Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 186 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: F3K Maat 1 - stavba a první dojmy
PříspěvekNapsal: čtv 19.05.2016 19:52 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 11.4.2008
Příspěvky: 4789
Bydliště: CA
holda29 píše:
Do toho bohužel nevidím, tolik tomu nerozumim. Ale ja to testoval na 4s eneloopu.
Schválně to hodim na zdroj a uvidíme, co různá napětí udělají s driftem.

Odesláno z mého GT-I9505 a podpis odstraním

Pozerám ten log...
Pri dvojčlénku mi to driftovalo za 25 minút zo 41m na 62 metrov.
Pri 4čl NiMh to driftlo za 25 minút zo 42m -48m

_________________
http://lubo111.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: F3K Maat 1 - stavba a první dojmy
PříspěvekNapsal: čtv 19.05.2016 20:17 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 11.4.2008
Příspěvky: 4789
Bydliště: CA
pokračovanie v stavbe.....
Pokusne som nahodil lanko na výškovku, ale kôli krátkej páke mi pákovanie nesedelo..
Takže som vyrobenú páku opatrne vyoperoval..... a vyrobil novú páku...
ak to niekomu pomôže rozmery sú nasledovné
Příloha:
DSC01539.JPG
DSC01539.JPG [ 54.44 KiB | Zobrazeno 922 krát ]

Nová páka vlepená do výškovky...
Příloha:
DSC01540.JPG
DSC01540.JPG [ 52.63 KiB | Zobrazeno 922 krát ]

Trubku je treba otvoriť cca 3-4 mm za koniec kozlíka výškovky
Příloha:
DSC01541.JPG
DSC01541.JPG [ 73.52 KiB | Zobrazeno 922 krát ]

Aby sa dalo okolo výškovky niečo robiť - smerovka nemôže byť vlepená. Tá sa bude lepiť až na koniec .....

_________________
http://lubo111.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: F3K Maat 1 - stavba a první dojmy
PříspěvekNapsal: čtv 19.05.2016 20:22 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 11.4.2008
Příspěvky: 4789
Bydliště: CA
Páku smerovky mám síce už vlepenú, ale ak by niekomu pomohli rozmery....
Příloha:
DSC01549.JPG
DSC01549.JPG [ 69.61 KiB | Zobrazeno 919 krát ]

Vlepena páka
Příloha:
DSC01548.JPG
DSC01548.JPG [ 60.32 KiB | Zobrazeno 919 krát ]

_________________
http://lubo111.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: F3K Maat 1 - stavba a první dojmy
PříspěvekNapsal: čtv 19.05.2016 20:44 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 11.4.2008
Příspěvky: 4789
Bydliště: CA
...a je čas na lanka......
Priložené lanka sú oceľové poplastované na 15 kg... Sú dosť rubé, ale dajú sa "viazať" tak, že sa koniec stočí a nahreje. Plast sa zlepí.
Příloha:
DSC01546.JPG
DSC01546.JPG [ 83.71 KiB | Zobrazeno 908 krát ]

pre istotu na ne navliekam zmršťovačku a zazmrštím.....
Příloha:
DSC01547.JPG
DSC01547.JPG [ 85.55 KiB | Zobrazeno 908 krát ]

Lanko na smerovku ide na tretiu dierku páky napevno
Dolaďovať sa bude na páke smerovky.....
Na výškovke je lanko napojené na páku výškovky cez zkrátenú karabínku. výškovka namontovaná na trup.... lanko skúšobne uchytené na páku serva tak, aby sa dalo doladiť..... Serva ešte niesu prilepené..... Keď je dlžka odskúšaná - lanko som vymontoval a uchytil na páku serva natrvalo. Na páke je na strednej dierke....
Presnú dlžku doladím posuvaním dosky serva pri lepení .... takže by bolo vhodné lanka urobiť čo najpersnejšie....
Keď je hotovo znovu som to pokladal, nasadil výškovku, nastavil na serve neutral a posuval som serva tak, aby bol na výškovke neutral. Polohu dosky serva som poznačil a lepiacou páskou som zaistil klapku výškovky, aby pružiny netahali za lanka a povoli som páku serva...
Vlepil som dosku serva do trupu.....
Příloha:
DSC01552.JPG
DSC01552.JPG [ 108.96 KiB | Zobrazeno 908 krát ]

Káble sú upevnené navrchy serv tak ,by sa nemohli sa dostať k lankám a pákam....

_________________
http://lubo111.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: F3K Maat 1 - stavba a první dojmy
PříspěvekNapsal: čtv 19.05.2016 20:56 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 11.4.2008
Příspěvky: 4789
Bydliště: CA
A už ostáva len smerovka....
Prevliekol som trupom lanko smerovky - to už je pripevnené k servu... Navliekol som na lanko bužírku, ako ochranu, aby som ho neupatlal lepidlom - musí dobre klzať.....
Příloha:
DSC01550.JPG
DSC01550.JPG [ 89 KiB | Zobrazeno 905 krát ]

Sšetko skúsiť najskôr "nasucho", poznačiť z ktorej strany bude páka a lanko - je len jeden pokus.....
Treba si skúsiť, ako sa overí kolmosť osi otáčania klapky voči trupu atď...
Keď to je odskúšané - natrel som sedlo smerovky epoxidom s aerosilom a prilepil smerovku......
Příloha:
DSC01551.JPG
DSC01551.JPG [ 78.01 KiB | Zobrazeno 905 krát ]

Je vidieť, že mám šipkou poznačený vrch smerovky.....
to je zatiaľ všetko....

_________________
http://lubo111.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: F3K Maat 1 - stavba a první dojmy
PříspěvekNapsal: ned 22.05.2016 23:01 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 11.4.2008
Příspěvky: 4789
Bydliště: CA
Smerovka je prilepené a lanko natiahnuté. Navliekol som zmršťovačku, navliekol do páky. Skrútil som koniec a nahrial, navliekol zmršťovačku a zazmrštil...
Příloha:
DSC01554.JPG
DSC01554.JPG [ 80.87 KiB | Zobrazeno 828 krát ]

Prilepil som na krídlo uhlíkový kryt
Příloha:
DSC01555.JPG
DSC01555.JPG [ 81.2 KiB | Zobrazeno 828 krát ]

Pásikom z reklamnej fólie som vyznačil ťažisko. Fólia má tú výhodu, že je možné fóliu nahmatať....
Příloha:
DSC01556.JPG
DSC01556.JPG [ 63.6 KiB | Zobrazeno 828 krát ]

_________________
http://lubo111.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: F3K Maat 1 - stavba a první dojmy
PříspěvekNapsal: ned 22.05.2016 23:11 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 11.4.2008
Příspěvky: 4789
Bydliště: CA
Do krídla som vlepil hádzací kolík. Ak by som ho vlepil skôr - zavadzal by....
Příloha:
DSC01557.JPG
DSC01557.JPG [ 57.85 KiB | Zobrazeno 821 krát ]

Ako priečne vyváženie som vlepil dva broky do vzduchovky. Vlepil som ich do ucha v mieste uhlíkovej výztuhy.... Keby som ich vlepil bližšie stredu - netrčali by von....
Příloha:
DSC01558.JPG
DSC01558.JPG [ 75.66 KiB | Zobrazeno 821 krát ]

tým je krídlo hotové....
Váha hotového krídla je cca 150 gr
Příloha:
DSC01566.JPG
DSC01566.JPG [ 67.32 KiB | Zobrazeno 821 krát ]

_________________
http://lubo111.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: F3K Maat 1 - stavba a první dojmy
PříspěvekNapsal: ned 22.05.2016 23:29 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 11.4.2008
Příspěvky: 4789
Bydliště: CA
Takže dokončiť trup....
Nevedel som sa rozhodnúť pre akumulátor... Ak by som dal NiMh - musel by som dovažovať menej a mal by som bezproblémové vario. Pri LiPol mám večší krútiaci moment na servách, večšiu kapacitu, nevýhoda je, že budem musieť viac dovažovať a vario pri tomto napetí driftuje..... a fčul babo raď....
Nakonec som sa rozhodol pre Lixx.
Aku sa pripája na servisný konektor pre nabíjanie.... takže som na hulváta odstrihol RX káble a hodil zmršťovačku...
Příloha:
DSC01562.JPG
DSC01562.JPG [ 119.95 KiB | Zobrazeno 809 krát ]

Do špičky som vlepil 5 ks jednocentoviek ako závažie 11.5 gr. Lepil som penovou obojstrankou. Za závažie som vlepil na vrchnú stranu akumulátor.
Příloha:
DSC01559.JPG
DSC01559.JPG [ 120.26 KiB | Zobrazeno 809 krát ]

Prepojenie akumulátora, z boku prilepený magnetický vypínač, Káble narvané medzi servá a aku a na to vložený príjmač....
Příloha:
DSC01560.JPG
DSC01560.JPG [ 97.46 KiB | Zobrazeno 809 krát ]

No a už len krytka prilepená lepiacou páskou a je viacmenej hotovo
Příloha:
DSC01563.JPG
DSC01563.JPG [ 103.72 KiB | Zobrazeno 809 krát ]

_________________
http://lubo111.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: F3K Maat 1 - stavba a první dojmy
PříspěvekNapsal: ned 22.05.2016 23:37 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 11.4.2008
Příspěvky: 4789
Bydliště: CA
Nabíjací konektor je vlepený pred krídlo, ale kľudne mohol byť vlepený pod krídlom a shoval by sa do otvoru v krídle...
Příloha:
DSC01564.JPG
DSC01564.JPG [ 112.55 KiB | Zobrazeno 804 krát ]

Výsledná váha komplet trupu je 105gr
Příloha:
DSC01565.JPG
DSC01565.JPG [ 118.17 KiB | Zobrazeno 804 krát ]

Výhylky som nastavil podľa návodu a urobil základné nastavenie vysielača... Dnes som to bol klznúť na svahu - lieta to super.....

_________________
http://lubo111.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: F3K Maat 1 - stavba a první dojmy
PříspěvekNapsal: ned 22.05.2016 23:43 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 11.4.2008
Příspěvky: 4789
Bydliště: CA
Potreboval by som poradiť s nastavením mixov. Výškovka smerovka a krídelká sú jasné.
letové rrežimy sú jasné....
Aké by malo byť nastavenie digerenciacie?
Nastavenie výškovky do flaperónov?
Nastavenie brzdenia je flaperóny dole, alebo hore?
Vďaka Ľubo

_________________
http://lubo111.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: F3K Maat 1 - stavba a první dojmy
PříspěvekNapsal: pon 23.05.2016 8:12 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 5.12.2007
Příspěvky: 395
Bydliště: Trenčín
Flaperony na brzdy jednoznačne dole, dúfam že si na to myslel aj keď si lepil servá do krídla, že teraz budeš mať dostatočnú výchylku aby to pekne brzdilo.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: F3K Maat 1 - stavba a první dojmy
PříspěvekNapsal: pon 23.05.2016 8:32 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 11.4.2008
Příspěvky: 4789
Bydliště: CA
PeePoTN píše:
Flaperony na brzdy jednoznačne dole, dúfam že si na to myslel aj keď si lepil servá do krídla, že teraz budeš mať dostatočnú výchylku aby to pekne brzdilo.

Výchylky mám dostatočné........ V návode je výchylka dole 12mm/ hore 10mm. Bude to dostatočné tých 12 dolu? mám tam rezervu na 15-20 mm dolu.

_________________
http://lubo111.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: F3K Maat 1 - stavba a první dojmy
PříspěvekNapsal: pon 23.05.2016 8:53 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 5.12.2007
Příspěvky: 395
Bydliště: Trenčín
Len či tých 12 mm dole nie je myslené ako najväčšie vztlaky + plná zátačka. Brzdy by podľa mňa mali byť nejako 50-60 a viac stupňou a najlepšie 90 :D
Toto video si videl ? https://www.youtube.com/watch?v=QXqQVizh594


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: F3K Maat 1 - stavba a první dojmy
PříspěvekNapsal: pon 23.05.2016 8:56 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 31.10.2011
Příspěvky: 435
Bydliště: Brisbane
vychylky dej podle manualu, brzdy co to jde, cca 45 stupnu
vyskovku dolu pri brzdach si vyladis pri letu, ja to mam ze mi letadlo jde cumakem mirne dolu a klesa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: F3K Maat 1 - stavba a první dojmy
PříspěvekNapsal: stř 25.05.2016 13:22 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 11.4.2008
Příspěvky: 4789
Bydliště: CA
okno píše:
vychylky dej podle manualu, brzdy co to jde, cca 45 stupnu
vyskovku dolu pri brzdach si vyladis pri letu, ja to mam ze mi letadlo jde cumakem mirne dolu a klesa

OK,
Vykuchal som serva a prepákoval,,,, največšia výhylka dolu je cca 40 st - ďalej ma nepustia páky. Na nové nemám uhlíkovú doštičku, takže zatiaľ bude musieť stačiť....

_________________
http://lubo111.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 186 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz