Easy Glider Electric PRO
Vyosení motoru
Jak máte hodně vyosený motor na EG PRO
.Já mám vyosení 2st. do prava a 2st. dolů dle nastudovaných mat. a EG mě jde po přidání na plný plyn kolmo vzhůru a musím výškovkou potlačovat abych neletěl jak raketa.

Re: Vyosení motoru
mukula píše:Jak máte hodně vyosený motor na EG PRO.Já mám vyosení 2st. do prava a 2st. dolů dle nastudovaných mat. a EG mě jde po přidání na plný plyn kolmo vzhůru a musím výškovkou potlačovat abych neletěl jak raketa.
To je ideal ne? Nastoupas a vypnes motor
To vyhnije, a kdyz ne tak na to hodime SPcko(s.re pere)
prave premotorovani ma ten nejvetsi vliv,vetrone a skolni modely maji nastaveni kridla k vyskovce do plusu,v podstate leti stale s pritazenou vyskovkou,protoze se nepredpoklada casty let na zadech,doporuceny pohon je vzdy volen jako DOSTACUJICIa potlacenim se da vzpinani kompenzovat,to u premotorovaneho letadla nejde,navic cast energie je spotrebovana prave na tahani cumaku dolu,nikoli dopredu
-
woro
- Příspěvky: 1103
- Registrován: sob 21.07.2007 0:00
- Bydliště: mezi Litoměřicemi a Roudnicí n. L.
- Kontaktovat uživatele:
Při výchylce křidélek se objeví vybočení na opačnou stranu, tedy chceš letadlo naklonit doprava a ono se nakloní doprava a vybočí doleva. Příjemné to není.iX píše:Hi!![]()
V návodu se píše, že křidélka mají chodit nahoru 15 mm a dolů 8mm.
Co když to mám právě naopak? (+12mm/-19mm)
Co to bude dělat?
Ď.
Jiří V. _________________35MHz, kanál 62
Being drunk is feeling sophisticated without being able to say it.
Being drunk is feeling sophisticated without being able to say it.
Týýý Brďo!
Tak proto to dělá takovy kraviny!! Přece jen budu muset ty serva rozlepit a přenastavit! Nechtěl jsem to dělat proto, že už jsem je měl přilepeny....
Díky moc!
Díky moc!
EGE Pro, Potensky Junior [ztracen-nalezen-zničen], PicooZ
, stary rozbity A1, maly rozbity házedlo;
ve výstavbě akrobatický elektrovětroň.
ve výstavbě akrobatický elektrovětroň.