Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 402 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Blade 450 X
PříspěvekNapsal: pát 20.02.2015 19:27 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 4.1.2015
Příspěvky: 36
Bydliště: Uherské Hradiště
gobi píše:
zdar pokud jde o nasazeni kabiny tak ja jsem tu diru udelal ovalnou po delce cca o 1,5 cm delsi k ocasu.
Nasadim kabinu a pak jen napichnu gumy na ty drzaky a drzi to.a i manipulace s kabinou je snazsi.
a ty vibrace mam taky ,ale jen pri roztaceni, behem letu nic a pri pristani to neresim. Jde o zvyk ,sice nekdy pristanu tvrde,ale kolmo k zemi. Kriz jsem mel taky, ale ucili jsem se s nim vzlet a pristani. Jinak behem letu strasne vibroval. A strach musis prekonat, taky jsem mel crash znam to proste jsem to odlepil a bylo.


Rozumím, prostě musím natrénovat vzlet a přistání. Asi jak říkáš, je to o tom strachu. Prostě člověk nesmí zmatkovat a zachovat chladnou hlavu. Pak to asi půjde, ale je to opravdu divoch :-)


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Blade 450 X
PříspěvekNapsal: pát 20.02.2015 20:15 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 3.8.2012
Příspěvky: 877
Bydliště: Praha 4/12
Rikky777 píše:
...Ale je to fakt divné, že když už sedí na zemi že ho ten rychle ubraný plyn dokáže tak roztřepat. Já mám listy povolené hodně. Ještě zkusím povolit trošku listy ocasního rotoru.


No jestli je máš hodně povolené, tak je zase dotáhni. Fakt zkus ten cukací test co jsem popisoval. Ten list (platí i pro ocasní) ani nemá vaklat, ani být na fest.

Ještě poznámku: nevím páni jak to máte nastavené, ale zkuste zauvažovat nad jednou věcí: pohybem plynové páky řídíte buďto kolektiv (stoupání a klesání) a otáčky motoru, nebo samotný kolektiv (pokud vám otáčky řídí governor). Takže když někdo po přistání vypíná motor stažením na 0, tak to znamená že s pohybem plynu jde kolektiv (listí) hodně do záporu. Samozřejmě pokud je Pitch křivka cca lineární 0-100, o křivce do V nemluvím. Proto se pro vypnutí motoru po přistání používá běžně ten Throttle Hold - prostě motor "vypnu" a přitom mám plnou kontrolu nad kolektivním řízením.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Blade 450 X
PříspěvekNapsal: pát 20.02.2015 20:34 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 4.1.2015
Příspěvky: 36
Bydliště: Uherské Hradiště
Bozha píše:

No jestli je máš hodně povolené, tak je zase dotáhni. Fakt zkus ten cukací test co jsem popisoval. Ten list (platí i pro ocasní) ani nemá vaklat, ani být na fest.

Ještě poznámku: nevím páni jak to máte nastavené, ale zkuste zauvažovat nad jednou věcí: pohybem plynové páky řídíte buďto kolektiv (stoupání a klesání) a otáčky motoru, nebo samotný kolektiv (pokud vám otáčky řídí governor). Takže když někdo po přistání vypíná motor stažením na 0, tak to znamená že s pohybem plynu jde kolektiv (listí) hodně do záporu. Samozřejmě pokud je Pitch křivka cca lineární 0-100, o křivce do V nemluvím. Proto se pro vypnutí motoru po přistání používá běžně ten Throttle Hold - prostě motor "vypnu" a přitom mám plnou kontrolu nad kolektivním řízením.


Cukací test? Teď trošku nerozumím jak ho provést.
Tak teď už tomu rozumím a tím se to asi vysvětluje ta vibrace, vždy po přistání jsem to vždycky rychle stáhl na nulu a pak to začalo vibrovat, vrtulník se nahl a kousl se listím o zem. Na betonu mi to zničilo jen listí, ale když jsem přistál na trávník tak se to zahryzlo do země a tam už bylo škody poněkud více.
Budu používat to tlačítkoThrottle hold.
A to talčítko používáš ještě tešně nad zemí nebo až dosedneš na zem?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Blade 450 X
PříspěvekNapsal: pát 20.02.2015 20:37 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 17.12.2014
Příspěvky: 19
Bydliště: Vizovice
gobi píše:
zdar pokud jde o nasazeni kabiny tak ja jsem tu diru udelal ovalnou po delce cca o 1,5 cm delsi k ocasu.
Nasadim kabinu a pak jen napichnu gumy na ty drzaky a drzi to.a i manipulace s kabinou je snazsi.
a ty vibrace mam taky ,ale jen pri roztaceni, behem letu nic a pri pristani to neresim. Jde o zvyk ,sice nekdy pristanu tvrde,ale kolmo k zemi. Kriz jsem mel taky, ale ucili jsem se s nim vzlet a pristani. Jinak behem letu strasne vibroval. A strach musis prekonat, taky jsem mel crash znam to proste jsem to odlepil a bylo.


Díky za nápad..zkusím přišrubovat nějaký plíšek mezi baterku a motor, ať mám jistotu, že baterka o něj nebude dřít. Kabinu už pak podle toho nějak přizpůsobím. Asi budu muset udělat buď drážku jako ty, nebo možná bude stačit jenom nová dírka. Uvidím ;-)

_________________
Blade 450 X + Spektrum DX6i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Blade 450 X
PříspěvekNapsal: pát 20.02.2015 20:49 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 4.1.2015
Příspěvky: 36
Bydliště: Uherské Hradiště
keanu77 píše:

Díky za nápad..zkusím přišrubovat nějaký plíšek mezi baterku a motor, ať mám jistotu, že baterka o něj nebude dřít. Kabinu už pak podle toho nějak přizpůsobím. Asi budu muset udělat buď drážku jako ty, nebo možná bude stačit jenom nová dírka. Uvidím ;-)


No já jsem to teď zkoušel a když dobře kabinu nasadíš, tak je to v poho, alespoň mě to tak jde. Jinak uchycovací prvky kabiny jsem vyměnil z plastových za hliníkové. Ten plast se mi moc nezdál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Blade 450 X
PříspěvekNapsal: pát 20.02.2015 21:49 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 3.8.2012
Příspěvky: 877
Bydliště: Praha 4/12
@Rikky: cukacím testem myslím toto:

Bozha píše:
Je na to grif, kdy si heli vezmeš za ocas čumákem dolů, listí nastavíš vodorovně, a pak cukneš. Sleduješ jestli listy drží (nepadají vlastní vahou dolů), a zda po cuknutí spadnou oba stejně o něco níž.


TH vypneš motor když už jsi na zemi. Vypínání ve vzduchu - no, párkrát jsem ho cvaknul, to když bylo jasné že už se můžu snažit jenom o to aby škody nebyly moc velké :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Blade 450 X
PříspěvekNapsal: pát 20.02.2015 22:00 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 4.1.2015
Příspěvky: 36
Bydliště: Uherské Hradiště
Bozha píše:
@Rikky: cukacím testem myslím toto:



TH vypneš motor když už jsi na zemi. Vypínání ve vzduchu - no, párkrát jsem ho cvaknul, to když bylo jasné že už se můžu snažit jenom o to aby škody nebyly moc velké :mrgreen:


Díky moc, vyzkouším to.
Takže taky nějaký ten pád si zažil...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Blade 450 X
PříspěvekNapsal: stř 04.03.2015 13:56 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 12.7.2014
Příspěvky: 74
Bydliště: Praha
zdar,
o vikendu jsem oddelal orig. kabinu a po dlouhem premysleni a premerovani jsem tam dal kabinu z F49.
Pouze jsem posunul diry a funguje to.
Tak jen na okraj pro ty ,kterym odchazej kabiny.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Blade 450 X
PříspěvekNapsal: stř 04.03.2015 18:17 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 4.1.2015
Příspěvky: 36
Bydliště: Uherské Hradiště
gobi píše:
zdar,
o vikendu jsem oddelal orig. kabinu a po dlouhem premysleni a premerovani jsem tam dal kabinu z F49.
Pouze jsem posunul diry a funguje to.
Tak jen na okraj pro ty ,kterym odchazej kabiny.


Já s ní zatím problém nemám, ale určitě dobrá rada :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Blade 450 X
PříspěvekNapsal: stř 18.03.2015 11:44 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 17.12.2014
Příspěvky: 19
Bydliště: Vizovice
Zdravím. Tak dnes jsem byl létat a měl jsem menší problém - vrtulník mi z ničeho nic spadl. Naštěstí jsem měl namontovaný kříž a byl jsem cca metr vysoko, takže to přežil bez úhony. No. Sundal jsem kabinu a zjistil jsem, že když jsem nasazoval baterku, tak se mi v ní vysunul jeden konektor (červený) a tím pádem došlo při létání k výpadku. Tak jsem vás chtěl jenom upozornit, ať si na to dáváte pozor! Nijak zvlášť jsem to tam nerval. Prostě v klídečku - a stejně vypadl.. Takže kdo máte EC3 konektor (asi všichni) tak si to hlídejte! Ať nedopadnete stejně. Mimochodem se mi ten plastový konektor připekl ke kontaktu, takže budu muset objednat nový. Snad se s baterkou nic nestalo. Dá se to nějak zjistit??

_________________
Blade 450 X + Spektrum DX6i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Blade 450 X
PříspěvekNapsal: stř 18.03.2015 12:07 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 26.8.2009
Příspěvky: 758
Bydliště: Český Těšín
Obrázky: 0
No já používám XT60 konektory a ty drží někdy až moc :)

_________________
SpectrumDX7s
AGILE 5.5,TREX 450PRO DFC,Blade130X,Phoenix2000,HK MX2,HotWing1000
www.helitesin.cz


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Blade 450 X
PříspěvekNapsal: stř 18.03.2015 21:02 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 4.1.2015
Příspěvky: 36
Bydliště: Uherské Hradiště
keanu77 píše:
Zdravím. Tak dnes jsem byl létat a měl jsem menší problém - vrtulník mi z ničeho nic spadl. Naštěstí jsem měl namontovaný kříž a byl jsem cca metr vysoko, takže to přežil bez úhony. No. Sundal jsem kabinu a zjistil jsem, že když jsem nasazoval baterku, tak se mi v ní vysunul jeden konektor (červený) a tím pádem došlo při létání k výpadku. Tak jsem vás chtěl jenom upozornit, ať si na to dáváte pozor! Nijak zvlášť jsem to tam nerval. Prostě v klídečku - a stejně vypadl.. Takže kdo máte EC3 konektor (asi všichni) tak si to hlídejte! Ať nedopadnete stejně. Mimochodem se mi ten plastový konektor připekl ke kontaktu, takže budu muset objednat nový. Snad se s baterkou nic nestalo. Dá se to nějak zjistit??


Myslím že existují testry pro baterky, tím zjistíš jestli jsou všechny články ok.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Blade 450 X
PříspěvekNapsal: ned 19.04.2015 16:18 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.6.2011
Příspěvky: 701
Bydliště: Golčův Jeníkov
Ahoj,

jen se chci zeptat, byla tu zmínka o kabině pro F49, nemám s ní zkušenosti, je tvrdší, než ta origo na Blada?? Za 150Kč bych ji taky pořídil..

Další dotaz, nezkoušel už někdo přehodit u klasického blada 450x první verze ozubené kolo za kolo ze šikmým ozubením? Jde mi o to, že mám neorigo motor od Turnigy a ted si nejsem jistý, jestli všechny pastorky se šikmým ozubením mají stejný sklon, tedy jestli jsou kompatibilní s ozubenýma kolama pro Blada 450x.. Motor od turnigy má totiž jiný prumer hřídele, nejde použit, original pastorek.

Díky :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Blade 450 X
PříspěvekNapsal: stř 22.04.2015 16:59 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 12.7.2014
Příspěvky: 74
Bydliště: Praha
zdar,
kabinka je tvrdsi a pokud chces jeste pritvrdit tak ji muzes jeste prelepit a i podlepit samolepici folii.
Ja to udelal na orig.kab. a vydrzela to dost padu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Blade 450 X
PříspěvekNapsal: stř 22.04.2015 19:19 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.6.2011
Příspěvky: 701
Bydliště: Golčův Jeníkov
Díky za info :) To pak někdy vyzkouším, já mám zatím original, kterej je poslepovanej asi kilometrem izolepy :D Ale jako kabinka je krásně pružná..


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 402 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz