Autor |
Zpráva |
krtek2k
|
Napsal: pát 14.10.2011 13:04 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 4.6.2008 Příspěvky: 4042 Bydliště: Děčín Obrázky: 0
|
To že řachneš spalováka a odděláš vejfuk za dva a půl a motor za šest, to je taky argument. Beepe , přijď si poslechnout mojí fabii, ani nepoznáš , že je nastartovaná. Obvykle, to dělám tak, že ji nastartuju, připojím nabíječku a dám nabíjet, připravím si to na další start, a než jdu lítat, tak fábku chcípnu a zamknu jí. Pak teprv lítám. (lítám sám) Chcípnutí během nabíjení nic zlýho nenadělá.
_________________ Frsky X10S Carbon Heliny od Mikada, fpv race koptéry a trochu F3K
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
FrenkyL
|
Napsal: pát 14.10.2011 14:49 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 6.8.2008 Příspěvky: 119 Bydliště: Brandýs nad Labem/Klecany
|
Osobně se teďka rozhoduju do čeho půjdu dál, jestli spalovák nebo elektrika. Obojí nechci, stejně "mlátím" jen s jedním vrtulníkem Obojí má svoje, elektrika mi přijde taková "nijaká" (měl jsem 90E rok) i když je tam spousta výkonu a člověk za to může rvát jak smyslu zbavenej. Nitro prostě vrčí a kouří, výkonu taky spousta (teď mluvím konkrétně o Yamadě ve spojení s Hatorkou), jediný ladění je, že když se o pár °C v jednom dni změní teplota, tak trošku hnu s některou z jehel, toť vše. Na druhou stranu je Nitro při stejný četnosti létání jako s elektrikou o dost dražší (beru 30% nitra v palivu), když teda člověk neroznese při 10. letu nový baterky, ale stejně tak prostě můžu řachnout s nitro helinou a rozmlátit Hatorku za bůra. Ono je to vlastně jedno, záleží na každým, co se mu líbí. Jen mi přijde zbytečný, tady někomu do krve cpát svou pravdu!
_________________ Jeti model MS Composit Bavarian Demon
Naposledy upravil FrenkyL dne pát 14.10.2011 15:02, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
FlyBear
|
Napsal: pát 14.10.2011 14:50 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 19.6.2010 Příspěvky: 2313
|
zdzd píše: Řekl bych že smrad a řev k tomu patří. Myšleno obecně. Není nic trapnějšího, než když proletí nějaká polomaketa třeba spitfire, přičemž bzučí jako zblblý vysavač. Na tom není nic pěkného. Znám ještě jednu trapnější věc: když kolem proletí jinak pěkná polomaketa třeba spitfire a z ní piští zvuk žhavíku Ale vážně, pokud jde někomu opravdu o zvuk motoru, pak jediný realistý zvuk spalovacího motoru dělají turbíny - průlet hezké makety jeta poskytne i realistický akustický zážitek. Podobně velká turbínová maketa heliny. Ovšem obojí jsou dost extrémní případy velmi specifických modelářských kategorií. Další ne zcela špatnou možnost akustického zážitku poskytují snad již jedině velké stroje WWI osazené víceválcovými motory. Zpravidla benzínovými. No a na závěr: realistický zvuk mají stroje s velmi tichým elektrickým pohonem - osazené navíc zvukovým generátorem simulujícím reálný zvuk předlohy... I tohle už existuje, samozřejmě v elektrice Né že bych to nějak prosazoval a adoroval, to né - ale pokud již někdo trvá na správném akustickém zážitku, pak tohle je cesta, nikoliv ječící žhavík.
|
|
Nahoru |
|
|
Kamil
|
Napsal: pát 14.10.2011 16:08 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 4.1.2007 Příspěvky: 746 Bydliště: Sereď Obrázky: 5
|
RadovanH píše: Teraz ma tu niekto určite sprdne, lebo sa vo vrtuľníkoch naozaj nevyznám, ale tá maketa má určite lepší zvuk ako keby tam bol nejaký ujačaný dvojtakt.
|
|
Nahoru |
|
|
krtek2k
|
Napsal: pát 14.10.2011 17:35 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 4.6.2008 Příspěvky: 4042 Bydliště: Děčín Obrázky: 0
|
Ne s Kamilem souhlasím , maketa s nitro spalovákem podle mě nic moc. Fuj e e
_________________ Frsky X10S Carbon Heliny od Mikada, fpv race koptéry a trochu F3K
|
|
Nahoru |
|
|
saint21
|
Napsal: pát 14.10.2011 19:27 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 4.1.2011 Příspěvky: 920 Bydliště: Brno
|
Mám dojem, že se na makety neptal! Ze začátku to bylo zajímavé téma,ale teď to je klasické "Hele, já ho mám většího než ty. No to teda nemáš atd." Dost smutný a dost nezáživný. Možná víc smutný!
_________________ T-Rex 600E Pro Spirit, T-Rex 600N AR7200BX, UH-60 (T-Rex 500) DX9 Carbon Cub SS, Traxxas Summit
|
|
Nahoru |
|
|
HynX
|
Napsal: pát 14.10.2011 21:27 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 27.12.2008 Příspěvky: 605 Bydliště: Martin, Slovensko
|
Myslim, ze tema si svoj ucel splnila (aj ked zvrhavat sa nemusi ), co som chcel pocut (citat) bolo povedane (napisane), uz len ostava na mne sa rozhodnut, ze comu dam vacsie preferencie...
_________________ Logo600SX • Spitfire Mk XVI (3D tlač) • Futaba 14SG
|
|
Nahoru |
|
|
saint21
|
Napsal: pát 14.10.2011 22:21 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 4.1.2011 Příspěvky: 920 Bydliště: Brno
|
psena píše: Proc smutny, vzdyt si stejne nakonec kazdej vybere podle vlastnich preferenci, myslim, ze tu vetsina kladu a zaporu byla recena...co vic ocekavat od diskuzniho fora? Ze tu bude 100% recept na spravny vyber? Však už v první příspěvku jsem psal, že rozhodnutí je jen na kupujícím jak jinak! Spíš mě vadí, že to tady kolikrát není konstruktivní a spíš přetahovaní kdo z koho.
_________________ T-Rex 600E Pro Spirit, T-Rex 600N AR7200BX, UH-60 (T-Rex 500) DX9 Carbon Cub SS, Traxxas Summit
|
|
Nahoru |
|
|
saint21
|
Napsal: pát 14.10.2011 22:22 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 4.1.2011 Příspěvky: 920 Bydliště: Brno
|
HynX píše: Myslim, ze tema si svoj ucel splnila (aj ked zvrhavat sa nemusi ), co som chcel pocut (citat) bolo povedane (napisane), uz len ostava na mne sa rozhodnut, ze comu dam vacsie preferencie... Důležité, že ti to něco přineslo.
_________________ T-Rex 600E Pro Spirit, T-Rex 600N AR7200BX, UH-60 (T-Rex 500) DX9 Carbon Cub SS, Traxxas Summit
|
|
Nahoru |
|
|
HynX
|
Napsal: pát 14.10.2011 22:29 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 27.12.2008 Příspěvky: 605 Bydliště: Martin, Slovensko
|
saint21 píše: HynX píše: Myslim, ze tema si svoj ucel splnila (aj ked zvrhavat sa nemusi ), co som chcel pocut (citat) bolo povedane (napisane), uz len ostava na mne sa rozhodnut, ze comu dam vacsie preferencie... Důležité, že ti to něco přineslo. Kebyze som mal na letisku zasuvku, tak jednoznacne idem do elektra, no takto, ked nemam moznost nabijat baterky v terene by som radsej to nitro, len zas ta cena paliva Momentalne ma zaujima kolko je obsah nadrzky na Titan X50 a kolko ta nadrzka vydrzi minut vo vzduchu s motorom OS MAX 50SX-H
_________________ Logo600SX • Spitfire Mk XVI (3D tlač) • Futaba 14SG
|
|
Nahoru |
|
|
Beep
|
Napsal: pát 14.10.2011 22:43 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 5.5.2009 Příspěvky: 1035 Bydliště: Nelahozeves
|
záleží na výfuku a stylu letu - cca 7min a do 50 stačí lít 15% nitra obsah je tuším 335ml
_________________ Gaui200,Tarot450ProFBL,MinititanV2,TRex500,Raptor50,TZ-V2 Frenzy,TRex700,FutabaT-10C+nějaký letadla
|
|
Nahoru |
|
|
saint21
|
Napsal: pát 14.10.2011 22:47 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 4.1.2011 Příspěvky: 920 Bydliště: Brno
|
Motor mám stejný výfuk Mp5 lítam 7 minut a při přistání plná vyronávací nádrž jako rezerva. Lítam 15% nitra.
_________________ T-Rex 600E Pro Spirit, T-Rex 600N AR7200BX, UH-60 (T-Rex 500) DX9 Carbon Cub SS, Traxxas Summit
|
|
Nahoru |
|
|
Tono40
|
Napsal: sob 19.10.2013 18:16 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 2.4.2011 Příspěvky: 67 Bydliště: Peterborough UK,Martin SK Obrázky: 0
|
Zbytocne sa dohadovat.Momentalne mam na EBAY vyse dvojmetrovy akrobat so 60kou Heindel.Benzin.Predavam ho preto,pretoze byvam na podnajme,era mam v druhej izbe a proste po navrate sa to neda ani ulozit.Smrad pre inych,pre mna vona.Zvuk motoru je krasa,najma stvortaktu. Prechadzam na nejaku vacsiu elektru.....Co uz ? Vsetko ma svoje pre a proti....Nitro je ine,benzin ine,elektra ine......Toto su uplne zbytocne hadky. Toto su hadky tipu...co bolo skor ? Vajce alebo sliepka ? Niekto ma rad sladke,niekto slane. Kazdy mame svoje.
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|