Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 352 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon 25.09.2017 6:55 
Mazák
Mazák

Registrován: 8.9.2012
Příspěvky: 510
Parádní práce Pavle! Ta velikost heliny je prostě ve vzduchu poznat... má to krásně rozvážnej projev. To "lešení" pod helinou (rozuměj podvozek) je impozantní záležitost 8)
Lítá ti to parádně, takže přes zimu to můžeš s klidným svědomím šperkovat jak je libo :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 
PříspěvekNapsal: pon 25.09.2017 6:56 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru

Registrován: 18.1.2012
Příspěvky: 944
Bydliště: Praha
Nevím proč, ale stejně jako u prvního videa z července se mi nedaří sem vložit videa tak, jak to má vypadat..:(

_________________
Benzín.heli vl. konstrukce, mot. G290RC, Spirit; heli 120 vl.konstr.; hk250(MD500); Sniper, Spirit


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 25.09.2017 7:00 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru

Registrován: 18.1.2012
Příspěvky: 944
Bydliště: Praha
švíco píše:
Parádní práce Pavle! Ta velikost heliny je prostě ve vzduchu poznat... má to krásně rozvážnej projev. To "lešení" pod helinou (rozuměj podvozek) je impozantní záležitost 8)
Lítá ti to parádně, takže přes zimu to můžeš s klidným svědomím šperkovat jak je libo :wink:


Petře díky :D, je to takový polotovar, přes zimu to snad trošku vylepším, i když kvality zpracování detailů, jako má např. Michael na Wessexovi, asi nikdy nedosáhnu...
Ale lítá se s tím krásně :D

_________________
Benzín.heli vl. konstrukce, mot. G290RC, Spirit; heli 120 vl.konstr.; hk250(MD500); Sniper, Spirit


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 25.09.2017 8:07 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.1.2007
Příspěvky: 6338
Bydliště: Dubai, UAE
Moc hezke. Krasne ti to leti. Velikost se proste neda obejit.

_________________
بتر كوتاتكو
UH-60 Blackhawk, Bell 206, Mi-8, Jeti DS-16


Naposledy upravil pkotatko dne pon 25.09.2017 9:09, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: pon 25.09.2017 8:45 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 31.8.2009
Příspěvky: 3343
Bydliště: Praha 6
Tohle bude nádherný model ! Pětilist by mu jistě slušel. I když je na tom ještě dost práce, výsledek bude stát za to.

Na prvním videu je zajímavé roztáčení rotoru když se listy ohnou vzad a až za chvilku se srovnají odstředivou silou do osy unašečů :-). Ve vzduchu je to těžko popsatelný dojem, prostě paráda.

_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 25.09.2017 8:50 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru

Registrován: 18.1.2012
Příspěvky: 944
Bydliště: Praha
Díky Petře :D
máš pravdu, že ta velikost je znát, je to super (až na transport z a do dílny :) )
Jsem rád, že nejsou vibrace, natrápily se mě dost...
Snad bude ještě počasí na lítání, chce to pilovat a pilovat :)

To httpS bez S jsem zkoušel, ale pravda, že jen v Náhledu - tam to vypadalo pořád stejně blbě.. Tak to zkusím přepsat a rovnou odeslat.

_________________
Benzín.heli vl. konstrukce, mot. G290RC, Spirit; heli 120 vl.konstr.; hk250(MD500); Sniper, Spirit


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 25.09.2017 8:52 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru

Registrován: 18.1.2012
Příspěvky: 944
Bydliště: Praha
Je to tam bez toho S a pořád to je blbě... připadám si jak mongol :(

_________________
Benzín.heli vl. konstrukce, mot. G290RC, Spirit; heli 120 vl.konstr.; hk250(MD500); Sniper, Spirit


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 25.09.2017 8:58 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru

Registrován: 18.1.2012
Příspěvky: 944
Bydliště: Praha
Relax píše:
Tohle bude nádherný model ! Pětilist by mu jistě slušel. I když je na tom ještě dost práce, výsledek bude stát za to.

Na prvním videu je zajímavé roztáčení rotoru když se listy ohnou vzad a až za chvilku se srovnají odstředivou silou do osy unašečů :-). Ve vzduchu je to těžko popsatelný dojem, prostě paráda.


Jo, 5ti list by byla paráda... doufám, že na to jednou dojde, ale nejdřív to musím dotáhnout do nějakého hezčího vzhledu a nějak dotáhnout i vnitřek - na fotkách od Tebe jsou ty střeva hrozně vidět :).Trochu pomůžou dveře, ale ty zatím nemám a stejně do toho bude vidět jak do akvária.
Ty listy při roztáčení - jejich pohyb v gripech - se mi moc nelíbí, možná by pomohlo víc je v gripech utáhnout. A nebo jestli by nepomohlo nastavit na reglu menší výkon při rozběhu nebo jak se to jmenuje. Nikdy jsem tenhle parametr neměnil, tak nevím, jak přesně se to projeví.

_________________
Benzín.heli vl. konstrukce, mot. G290RC, Spirit; heli 120 vl.konstr.; hk250(MD500); Sniper, Spirit


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 25.09.2017 8:59 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 31.8.2009
Příspěvky: 3343
Bydliště: Praha 6
Někdy se odkaz na video zkopíruje jako ještě delší odkaz kde je za tím co potřebuješ znak vkládaný např. mezi dvě jména např. Smith and Wesson ( nemůžu to najít na klávesnici ) a za ním je další sada znaků. To celé musí přijít pryč.

S tím http bez "S" je to základ, přesně jak píše Petr. Nech to klidně plavat, Petr to sem hbitě vložil :-).

_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 25.09.2017 9:02 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 31.8.2009
Příspěvky: 3343
Bydliště: Praha 6
Pohyb listů zaregistruješ možná na vteřinu, je to úplně jedno. Z dosavadních zkušeností bych to zbytečně víc neutahoval, mě to dělalo vždy zle. Větší kymácení heli při rozeběhu, mám pocit že i vibrace za letu. Chce to prostě tak akorát. Určitě to dělají všechny listy u všech heli, je to fyzika a dynamika, je to v zásadě jedno jestli to je zlomek času vidět nebo ne.

Roztáčení máš náhodou krásně pomalý. A je fajn že jsi to neudělal na benzín a šel do elektriky :-).

_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 25.09.2017 9:04 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru

Registrován: 18.1.2012
Příspěvky: 944
Bydliště: Praha
Jojo, taky jsem rád, že jsem to nakonec udělal jako elektro, je to určitě lepší, přinejmenším pro maketu.

Konečně jsem zkrotil ty videa - po nedůstojně dlouhém boji :)

_________________
Benzín.heli vl. konstrukce, mot. G290RC, Spirit; heli 120 vl.konstr.; hk250(MD500); Sniper, Spirit


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 25.09.2017 9:09 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.1.2007
Příspěvky: 6338
Bydliště: Dubai, UAE
Videa uz tam mas, tak ja odstranuji ty co jsem dal do sveho prispevku.
Co bylo nakonec pricinou tech vibraci ?
Listy mas asi povolene moc. Tohle by pri roztaceni delat nemely. Pokud se takhle slozi pri roztaceni a budes mit zrovna nestastne kolektiv, tak hrozi ze si listy popovidaji s ocasnim nosnikem.

_________________
بتر كوتاتكو
UH-60 Blackhawk, Bell 206, Mi-8, Jeti DS-16


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: pon 25.09.2017 9:23 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru

Registrován: 18.1.2012
Příspěvky: 944
Bydliště: Praha
Popravdě řečeno přesně nevím. Jak jsme se o tom bavili - radikální změna nastala po tom vyztužení mechaniky, kterému předcházelo tuhé upevnění mechaniky do trupu a po snížení otáček z původních cca 1600 na cca 1500. A ty zbytky vibrací - že to lehounce vibrovalo po odlepení a vibrace zmizely po rozjetí do dopředného letu - tak ty prostě zmizely, aniž bych je nějak řešil. Jak jsme se naposledy bavili o tom, že to bude nejspíš od hlavy, tak jsem si objednal nové gripy, že pak zkusím sestavit lepší hlavu. Tím jsem to přestal řešit a jen jsem lítal a vibrace po startu se nějak přestaly objevovat. Jako poslední změna, která nebyla provedená cíleně na snížení vibrací, byla výměna ocasních ploch za provizorní balsové, které jsou výrazně lehčí. Po jejich vyzkoušení jsem zvedl zisk hlavy, který jsem během boje s vibracemi snížil až na 37%. Zvýšil jsem ho skokově rovnou na 50%, vibrace se znovu neobjevily, za to se výrazně zpříjemnilo přistávání, heli přestala "plavat" a je stabilnější.
Takže jsem se v hlavě zatím nehrabal, mám to v záloze :D

_________________
Benzín.heli vl. konstrukce, mot. G290RC, Spirit; heli 120 vl.konstr.; hk250(MD500); Sniper, Spirit


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 25.09.2017 10:07 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.1.2007
Příspěvky: 6338
Bydliště: Dubai, UAE
Kdyz jsou vibrace pryc, tak zisk hlavy asi muzes klidne jeste zvednout. Nebal bych se 70%, zkusil bych 80%.
80% mam na obou maketach. Cim vetsi zisk, tim bezpadlo vice a presneji ridi, takze helina je hodnejsi.

_________________
بتر كوتاتكو
UH-60 Blackhawk, Bell 206, Mi-8, Jeti DS-16


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: pon 25.09.2017 10:19 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru

Registrován: 18.1.2012
Příspěvky: 944
Bydliště: Praha
Pokud jsme to odhadovali správně, že tam nějaký zdroj vibrací je a že nejde jen o rezonanci danou malou tuhostí mechaniky, tak tam pořád ještě jsou, protože na mechaniku jsem od montáže výztuh nesáhl.
Ale zvýšení zisku mám určitě ještě v plánu vyzkoušet.

_________________
Benzín.heli vl. konstrukce, mot. G290RC, Spirit; heli 120 vl.konstr.; hk250(MD500); Sniper, Spirit


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 352 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz