ]

IMG_0750.jpg
IMG_0750.jpg
[ 86.89 KiB | Zobrazeno 554 krát ]

IMG_4124.jpg
IMG_4124.jpg
[ 73.8 KiB | Zobrazeno 554 krát ]


_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz
Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1774 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz