Easy Glider Electric PRO

Větroně s pomocným elektromotorem a nejčastěji sklopnou vrtulí
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
siemens
Příspěvky: 142
Registrován: čtv 22.03.2007 0:00
Bydliště: Praha 5 Stodůlky
Kontaktovat uživatele:

#91 Příspěvek od siemens »

děkuji
Uživatelský avatar
mukula
Příspěvky: 21
Registrován: sob 28.07.2007 0:00
Bydliště: PARDUBICE

Vyosení motoru

#92 Příspěvek od mukula »

Jak máte hodně vyosený motor na EG PRO :?: .Já mám vyosení 2st. do prava a 2st. dolů dle nastudovaných mat. a EG mě jde po přidání na plný plyn kolmo vzhůru a musím výškovkou potlačovat abych neletěl jak raketa.
:evil:
Uživatelský avatar
siemens
Příspěvky: 142
Registrován: čtv 22.03.2007 0:00
Bydliště: Praha 5 Stodůlky
Kontaktovat uživatele:

#93 Příspěvek od siemens »

tak to máš asy přemotorovany nebude to tim? :wink:
Uživatelský avatar
Blurcak
Příspěvky: 518
Registrován: úte 29.05.2007 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyosení motoru

#94 Příspěvek od Blurcak »

mukula píše:Jak máte hodně vyosený motor na EG PRO :?: .Já mám vyosení 2st. do prava a 2st. dolů dle nastudovaných mat. a EG mě jde po přidání na plný plyn kolmo vzhůru a musím výškovkou potlačovat abych neletěl jak raketa.
:evil:


To je ideal ne? Nastoupas a vypnes motor
To vyhnije, a kdyz ne tak na to hodime SPcko(s.re pere)
Uživatelský avatar
siemens
Příspěvky: 142
Registrován: čtv 22.03.2007 0:00
Bydliště: Praha 5 Stodůlky
Kontaktovat uživatele:

#95 Příspěvek od siemens »

taky to tak mam a souhlasim ze je to idealni
Uživatelský avatar
4komar
Příspěvky: 96
Registrován: pon 07.01.2008 0:00
Kontaktovat uživatele:

#96 Příspěvek od 4komar »

dej více olova na čumák a je to. přemotorování je blbost to nemá vliv
Uživatelský avatar
pepin
Příspěvky: 14361
Registrován: čtv 01.05.2008 0:00
Bydliště: praha 5

#97 Příspěvek od pepin »

co ti radi 4komar je opravdu velika hovadina,pokud je ti neprijemne potlacovani v motorovem letu,tak si pokud ti to vysilac umoznuje namixuj potlaceni vyskovky pri plnem plynu,zacni par procenty,at to po startu nezapichnes do zeme,vetsinou staci opravdu tak 1-2 mm na odtokovce vyskovky.
Uživatelský avatar
pepin
Příspěvky: 14361
Registrován: čtv 01.05.2008 0:00
Bydliště: praha 5

#98 Příspěvek od pepin »

prave premotorovani ma ten nejvetsi vliv,vetrone a skolni modely maji nastaveni kridla k vyskovce do plusu,v podstate leti stale s pritazenou vyskovkou,protoze se nepredpoklada casty let na zadech,doporuceny pohon je vzdy volen jako DOSTACUJICIa potlacenim se da vzpinani kompenzovat,to u premotorovaneho letadla nejde,navic cast energie je spotrebovana prave na tahani cumaku dolu,nikoli dopredu
Uživatelský avatar
siemens
Příspěvky: 142
Registrován: čtv 22.03.2007 0:00
Bydliště: Praha 5 Stodůlky
Kontaktovat uživatele:

#99 Příspěvek od siemens »

já jsi myslim že je to taky blbost co napsal 4komar i kdyby jsi přidal olovo tak po vipnutí motoru pujde ostre k zemi sice poleti na motor rove
Uživatelský avatar
Blurcak
Příspěvky: 518
Registrován: úte 29.05.2007 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#100 Příspěvek od Blurcak »

EG je vetron/kluzak takze jeho standartni let je bez motoru mirne klesavy. Motor tam je pro vytazeni misto gumicuku atd
To vyhnije, a kdyz ne tak na to hodime SPcko(s.re pere)
Uživatelský avatar
Dawie
Příspěvky: 252
Registrován: ned 27.08.2006 0:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

#101 Příspěvek od Dawie »

siemens píše:...tak po vipnutí motoru...


Brrrrr 8O
Uživatelský avatar
iX
Příspěvky: 79
Registrován: čtv 23.11.2006 0:00
Kontaktovat uživatele:

#102 Příspěvek od iX »

Hi! :D
V návodu se píše, že křidélka mají chodit nahoru 15 mm a dolů 8mm.
Co když to mám právě naopak? (+12mm/-19mm)
Co to bude dělat?
Ď.
EGE Pro, Potensky Junior [ztracen-nalezen-zničen], PicooZ :-) , stary rozbity A1, maly rozbity házedlo;
ve výstavbě akrobatický elektrovětroň.
woro
Příspěvky: 1103
Registrován: sob 21.07.2007 0:00
Bydliště: mezi Litoměřicemi a Roudnicí n. L.
Kontaktovat uživatele:

#103 Příspěvek od woro »

iX píše:Hi! :D
V návodu se píše, že křidélka mají chodit nahoru 15 mm a dolů 8mm.
Co když to mám právě naopak? (+12mm/-19mm)
Co to bude dělat?
Ď.
Při výchylce křidélek se objeví vybočení na opačnou stranu, tedy chceš letadlo naklonit doprava a ono se nakloní doprava a vybočí doleva. Příjemné to není.
Jiří V. _________________35MHz, kanál 62
Being drunk is feeling sophisticated without being able to say it.
Uživatelský avatar
iX
Příspěvky: 79
Registrován: čtv 23.11.2006 0:00
Kontaktovat uživatele:

#104 Příspěvek od iX »

Týýý Brďo! 8O 8O Tak proto to dělá takovy kraviny!! Přece jen budu muset ty serva rozlepit a přenastavit! Nechtěl jsem to dělat proto, že už jsem je měl přilepeny....
Díky moc!
EGE Pro, Potensky Junior [ztracen-nalezen-zničen], PicooZ :-) , stary rozbity A1, maly rozbity házedlo;
ve výstavbě akrobatický elektrovětroň.
Uživatelský avatar
iX
Příspěvky: 79
Registrován: čtv 23.11.2006 0:00
Kontaktovat uživatele:

#105 Příspěvek od iX »

A ještě jeden dotazz:
Jak by se EGE choval, pokud bych mu nedal žádné vyosení motoru? Ani doprava, ani dolůů :?:
EGE Pro, Potensky Junior [ztracen-nalezen-zničen], PicooZ :-) , stary rozbity A1, maly rozbity házedlo;
ve výstavbě akrobatický elektrovětroň.
Odpovědět

Zpět na „Elektrovětroně“