Reklama

 





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 90 heli a novy OS max GT15HZ
PříspěvekNapsal: ned 27.10.2013 11:10 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 6.2.2011
Příspěvky: 1186
Bydliště: Šurany
Obrázky: 7
Tak nejako mi udrel do oci novy osmax GT15HZ ktory je na benzin a je urceny do 90 heli. Neni treba ziadny kit na upravu heli a aj vykon pisu ze je porovnatelny zo zhavikom. Tu su odkazy na video a motor:

http://www.youtube.com/watch?v=dieqbsr2JI8

_________________
T-Rex600E@Spirit T-Rex600N@Spirit T-Rex450@Spirit RaptorG4E720@Spirit Chase360@Spirit


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: 90 heli a novy OS max GT15HZ
PříspěvekNapsal: ned 27.10.2013 13:06 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 6.7.2013
Příspěvky: 137
Bydliště: Praha
Na 90. heli zapomen, ten motor je vykonove akorat do 50.heli. Jinak na helikraftu ho maji ve sleve za 375 dolacu

_________________
Protos, Goblin 700


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 90 heli a novy OS max GT15HZ
PříspěvekNapsal: ned 27.10.2013 13:47 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2003
Příspěvky: 1292
Bydliště: Hrádek nad Nisou
Taky jsem na neho koukal a podle vykonu bych ho videl prave spis do .50 heli.
Akorat tam by to upravy obnaselo.
Treba jednou do Velotky, ikdyz na to, ze jeste neletela tak tentokrat premyslim hoooooodne daleko do budoucna :D
Ale vidina levneho paliva je moc hezka.
A vlastne, na muj styl letu by to asi vykonem stacilo i do .90 heli.
Nebudu vymyslet, ale rad si prectu, co kdo jeste pripisete.

_________________
LA700, Logo 550SX, MiniProtos 4S, Gaui NX4, Ricco, miniHquad
Futaba, Spirit, iCharger


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: 90 heli a novy OS max GT15HZ
PříspěvekNapsal: ned 27.10.2013 14:03 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.1.2007
Příspěvky: 6337
Bydliště: Dubai, UAE
Nevim, rad bych se mylil. I kdyz opominu vykon. Ale u takoveho benzinu bude problem s teplotou, bude daleko nachylnejsi na presne serizeni nez motor na metanol. Bude doma smrdet. Zapomen na obyvak. A porad je tam moznost dost vaznych problemu s rusenim od zapalovani. U heli nemas kam ty ostatni komponenty dat. To neni jako u letadla, aby jsi mohl zapalovani a prijimac mit od sebe treba 40 cm. A taky mit dvoje baterky pro zapalovani a prijimac. Z jednech bych se bal. To ti rekne kazdy kdo benzin v letadle lita.

_________________
بتر كوتاتكو
UH-60 Blackhawk, Bell 206, Mi-8, Jeti DS-16


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: 90 heli a novy OS max GT15HZ
PříspěvekNapsal: ned 27.10.2013 15:08 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2003
Příspěvky: 1292
Bydliště: Hrádek nad Nisou
Protoze jsem benzin nikdy nelital, tak mne tyhle veci vesmes ani nenapadly.
Smrad, vetsi hmotnost a vibrace bych cekal.
Ale ony ty benziny prece litaj, tak to asi nejak resit pujde.
Ale tohle je, alespon u mne opravdu jen teoreticka diskuse.
Jeste jsem ani nezvednul ten nitrak. :(

_________________
LA700, Logo 550SX, MiniProtos 4S, Gaui NX4, Ricco, miniHquad
Futaba, Spirit, iCharger


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: 90 heli a novy OS max GT15HZ
PříspěvekNapsal: ned 27.10.2013 15:10 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2003
Příspěvky: 1292
Bydliště: Hrádek nad Nisou
Mimochodem, na FG-cku jsem taky baterky pro zapalko nepotreboval, ale je fakt, ze takovej motor bych tezko nacpal do .50 heli :D

_________________
LA700, Logo 550SX, MiniProtos 4S, Gaui NX4, Ricco, miniHquad
Futaba, Spirit, iCharger


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: 90 heli a novy OS max GT15HZ
PříspěvekNapsal: ned 27.10.2013 18:10 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 6.7.2013
Příspěvky: 137
Bydliště: Praha
Videl jsem T-Rexe 600 se Zenoahem 20. Zenoah ma oproti OS Maxu podstatne vetsi zebra na chlazeni a pri razantnim letani sla teplota pres 200 stupnu. Take neverim, ze tem motor bude na teplotu v pohode. Jinak zapalko problem nebylo.

_________________
Protos, Goblin 700


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 90 heli a novy OS max GT15HZ
PříspěvekNapsal: ned 27.10.2013 20:10 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.1.2007
Příspěvky: 6337
Bydliště: Dubai, UAE
Jasne, jenze Zenoah ma sve magneto. Nepotrebuje baterii. Tenhle motor o kterem se bavime ma elektronicke zapalovani ktere je napajeno z baterie.
Kazdy koho znam s letadly s benzinem pouziva zvlast baterku jen pro zapalovani. Aby zapalovani a RC obvody spolu nebyly nijak propojeny.
Zenoah 26ccm tu ma kolega ve Variu. Velikost 800, vaha cca 8 kg. Cele je to na opatrnou vlacnou akro. Nic vic.

_________________
بتر كوتاتكو
UH-60 Blackhawk, Bell 206, Mi-8, Jeti DS-16


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: 90 heli a novy OS max GT15HZ
PříspěvekNapsal: ned 27.10.2013 21:13 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2003
Příspěvky: 1292
Bydliště: Hrádek nad Nisou
Hmmm, skoda.
Vsechny ty modelarske motory jsou se sanim pres membranu. Ta holt nedovoli takove ucinosti sani, jako klapka u dvoutaktnich motorek.
Je pravda, ze tak malou klapku, aby byla naladena na rezonanci by byl velky problem vyrobit a zivotnost by byla velmi omezena.
O privere se ani bavit nebudu.
Sani pres kliku je malo uciny, hlavne pri vysokych otackach.
Tam uz hraje velkou roli setrvacnost a pruznost sani.
No nic, tak si asi necham zajit chut a necham nitro pro srandu a na vykony a pravidelne letani zustanu u elektriky.

_________________
LA700, Logo 550SX, MiniProtos 4S, Gaui NX4, Ricco, miniHquad
Futaba, Spirit, iCharger


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: 90 heli a novy OS max GT15HZ
PříspěvekNapsal: ned 27.10.2013 21:40 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 6.7.2013
Příspěvky: 137
Bydliště: Praha
pkotatko píše:
Jasne, jenze Zenoah ma sve magneto. Nepotrebuje baterii. Tenhle motor o kterem se bavime ma elektronicke zapalovani ktere je napajeno z baterie.
Kazdy koho znam s letadly s benzinem pouziva zvlast baterku jen pro zapalovani. Aby zapalovani a RC obvody spolu nebyly nijak propojeny.
Zenoah 26ccm tu ma kolega ve Variu. Velikost 800, vaha cca 8 kg. Cele je to na opatrnou vlacnou akro. Nic vic.

Zenoah 20 potrebuje baterii, protoze ma elektronicke zapalovani. Az 26 ma magneto, jak pises

Příloha:
zz.jpg
zz.jpg [ 6.21 KiB | Zobrazeno 1914 krát ]

_________________
Protos, Goblin 700


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 90 heli a novy OS max GT15HZ
PříspěvekNapsal: ned 27.10.2013 23:08 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 3.5.2008
Příspěvky: 2938
Bydliště: Prostějov
Blog: Zobrazit blog (1)
bonis píše:
..No nic, tak si asi necham zajit chut a necham nitro pro srandu a na vykony a pravidelne letani zustanu u elektriky.

Moudré rozhodnutí :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 90 heli a novy OS max GT15HZ
PříspěvekNapsal: pon 28.10.2013 7:13 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.1.2007
Příspěvky: 6337
Bydliště: Dubai, UAE
Zenoah 20 potrebuje baterii, protoze ma elektronicke zapalovani. Az 26 ma magneto, jak pises
No vidis, a pak ze vim vsechno... :mrgreen: :mrgreen:

_________________
بتر كوتاتكو
UH-60 Blackhawk, Bell 206, Mi-8, Jeti DS-16


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: 90 heli a novy OS max GT15HZ
PříspěvekNapsal: ned 16.03.2014 11:56 
Mazák
Mazák

Registrován: 18.3.2013
Příspěvky: 1374
Bydliště: Zlínský kraj
no já teď řeším budˇraptora 90 nebo trexe 700 ale na pohon benzín asi zenoah 260RC s tahovým startérem , nechci to na 3D ale když tak na klasickou akrbačku a časem do makety, pujde to tam dát aniž by se musel řešit ten přestavbový kit?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 90 heli a novy OS max GT15HZ
PříspěvekNapsal: ned 16.03.2014 14:49 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 19.1.2010
Příspěvky: 879
Bydliště: Partizanske
Obrázky: 6
Bez prestavbového kitu to urcite nepojde. Ten motor je daleko vecsi ako 90-ka.

_________________
Gaui 100,Rex 450,Prôtos 500,Frenzy TZ 50,Logo 600SE,FX18 DSM2,JR 9 DSM2,
MAX,Rival,BN-2 Islander


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: 90 heli a novy OS max GT15HZ
PříspěvekNapsal: ned 16.03.2014 14:56 
Mazák
Mazák

Registrován: 18.3.2013
Příspěvky: 1374
Bydliště: Zlínský kraj
a jak by to lítalo s tím benzínovým OSMAX GT-15HZ?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz