Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 118 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: SAGITA 4m od Reicharda
PříspěvekNapsal: úte 20.11.2012 20:30 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 14.11.2012
Příspěvky: 161
Ještě chci vzkázat "pepinovi", že na yutube není moc vidět Sagity 4m asi z důvodu jejího celkového rozšíření. Třebas takových Luňáků prodal Reichard určitě 5x tolik co Sagit4m. Na druhou stranu je Sagita zase neokoukaným érem. Když počítám zatím všechny ohlasy na Sagitu 4m, tak mně vyšlo číslo 5. V celé ČR jich určitě bude o trochu více, ale nebude jich zdaleka jako Luňáků.

Na yutube je Sagit 3m poměrně dost. Zřejmě v jejich rozšířenosti pomáhá i výhodná cena za 7000,- bez kamufláže !!!
Náhradní křídla na Sagitu 3m stojí zhruba 3000,- a na Sagitu 4m už stojí 6500,-. Vždycky mě napadá otázka, co je na nich výrobně o tolik dražšího? Ten polystyrén a potah? Podle čeho někdo kalkuluje výrobní cenu?

Když bude někdo dělat 4m éro jen o něco dražší, jak 3m, tak jich tady bude více lítat a bude i více videí!!!
Je zvláštní, že ani v okolních státech si tolik ty větší Sagity nekupují i když je to u nás cenově nastavený dle jejich příjmů.

Je to veliká škoda, protože potom je málo videí !!!!


Naposledy upravil Jack 292 dne úte 20.11.2012 21:40, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: SAGITA 4m od Reicharda
PříspěvekNapsal: úte 20.11.2012 20:58 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.5.2008
Příspěvky: 11462
Bydliště: praha 5
Jak jsem psal, nechci ten model v žádném případě hanit, ale i když né zase nějak moc veliké, ale nějaké zkušenosti už s 4m mám--třeba že při váze 4,3kg opravdu ani pro přemet nestačí jako spojka trubka o pruměru 14 mm, u Sagity píšou 16mm, ale zase 6kg letovka, Lunák i Fox mají velkou plochu křídla hlavně u kořene, no já prostě nevim, u kompozitového 3m Foxe mám uhlíkovou spojku 22/20 a co si pamatuji, tak tuším 16kg Swifta asi 5m jsme nesli z pole ve dvou za konce křídel a nezdálo se, že by mohlo něco někde prasknout, ale když píšou bohatě vyztužené sklem a uhlíkovými vlákny, tak snad teda ano.
Jen nevím, kde vzali jako spojku křídla ocelovou trubku, pokoušel jsem se ji sehnat v hutníku a moc jsem s ocelí neuspěl, jen železný bláto o ruzných tlouštkách stěn, nakonec jsem tam použil plnou nerezovou kulatinu, páč pořád ty trubky rovnat mě moc netěšilo, ale to jsem zase časem dostal strach, jestli náhodou při konstrukci křídel nepočítali s tím, že pokud udělám přemet, tak se stejně ohne kovová trubka a né, že křídlo uletí hned za spojkou která opravdu drží, takže občas rovnám a na nějakou akrobacii jsem ohledně dýhopolyšových modelu zapoměl, občas výkrut a po zralé uvaze hodně zvolna přemet.

Na termiku jsem s tím ale spokojený, je ale pravda, že na termické létání se mi většinou osvědčilo i u malých modelu nedávat závaží pokud moc nefouká vítr, je ale možné, že od určité velikosti to bude právě naopak--čím těžší, tím lépe se s tím létá a ustředuje termika s každým kilem navíc--to si ale nechám až na model, kterému neplápolají křídla i při rovném letu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: SAGITA 4m od Reicharda
PříspěvekNapsal: úte 20.11.2012 21:45 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 14.11.2006
Příspěvky: 423
Bydliště: údolí Berounky
Jack 292 píše:
Dobrý den,
má někdo jakékoliv zkušenosti s tímto modelem větroně?

Předem děkuji za jakoukoliv informaci.

Vybavuji si některý MVVScup, kde létala i elektro Sagita. V tu dobu jsem uvažoval o této velikosti. Údajně je to nejlépe létající polomaketa od Reicharda.
Najdi si to na rcBrno.

Též by stálo posoudit toto:
http://shop.jpmodels.net/product/modely ... asw-28/229

_________________
MAXION,IONPRO i mini,Jantar 3,6m MVVS 8E,Easystar,Thun,Superzoom, EDGE 540-MVVS 80ccm+ startér,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: SAGITA 4m od Reicharda
PříspěvekNapsal: úte 20.11.2012 22:11 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 14.11.2012
Příspěvky: 161
Smím se zeptat, co to máš za 3m Foxe?

Te Sagita nemá trubku, ale má plnou kulatinu 16mm.
Já jsem nedávno ohnul po nedorozumění při vleku u mého ASK-21 3,2m trubku 14x2 o 45st. Oba jsme mysleli, že su odháklej a nebyl. Byl totiž povolenej silon a dlouho to vypadalo, že su odháklej! Problém byl i v nastevení vypínání, já totiž musel držet zmáčknutej čudlík na páčce, abych se vypnul! Nyní už to mám předělaný, že jenom ťuknu a servo přejede a háček zůstane vypojenej. Při tomhle havarijním letu jsem viděl, jak éro zklaplo "krofky" a valil dolů trup a plápolaly křídla. Jednomu křídlu se vůbec nic nestalo (díky tomu, že už před nedávnem mělo přelaminovaný střed) u druhého se vytrhla trubka a strhl potah. Trup proletěl křovím, takže se u něho pouze rozbila kabina. Půjde to opravit, toto mé ASK-21 přežilo svou smrt!!! Doma jsem zkoušel narovnat trubku ve svěráku jen rukou, ale nešlo to. Když jsem nasadil na ni další trubku, tak jsem ji narovnal!

Uvažoval jsem jako ty, že tam dáml epší trubku anebo že ji vyztužím. Napadámě úplně stejná myšlenka, že se to ulomí až za trubku.

Na stránkách Kolmana jsou videa, jak lítá s Luňákem od Reichard docela drsnou akrobačku http://www.kolmanl.info/index.php?show= ... 20100516_3. Tady jsou vidět drsný průhyby křídel http://www.kolmanl.info/?show=SHOW_TXT& ... 20100605_3 Tenhle Luňák tam má planžetu a vydží to!

Překvapujeme mě, že ty se s 3m speciálem bojíš lítat akrobačku. Copak to éro na ni není určený?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: SAGITA 4m od Reicharda
PříspěvekNapsal: úte 20.11.2012 22:16 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 14.11.2012
Příspěvky: 161
Dík za tip na ASW. Já věřím, že lítá dobře, ale z hlediska pevnosti je na tom určitě hůře, jak Sagita. Jednu Sagitu 3m, která v Brně lítala jsem už vypátral, protože mně ji nabízel jeden letec z Čech, prý ji koupil v Brně.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: SAGITA 4m od Reicharda
PříspěvekNapsal: úte 20.11.2012 22:35 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 14.11.2006
Příspěvky: 423
Bydliště: údolí Berounky
Jack 292 píše:
Dík za tip na ASW. Já věřím, že lítá dobře, ale z hlediska pevnosti je na tom určitě hůře, jak Sagita. Jednu Sagitu 3m, která v Brně lítala jsem už vypátral, protože mně ji nabízel jeden letec z Čech, prý ji koupil v Brně.

Pevnosl nemohu posoudit, mám jen všechny 3 IONy. Myslím, že éra z Písku jsou pevnější než z Brna.

_________________
MAXION,IONPRO i mini,Jantar 3,6m MVVS 8E,Easystar,Thun,Superzoom, EDGE 540-MVVS 80ccm+ startér,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: SAGITA 4m od Reicharda
PříspěvekNapsal: stř 21.11.2012 0:37 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.5.2008
Příspěvky: 11462
Bydliště: praha 5
Jack 292 píše:
Překvapujeme mě, že ty se s 3m speciálem bojíš lítat akrobačku. Copak to éro na ni není určený?


tak skutečný dospělý Fox určitě, jak ale bude akrobatit 3m kompozitový zatím nevim, mám s ním jen zálet na svahu a jedno přistání křídlem o strom :D takže po opravě čeká nejspíš až na jaro, v zimě se mi nechce někde venku něco ladit a seřizovat.

V každém případě pod pojmem větron- bezmotorová maketa a akrobacie jsem si vždy tajně představoval model který po nastoupání určité výšky postupně přechází do ruzných obratu--né akrobacii stylem co nosí svah, trochu nastoupám, šup jeden obrat a zase šplhat na další, což nějak začínám pomalu cítit, že bude ta realita pojmu--akrobatický model větroně a na akrobacii z aerovleku se obávám, že by bylo potřeba opravdu pevný a těžký model, páč akrobatit po vypnutí s tečkou na obloze asi nepujde ,navíc to i ztrácí smysl, tak asi jedině rozhučet těžký model a využít k obratum získanou energii--jenže takový model musí opravdu držet pohromadě a určitě už bude stát nějakou pětku a i když je ten muj Fox kompozitový, tak si nedělám nějakou iluzi o tom, kolik asi tak ještě unese olova, než se rozstříkne, to nebude o nějakém závaží, ale o celkové koncepci daného modelu.

toto je zcela jistě model, který je na podobné kousky konstruován a přesto vyjma opravdu neuvěřitelný hruze, když to kolem tebe prohučí se ta energie stejně velice rychle vytrácí a to opravdu nastoupali do veliké výšky a pak ten model poslali téměř kolmo k zemi, nakonec je z toho nějaký výkrut, prulet a hotovo--znovu stoupat--alespon v podmínkách, kdy znovu stoupat není opravdu moc veliký problém, což u nás se opravdu musíš náhodně trefit, ale těžko se pak znovu chytíš k dalšímu nastoupání pár metru nad zemí.

http://www.youtube.com/watch?v=6L5ILF4LE0U&feature=plcp

Pokud se nepletu, tak v čechách máš trošku reálnou šanci pouze na Rané ve všední den, páč o víkendu je tam narváno a zcela jistě sundáš nějaký padák, nebo rogalo kterých je tam plno, no a pak ještě jedna chutovčička, bud sejít s modelem z vrcholu kopce na přistání až dolu, nebo sednout nahoře --víceméně máš na přistání plac, kam se ten model vejde položit když ho skládáš, s koštětem to většinou vyjde, ale třeba 7kg mrchu už bych určitě nezvládnul, to by bylo jen o štastné náhodě.

Psal si, že ten model má originál 16 kulatinu, né trubku--pak asi to křídlo bude opravdu betálnější, než jsou mé zkušenosti s mými modely, určitě bych ale zvážil jak skutečně využiješ ten model k akrobacii, co jsou sny, plány a co je realita---třeba že už ted kam chodíš na letiště se téměř každý víkend vleká, nebo, že běžně jezdíš na svah, kde s 4m erem nebude problém jak odstartovat, tak přistát.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: SAGITA 4m od Reicharda
PříspěvekNapsal: stř 21.11.2012 1:17 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.5.2008
Příspěvky: 11462
Bydliště: praha 5
[quote="Jack 292"]Smím se zeptat, co to máš za 3m Foxe?

http://pepin65.rajce.idnes.cz/Fox_3m_Va ... jce011.jpg

od Valentamodel, chtěl jsem něco akrobatičtějšího a pevnějšího, nežli ty své 4m ASW a náhodou ho zrovna zalétával loni v alpách, když jsem viděl, jak se statečně drží , když to nijak moc nenosilo a bojovali i koštata, bylo rozhodnuto a s kolegou jsme si dva objednali--jediné, co mě muže zklamat, jak se mu bude líbit v letu na zádech--s Fokou byl známý velice nespokojený ale ten druhý Fox už letos celou sezonu létal a prý paráda, dělal ho s motorem v čumáku.

já jen zatím vím, že nepadá po křídle ani v malé rychlosti a když jsem trošku naklapkoval--křidélka asi 2/3 křídla tak se hodně zbrzdil, asi první mé ero co minimálně na svah bude nejspíš lepší vždy trochu dovážit, vzhledem k dlouhému čumáku tam nebylo potřeba žádné olovo.

cena je tuším 14000, kolik stojí 4m nevím, myslím, že je nemá ani na stránkách.

jinak pěkně létá ten jeho 3m Pilátus za tuším 10000, jaký je to na páčkách nevím, ale v létě při aerovlecích nám ostatním mizel ve stratosféře--trošku ale podváděl s váriem :D určitě to také vychází díky dlouhému čumáku bez dovážení lehký.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: SAGITA 4m od Reicharda
PříspěvekNapsal: stř 21.11.2012 2:26 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.5.2008
Příspěvky: 11462
Bydliště: praha 5
janch píše:
Jack 292 píše:
Dík za tip na ASW. Já věřím, že lítá dobře, ale z hlediska pevnosti je na tom určitě hůře, jak Sagita. Jednu Sagitu 3m, která v Brně lítala jsem už vypátral, protože mně ji nabízel jeden letec z Čech, prý ji koupil v Brně.

Pevnosl nemohu posoudit, mám jen všechny 3 IONy. Myslím, že éra z Písku jsou pevnější než z Brna.


Já mám pocit, že je to ta co mám já, jen mám jiné nálepky a nevybavenou kabinu, ale 14 pruměr spojky sedí, jen jsem tam měl místo kulatiny právě trubku, s ní to hmotí nějakých 4,3kg a s nerezovou kulatinou by to mohlo být to co uvádějí oni, něco přez 5kg. létá dobře,ale jak jsem psal, každý přemet zvážím, jestli je opravdu nutný :lol:

PS:chybí mi tam klapky, nic moc zábava při řízení a šutrozní přistání přez brzdící štíty,pokud mohu porovnat s jiným ASw 15, kde je přistání přez buterfly opravdu podstatně pohodovější---na nižší rychlosti.Kdyby se s nima dalo domluvit pevnější křídlo a místo štítu klapky, super ero na termiku a občasné rozumné blbnutí--při ztrátě rychlosti jen sklopí čumák a letí dál, ale třeba v Itálii jsem neměl dobrý pocit už jen z pruletu střihu termiky, to i ve vodorovnym letu bylo vidět jak se vlní křídlo jako u Culárise z epp.

oproti tomu pusobil čínský Condor magic evo 4 jako akrobatický speciál :D Jen není tak velikej a pěknej, nevím, podle mého to jsou opravdu spotřebáky pro nenáročné pohodové polétání a samozřejmě, dokud to křídlo neuletí, tak drží, možná jen máme každý jinak nastavenou hranici, co je už příliš a co ještě v pohodě, ale když mi přišel model Habichta, já ho vybalil z krabice, kouknul na centroplán a páč se mi moc nezdal ,tak se o něj trošku opřel a on hned rupnul----že prej tam zapoměli něco nalepit, co se tam prý normálně lepí :D tak se prý nemám zlobit :wink:

to by mělo být to ASW 28
http://www.youtube.com/watch?v=bDMGtIPwtlI&feature=plcp


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: SAGITA 4m od Reicharda
PříspěvekNapsal: stř 21.11.2012 10:34 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 2.5.2003
Příspěvky: 7404
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
Jack 292 píše:
Smím se zeptat, co to máš za 3m Foxe?

Te Sagita nemá trubku, ale má plnou kulatinu 16mm.
Já jsem nedávno ohnul po nedorozumění při vleku u mého ASK-21 3,2m trubku 14x2 o 45st. Oba jsme mysleli, že su odháklej a nebyl. Byl totiž povolenej silon a dlouho to vypadalo, že su odháklej! Problém byl i v nastevení vypínání, já totiž musel držet zmáčknutej čudlík na páčce, abych se vypnul! Nyní už to mám předělaný, že jenom ťuknu a servo přejede a háček zůstane vypojenej. Při tomhle havarijním letu jsem viděl, jak éro zklaplo "krofky" a valil dolů trup a plápolaly křídla. Jednomu křídlu se vůbec nic nestalo (díky tomu, že už před nedávnem mělo přelaminovaný střed) u druhého se vytrhla trubka a strhl potah. Trup proletěl křovím, takže se u něho pouze rozbila kabina. Půjde to opravit, toto mé ASK-21 přežilo svou smrt!!! Doma jsem zkoušel narovnat trubku ve svěráku jen rukou, ale nešlo to. Když jsem nasadil na ni další trubku, tak jsem ji narovnal!

Uvažoval jsem jako ty, že tam dáml epší trubku anebo že ji vyztužím. Napadámě úplně stejná myšlenka, že se to ulomí až za trubku.

Na stránkách Kolmana jsou videa, jak lítá s Luňákem od Reichard docela drsnou akrobačku http://www.kolmanl.info/index.php?show= ... 20100516_3. Tady jsou vidět drsný průhyby křídel http://www.kolmanl.info/?show=SHOW_TXT& ... 20100605_3 Tenhle Luňák tam má planžetu a vydží to!

Překvapujeme mě, že ty se s 3m speciálem bojíš lítat akrobačku. Copak to éro na ni není určený?


Tak jsem juknul na vídeo...No vidíš a to ten Kolmanúv Luňák má 7.5kg a rychlost vytrácí až moc rychle. Co jsem koukal na akrobačku modelů větroňů tak mají 6 metrů ,hmotnost 30kg..tam už se ta energie trošku dá zachovat. U malých modelů to nějak nefunguje :-)
Já to vidím tak, že větroň bude buď na termiku (pak ale to chce hoooodně pečlivě vybírat), nebo pouze na akrobačku. Kompromis u maket se moc nekoná.
U nás v Bubákově má jeden kluk taky Foxe cca 5 metrů a o nějaké radosti z termiky se teda opravdu mluvit nedá.
Já už dlouho pokukuju po něčšm co je polomaketa...a zatím si teda nevybral. Buď je to technologicky polyš a díha..což nechci, nebo je to kompozit těžkej jako tank a navíc s profiláží křídla z doby dvouplošníků.
Prostě počkám až někdo z výrobců F3x mašin udělá polomaketu. Tihle hoši totiž o earodynamice ví kurevsky hodně a dokáží to udělat i pevné a lehké. K tomu pronikavé a s křídlem co bude mít dost vztlaku, ale né odpor jako vrata od stodoly na štorc.
Takže do té doby mám bohužel smolíka.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: SAGITA 4m od Reicharda
PříspěvekNapsal: stř 21.11.2012 10:47 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 14.11.2012
Příspěvky: 161
Já nechápu, že máš s tím Foxem 3m strach lítat akrobačku? Kdyby měl 4m, tak už je to něco jinýho. Ten Foxje na to přece stavěnej.

Píšeš, že máš raději éro s klapkami než s brzdami. Já mám to ASK-21 s 3,2m s brzdami o váze skoro 4,5kg chodí na přistání parádně.

Mám taky toho čínskýho Condora 3m s klapkami. S těmi klapkami se mně to na přistání zdá horší, jak s brzdami.
Klapky mně připadají zákeřnější. Testoval jsem je ve výšce s motorem a nejednou se Condor, tak rozjel, že jsem myslel, že to bude jeho konec. Já tam mám totiž moc silnej motor o výkonu 700w Fakt je žeu Condora mají klapky malou výchylku, takže to k brždení zas tak moc nepomáhá.

Ideální j asi éro, který má klapky a brzdy a člověk si s tím může vyhrát, dle libosti, co?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: SAGITA 4m od Reicharda
PříspěvekNapsal: stř 21.11.2012 11:08 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 2.5.2003
Příspěvky: 7404
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
Ideální éro je takové co má klapky dobře proporčně udělané vzhledem k hmotnosti a ploše modelu!!!!
Ty štíty rozhodně za nějakou výhru nepovažuji.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: SAGITA 4m od Reicharda
PříspěvekNapsal: stř 21.11.2012 11:11 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 14.11.2012
Příspěvky: 161
Dík "graupe" za zajímavý názor.
Já si taky myslím, že nejlepší je mít speciála na termiku, či na akrobačku.

Vem si ale, že luňák od Reicharda lítá ve větru na svahu, lítá i akrobačku a i v termice. Samozřejmě to nen Fox, ale není to určitý kompromis?

Známej si pořídil Swifta 3,7m. Taky mu lítá pěkně v termice i akrobačku. Není to kompromis?

Teď je ještě otázko, co si člověk od lítání v termice představuje. Když se u nás na letišti lítá, tak si každej dá ze 4 vleky. Když to nenosí, tak je člověk za 5 min dole. Když je trochu lepší počasí, tak jsou lety samozřejmě delší. Každej je většinou spokojený.

Myslíš, že když bude člověk mít éro do termiky, tak si dá jeden vlek a bude tam hodinu nebo dvě. Přiznám se, pro mě je lepší dát si více startů, jak tam kroužit hodiny. Na dlouhý kroužení mám 3m el. Condora. Nedávno jsem s ním letěl okolo 70 min. Přistál jsem ještě s polovičními baterkami. Byl to můj rekord, ale už mě to nebavilo.

Každej má na tohle asi jinej názor :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: SAGITA 4m od Reicharda
PříspěvekNapsal: stř 21.11.2012 11:15 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 2.6.2008
Příspěvky: 2648
Bydliště: Hlohovec, Člen RCMK Trnava
Ten Luňák 4m, lieta v termike perfektne. Má ho kolega z klubu. Klapky má doslova ako lopaty :!:

Je to pohodový a krásny model, absolútne bez zákernosti ako u polomakiet so štíhlym profilom.


Přílohy:
klub trnava akcia jún. 2012 016.jpg
klub trnava akcia jún. 2012 016.jpg
[ 159.19 KiB | Zobrazeno 1106 krát ]

klub trnava akcia jún. 2012 018.jpg
klub trnava akcia jún. 2012 018.jpg
[ 200.63 KiB | Zobrazeno 1106 krát ]


_________________
... čo purex spojil, človek nerozdeľuj...
Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: SAGITA 4m od Reicharda
PříspěvekNapsal: stř 21.11.2012 11:27 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 2.5.2003
Příspěvky: 7404
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
Jack 292 píše:
Dík "graupe" za zajímavý názor.
Já si taky myslím, že nejlepší je mít speciála na termiku, či na akrobačku.

Vem si ale, že luňák od Reicharda lítá ve větru na svahu, lítá i akrobačku a i v termice. Samozřejmě to nen Fox, ale není to určitý kompromis?

Známej si pořídil Swifta 3,7m. Taky mu lítá pěkně v termice i akrobačku. Není to kompromis?

Teď je ještě otázko, co si člověk od lítání v termice představuje. Když se u nás na letišti lítá, tak si každej dá ze 4 vleky. Když to nenosí, tak je člověk za 5 min dole. Když je trochu lepší počasí, tak jsou lety samozřejmě delší. Každej je většinou spokojený.

Myslíš, že když bude člověk mít éro do termiky, tak si dá jeden vlek a bude tam hodinu nebo dvě. Přiznám se, pro mě je lepší dát si více startů, jak tam kroužit hodiny. Na dlouhý kroužení mám 3m el. Condora. Nedávno jsem s ním letěl okolo 70 min. Přistál jsem ještě s polovičními baterkami. Byl to můj rekord, ale už mě to nebavilo.

Každej má na tohle asi jinej názor :lol:


Je to vždy o kompromisu (teda mimo F3B, ale to má všechny vlastnosti sladěné a nejni to polomaketa, je to koště...:-))
Ale jsem přesvědčený, že kdyby výrobci fakt chtěli tak se to dá vymakat na naprosto jiný level. A né tam prdnout HQ profil..však ono to nějak bude fungovat.
Si vem jaké výpočty profilů, zatížení, poláry,rychlostí a odporu/vztlak se počítají u béček.
A to je fakt, tyhle mašiny nikdo kdo má ambice v tom být dobrý, nenavrhuje stylem (dáme tam E205,když to letí s Piperem, tak to bude good i na větroni..přeháním, ale nevěřím, že výrobci maket se tak daleko s návrhem pro super výsledek pouští).

Takže čekám. Čekám až bude něco takového dostupného. Ono pak na kniplech rychle poznáš, jestli je to kompromis, nebo to je to pravé.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 118 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: HONZIK 22 a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz