RCmania.cz - web pro modeláře a modely
http://www.rcmania.cz/

Přechod z elektra na spalováky
http://www.rcmania.cz/viewtopic.php?f=16&t=3867
Stránka 2 z 2

Autor:  Vzduchoplavec [ sob 18.11.2006 9:51 ]
Předmět příspěvku: 

Rozhodnuti je na tobe, pokud se rozhodnes pro Diablotina, tak i o nem muzes ziskat nejake informace na RC Serveru:

http://www.rcserver.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=22&Itemid=40

Autor:  Kabriolin [ ned 10.12.2006 20:06 ]
Předmět příspěvku: 

IK33 píše:
Kúpiť si nejaký cvičný hornoplošník, to sú podľa mňa vyhodené peniaze. Ak už chceš akrobata zaobstaraj si model typu Diablotin alebo podobné 3D lietadlo. Je pomalé, zvládne celú akrobatickú zostavu, je stabilné a ak sa naučíš s ním poriadne lietať a nastavíš väčšie výchylky tak sa s ním vyblbneš aj na 3D pohadzovaní vo vzduchu (schválne nehovorím o akrobacii). Ja tvrdím že 3D lietadlo je ideálne na prechod z tých vašich EPP haloletov na motoráky. Majú podobné letové vlastnosti.
Čo sa týka motoru tak to máš úplne jedno či je v hornoplošníku alebo v akrobatovi. Ak ho máš dobre nastavený tak je úplne jedno v čom je osadený.

Co si jen zapomněl dodat??U 3Déček stačí šktnout špatněo zem a máš z toho párátka :lol: EPP odpustí hodně a kazí to pazoury, když si na to zvikneš :!: Doporučuju něco hodnějšího ale taky bytelnějšího 8)

Autor:  kkkkkk [ čtv 22.02.2007 17:48 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem nakonec pořídil Canary, 7,5 ASP. Chtěl bych se zeptat, jak se vyváží,když nádrž je před těžištěm (plná - prázdná). V návodu nic není.

Autor:  egresh [ čtv 22.02.2007 18:42 ]
Předmět příspěvku: 

Vyvažuje sa vždy s prázdnou nádržou.

Autor:  pp [ čtv 22.02.2007 18:46 ]
Předmět příspěvku: 

Vyvazuje se vzdy s prazdnou nadrzi. S plnou to bude sice trosku tezsi na cumak, ale to nevadi. Letadlo tezsi na predek je preci jen lepe ovladatelne, nez letadlo z tezistem za zadni hranici. To pak je o nervy. Z vlastnich zkusenosti nevidim zasadni rozdil mezi letem s plnou nadrzi a temer prazdnou (samozrejme fanjsmekri by k tomu meli pripominky, ale opravdu to problem neni) Vyvaz to s prazdnou a dal se tim nezabyvej.

Autor:  egresh [ čtv 22.02.2007 18:47 ]
Předmět příspěvku: 

V mojom českom návode je to napísané v bode 13.1 , piaty riadok.

Autor:  pp [ čtv 22.02.2007 18:51 ]
Předmět příspěvku: 

Navic teziste v praxi svete neni bod. Vzdy je nejake pasmo ve kterem se pohybuje. Stejne je to i realnych letadel, taky ubyva palivo, lide cestuji s ruznymi zavazadly a pocet cestujicich (a tudiz i vaha) se meni.

Autor:  pp [ čtv 22.02.2007 18:53 ]
Předmět příspěvku: 

pp píše:
Navic teziste v praxi svete neni bod.

fuj, preklep.
Navic teziste v realnych podminkach neni izolovany bod.

Autor:  kkkkkk [ čtv 22.02.2007 19:22 ]
Předmět příspěvku: 

Díky.

Autor:  Kabriolin [ čtv 22.02.2007 23:04 ]
Předmět příspěvku: 

pp píše:
pp píše:
Navic teziste v praxi svete neni bod.

fuj, preklep.
Navic teziste v realnych podminkach neni izolovany bod.

Neboli těžiště je pevně daný a neměný bod, který má danou PŘEDNÍ a ZADNÍ CENTRÁŽ, za kterou by se model neměl dovažovat.V praxi třeba u 3D je někdy nutnost jít i za hranice zadní centráže.

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/