Reklama

 





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: ned 02.11.2014 19:06 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 18.5.2014
Příspěvky: 119
Bydliště: Blatnice pod Sv. Antonínkem
Vlastním dominátora 3S a po výměně pastorku (11z místo 12z) kdy jsem musel červím odvrtat mi hned při prvním startu začaly hvízdat ložiska.Hvízdání je úzce spojeno jak s otáčkami(hlavně kolem 2200ot) tak i se zvětšujícím se náběhem listů(větší úhel=větší zatížení=více píská)Po konzultaci jsme tedy došly k tomu že to může dělat prokluzující hřídel na ložisku což dle značek na hřídelce motorku a ložisku se nepotvrdilo, ale nejspíš došlo k poškození ložiska při odvrtávání vibracemi.

Hledal jsem různé návody k tomuto motoru ale přesně toto není nikde uvedeno(alespoň jsem ještě nic nenašel).Moto nemá na hřídelce žádné zajišťující kroužky ani červíky vše je lisováno a asi i lepeno.

Jediný podobný motor jsem našel na youtube https://www.youtube.com/watch?v=jphnPcuzE5Q
Zkoušel jsem to stejně ale přední ložisko polezlo o 0.5 mm a dál to nejde ani hrubou silou :-( Nemáte někdo zkušenosti s tím jak nato?
Možná by to chtělo dát do trouby ale bojím se o poškození magnetů teplem.

Nějaký nápad ?


Nahoru
 Profil  
 
 
PříspěvekNapsal: ned 02.11.2014 22:23 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 18.3.2010
Příspěvky: 1760
Bydliště: Zavar, SK
Mal som podobny dotaz...
viewtopic.php?f=104&t=59894&start=405#p1156209

_________________
Taranis X9D + nejaké lietadlá, heli a koptéry


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 02.11.2014 22:32 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 18.5.2014
Příspěvky: 119
Bydliště: Blatnice pod Sv. Antonínkem
Díky zítra zkusím.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 03.11.2014 17:29 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 18.5.2014
Příspěvky: 119
Bydliště: Blatnice pod Sv. Antonínkem
Tak jsem teď na vážkách.Dostal jsem dvě rady.
Jedna zní dát motor do trouby na 150°C a pak vylisovat(magnety ztrácí magnetismus kolem 200 stupňů)
Druhá rada opačná nezahřívat více jak 55stupňů(při 80 ztrácejí magnety magnetismus)

Ke je pravda?

Nyní prohledávám forum, ale pokud někdo znáte správné řešení tak se prosím podělte :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 03.11.2014 17:46 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 6.2.2011
Příspěvky: 1186
Bydliště: Šurany
Obrázky: 7
Mozno blba otazka ale cervika (srobik) co zaistuje hriadel si povolil?

_________________
T-Rex600E@Spirit T-Rex600N@Spirit T-Rex450@Spirit RaptorG4E720@Spirit Chase360@Spirit


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: pon 03.11.2014 17:49 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 6.2.2011
Příspěvky: 1186
Bydliště: Šurany
Obrázky: 7
Nemusis davat cely motor do truby. Skus to nahriat lokalne plynovou pajkou.

_________________
T-Rex600E@Spirit T-Rex600N@Spirit T-Rex450@Spirit RaptorG4E720@Spirit Chase360@Spirit


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: pon 03.11.2014 18:19 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 18.5.2014
Příspěvky: 119
Bydliště: Blatnice pod Sv. Antonínkem
Červík v motoru v zadní části?Ten tam právě vůbec není.Celý motor soudruzi zalepili že to nejde rozdělat.Právě že mám jen plynový hořák nebo troubu, ale tím hořákem to spíš přehřeju nebo dokonale opálím barvu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 03.11.2014 21:13 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 9.7.2011
Příspěvky: 5974
Bydliště: Písek, ČR
haas píše:
Tak jsem teď na vážkách.Dostal jsem dvě rady.
Jedna zní dát motor do trouby na 150°C a pak vylisovat(magnety ztrácí magnetismus kolem 200 stupňů)
Druhá rada opačná nezahřívat více jak 55stupňů(při 80 ztrácejí magnety magnetismus)

Ke je pravda?

Nyní prohledávám forum, ale pokud někdo znáte správné řešení tak se prosím podělte :-)

Třeba Scorpion povoluje teplotu motoru do 200°C,
http://www.scorpionsystem.com/catalog/m ... K-2216-12/
otázka je jaké magnetry tam má Align.

_________________
FrSky Horus, letadla, heli+koptéry.
http://rc.ludl.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 04.11.2014 15:46 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 15.9.2008
Příspěvky: 314
Bydliště: Český Těšín
Obrázky: 0
Co se týká teploty, při které neodym ztrácí magnetizmus, tak bych se přiklonil k teplotám nad 150C. Už jsem viděl na letišti pár Align motorů, které měly po cca 5ti minutách letu v letním horku přes 100C a po úpravě nastavení v regulátoru dále fungovaly bez větších problémů.

_________________
Spektrum DX8, T-REX 500 (MB),Tarot 450pro, Home made airbrush kabinky: http://milaro.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz