DJI NAZA pokračování 2
Re: DJI NAZA pokračování 2
dakujem chalani za odpovede, podarilo sa mi nastavit len 2 stavy teda po strate signalu vypne plyn, alebo drzi vsetko ako bolo. Ak by som bol prave v ATTI mode tak mi masina "odplavala" v smere vetra, ak GPS tak cakala a nasledne pristala po vycerpani accu - mam to nastavene v naze. Ak teda som spravne pochopil, AR610C nevie prepnut kanal "U" v mojom pripade vystup "GEAR" do predprogramovanej polohy po vypadku signalu?
Co sa tyka NAZY, mam v nej naprogramovane, "GO HOME and LAND" ale netusim ci to najako pomoze ked sa naza podla monitora vstupu "U" nedostane do failsafe v pripade, ze k problemu typu "strata signalu" dojde.
Co sa tyka NAZY, mam v nej naprogramovane, "GO HOME and LAND" ale netusim ci to najako pomoze ked sa naza podla monitora vstupu "U" nedostane do failsafe v pripade, ze k problemu typu "strata signalu" dojde.
Modelár, ktorý lieta bez nehody, lieta pod svoje možnosti... :-D
Re: DJI NAZA pokračování 2
VSCharlie píše:Tak to jsi se snažil marně..
Failsafe je funkce přijímače, nikoliv vysílače, ten s ní má mimo způsobu provedení BIND, pramálo společného.
Obecně u přijímačů DSM - DSMX existuje několik druhů Failsafe, které se liší tím co umožňují.
Přijímač AR610C toto nastavení, které požaduješ neumožňuje, má pouze klasické Failsafe, které nastavuje plyn, ostatní kanály jsou při ztrátě spojení bez signálu.
K tomu, aby jsi mohl nastavit "polohy" pro jednotlivé kanály přijímače při ztátě signálu, musí přijíímač disponovat funkcí "SmartSafe™ Failsafe"
Bohužel SmartSafe™Failsafe, je pouze u "vyžší třídy" přijímačů - AR7610, AR8000, AR9020, atd.
Taky jsem se kdysi marně snažil, proto to vím..
nasiel som ten prijimac u Pecku, v popise pisu, ze ma smart safe aj nejake dalsie funkcie, hm tak teraz neviem, som zneistel... asi im skusim napisat...
http://www.peckamodel.sk/produkt/rc-mod ... cro-ar610c
Modelár, ktorý lieta bez nehody, lieta pod svoje možnosti... :-D
Re: DJI NAZA pokračování 2
to: VSCharlie
z Astry mi odpisali v podstate to iste ohladom toho failsafe, takze bud lietat bez, alebo zainvestovat viac. Dakujem este raz za odpovede
z Astry mi odpisali v podstate to iste ohladom toho failsafe, takze bud lietat bez, alebo zainvestovat viac. Dakujem este raz za odpovede
Modelár, ktorý lieta bez nehody, lieta pod svoje možnosti... :-D
Re: DJI NAZA pokračování 2
Není zač.
Manuál o fai-safe říká následující:
Do režimu rozšířeného (Enhanced) fail'safe řídící jednotka přejde, pokud ztratí řídící signál z vysílače' Může to nastat v jedné z následujících situací:
1) Je ztraceno spojení mezi vysílačem a přijímačem, např. model vylétne z dosahu vysílače, vysílač se vypne (např. při vybití napájecího akumulátoru), nebo má poruchu atd.
2) Je přerušeno propojení mezi jedním nebo více kanály A, E, T, R, U mezi přijímačem a řídící jednotkou.
Pokud k tomu dojde před vzletem, motory nebudou při přidání plynu pracovat; pokud se to stane za letu, LED bude blikat Žlutě a model přejde do fail-safe režimu.
Zvolte jeden z režimů fail-safe, Přistání Landing nebo Návrat a přistání Go Home and Landing.
Poznámka:
Když přepnete do režimu Manual Mode nebo Atti. Mode, řídící jednotka vypne rozšířený fail-safe a můžete opět obnovit kontrolu nad modelem.
(S modulem GPS a jsou-li splněny požadavky na spuštění Fail-safe, ŘJ vstoupí do Fail-safe v každém letovém režimu (včetně GPS Mode, ATTI. Mode, manuálním režimu a režimu IOC).)
Čili by to mělo fungovat u bez předdefinovaného FS na přijímači.
Nejsem si teď jistý, jestli to monitor ukazuje při testech dobře, už jsem to dlouho nedělal.
Jenom si musíš dát pozor, aby vždy byla poloha plynu výše, než 10 procent jeho dráhy.
P.S:
Když chceš pravdivé informace o jednotlivých přijímačích, musiš čerpat u výrobce.
- http://www.spektrumrc.com/Air/Receivers.aspx
- http://www.spektrumrc.com/Products/Defa ... D=SPMAR610
Já to taky tak dělám, protože jinde píšou kraviny.
Manuál o fai-safe říká následující:
Do režimu rozšířeného (Enhanced) fail'safe řídící jednotka přejde, pokud ztratí řídící signál z vysílače' Může to nastat v jedné z následujících situací:
1) Je ztraceno spojení mezi vysílačem a přijímačem, např. model vylétne z dosahu vysílače, vysílač se vypne (např. při vybití napájecího akumulátoru), nebo má poruchu atd.
2) Je přerušeno propojení mezi jedním nebo více kanály A, E, T, R, U mezi přijímačem a řídící jednotkou.
Pokud k tomu dojde před vzletem, motory nebudou při přidání plynu pracovat; pokud se to stane za letu, LED bude blikat Žlutě a model přejde do fail-safe režimu.
Zvolte jeden z režimů fail-safe, Přistání Landing nebo Návrat a přistání Go Home and Landing.
Poznámka:
Když přepnete do režimu Manual Mode nebo Atti. Mode, řídící jednotka vypne rozšířený fail-safe a můžete opět obnovit kontrolu nad modelem.
(S modulem GPS a jsou-li splněny požadavky na spuštění Fail-safe, ŘJ vstoupí do Fail-safe v každém letovém režimu (včetně GPS Mode, ATTI. Mode, manuálním režimu a režimu IOC).)
Čili by to mělo fungovat u bez předdefinovaného FS na přijímači.
Nejsem si teď jistý, jestli to monitor ukazuje při testech dobře, už jsem to dlouho nedělal.
Jenom si musíš dát pozor, aby vždy byla poloha plynu výše, než 10 procent jeho dráhy.
P.S:
Když chceš pravdivé informace o jednotlivých přijímačích, musiš čerpat u výrobce.
- http://www.spektrumrc.com/Air/Receivers.aspx
- http://www.spektrumrc.com/Products/Defa ... D=SPMAR610
Já to taky tak dělám, protože jinde píšou kraviny.
Nákazu léčím systematicky - "Pěkně kulkou po kulce".
http://www.vscharlie.rajce.idnes.cz
http://www.vscharlie.rajce.idnes.cz
- JirkaA
- Příspěvky: 6950
- Registrován: ned 17.08.2008 0:00
- Bydliště: Moravský kras ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: DJI NAZA pokračování 2
VSCharlie píše:Není zač.![]()
Manuál o fai-safe říká následující:
Do režimu rozšířeného (Enhanced) fail'safe řídící jednotka přejde, pokud ztratí řídící signál z vysílače' Může to nastat v jedné z následujících situací:
1) Je ztraceno spojení mezi vysílačem a přijímačem, např. model vylétne z dosahu vysílače, vysílač se vypne (např. při vybití napájecího akumulátoru), nebo má poruchu atd.
2) Je přerušeno propojení mezi jedním nebo více kanály A, E, T, R, U mezi přijímačem a řídící jednotkou.
Pokud k tomu dojde před vzletem, motory nebudou při přidání plynu pracovat; pokud se to stane za letu, LED bude blikat Žlutě a model přejde do fail-safe režimu.
Zvolte jeden z režimů fail-safe, Přistání Landing nebo Návrat a přistání Go Home and Landing.
Poznámka:
Když přepnete do režimu Manual Mode nebo Atti. Mode, řídící jednotka vypne rozšířený fail-safe a můžete opět obnovit kontrolu nad modelem.
(S modulem GPS a jsou-li splněny požadavky na spuštění Fail-safe, ŘJ vstoupí do Fail-safe v každém letovém režimu (včetně GPS Mode, ATTI. Mode, manuálním režimu a režimu IOC).)
Čili by to mělo fungovat u bez předdefinovaného FS na přijímači.
Nejsem si teď jistý, jestli to monitor ukazuje při testech dobře, už jsem to dlouho nedělal.
Jenom si musíš dát pozor, aby vždy byla poloha plynu výše, než 10 procent jeho dráhy.
P.S:
Když chceš pravdivé informace o jednotlivých přijímačích, musiš čerpat u výrobce.
- http://www.spektrumrc.com/Air/Receivers.aspx
- http://www.spektrumrc.com/Products/Defa ... D=SPMAR610
Já to taky tak dělám, protože jinde píšou kraviny.
Nebude to fungovat. Přijímač ti bez signálu drží poslední stav na výstupu serv, jednotka nemá jak poznat, že k failsafe došlo.
OK2WY
Re: DJI NAZA pokračování 2
V takovém prípadě by jsi měl samozřejmě pravdu...
Ovšem v manuálu k dannému přijímači je napsáno (Removes servo output pulses to all channels except the throttle
channel during failsafe. Failsafe position is stored via the throttle stick position on the transmitter during binding.)
Čili ustanou řídící pulsy na všech kanálech, s vyjímkou kanálu plynu, atd...
To se rovná ztrátě spojení, viz manual Naza a mělo by top aktivovat přednastavenou funkci.
Jenom logický závěr na základě toho, co píšou v manuálech.
Ovšm zkutečnost se může lišit, osobně jsem to s tímto přijímačem nezkoušel.
Ovšem v manuálu k dannému přijímači je napsáno (Removes servo output pulses to all channels except the throttle
channel during failsafe. Failsafe position is stored via the throttle stick position on the transmitter during binding.)
Čili ustanou řídící pulsy na všech kanálech, s vyjímkou kanálu plynu, atd...
To se rovná ztrátě spojení, viz manual Naza a mělo by top aktivovat přednastavenou funkci.
Jenom logický závěr na základě toho, co píšou v manuálech.
Ovšm zkutečnost se může lišit, osobně jsem to s tímto přijímačem nezkoušel.
Nákazu léčím systematicky - "Pěkně kulkou po kulce".
http://www.vscharlie.rajce.idnes.cz
http://www.vscharlie.rajce.idnes.cz
Re: DJI NAZA pokračování 2
Rekl bych ze Naza reaguje na vypadek jakehokoli z AETR kanalu prechodem do FS. Staci zkusit vytahnout kablik a uvidis jak zacne blikat cervena. Dal uz se to ridi nastavenim v Naza. Aspon me to funguje a nikdy jsem failsafe na prijimaci nenastavoval - pro upresneni, mam Graupner GR-24.
Tarot 680 Pro | Phantom 4 | 250 vlastní 3D tisk
Re: DJI NAZA pokračování 2
v podstate jedine co AR610C vie, resp sa mi podarilo nastavit s nazou je ze po vypadku signalu vypne plyn, alebo po vypadku drzi poslednu hodnotu plynu, ktoru zaznamenal prijimac. Ak by doslo k vypadku pocas "visenia" tak ok, mam dostatocnu rezervu pre automaticke pristatie a vyssie ako cca 25-30m takmer vobec nelietam, takze mohlo by to byt ok. Horsie ak problem so spojenim nastane pri stupani...
Modelár, ktorý lieta bez nehody, lieta pod svoje možnosti... :-D
Re: DJI NAZA pokračování 2
Netestnul jste někdo toto???
http://www.banggood.com/FFOSD-G2-M8N-GP ... 79718.html
Už to bere i Glonass...
Pokud ne...objednám,testnu.
http://www.banggood.com/FFOSD-G2-M8N-GP ... 79718.html
Už to bere i Glonass...
Pokud ne...objednám,testnu.
Re: DJI NAZA pokračování 2
Hm, nepoznam, je to pre mna uplna novinka. Ta cena sa mi zda az podozrivo dobra... Jedine co by som na to povedal, ze velmi ocenujem ciernu farbu, ktora by dokonale ladila s mojim TBSkom
Ak sa k tomu dopracujes, kludne daj vediet ako to funguje, celkom som zvedavy 
Modelár, ktorý lieta bez nehody, lieta pod svoje možnosti... :-D
-
obadal.rada
- Příspěvky: 1343
- Registrován: pon 18.03.2013 20:01
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: DJI NAZA pokračování 2
http://www.banggood.com/FFOSD-G2-M8N-GP ... 79718.html
tak hned psát poznatky jak se chová, a co přesnost
tak hned psát poznatky jak se chová, a co přesnost
Natavení hitec Eclipse 7 Pro 2,4 Ghz
Zdravím
Potřeboval bych se spojením dji naza v2 a vysílače nová Hitec eclipse 7 PRO 2,4 Ghz
Nastavení kanálů 1-4 není problém
Nevím jak nastavit kanál 5 na přepínání GPS-Atti-manual přes nějaký 3-polohový přepínač.
Vysílačka asi nejde nastavit. Dvou polohový přepínač na kanále 5 je asi na tvrdo. ??
Dííík za radu.
Potřeboval bych se spojením dji naza v2 a vysílače nová Hitec eclipse 7 PRO 2,4 Ghz
Nastavení kanálů 1-4 není problém
Nevím jak nastavit kanál 5 na přepínání GPS-Atti-manual přes nějaký 3-polohový přepínač.
Vysílačka asi nejde nastavit. Dvou polohový přepínač na kanále 5 je asi na tvrdo. ??
Dííík za radu.
Hitec Eclipse 7 PRO,Phoenix 2000,Piper cup J-3,Beta1400 ,toro900 ,DELTA,ASW-17, quad f450 fvp
Naza - neroztočí se všechny motory
Ahoj, nedávno jsem začal se stavbou hexacoptéry, vše funguje až na jeden problém. Při odarmování se neroztočí všechny motory, někdy jeden, jindy zase tři, a až při přidání plynu na 50 procent se roztočí zbylé motory.
Regulátory jsem zkalibroval (jedná se o Afro esc 30A) , řídicí jednotka Naza M lite a motory turnigy d2836/8.
Díky za každou pomoc.
Regulátory jsem zkalibroval (jedná se o Afro esc 30A) , řídicí jednotka Naza M lite a motory turnigy d2836/8.
Díky za každou pomoc.
Re: Naza - neroztočí se všechny motory
Kalibroval jste všechny naráz ?
MJX F45, Walkera Tali H500, DJI P3A
Re: Naza - neroztočí se všechny motory
Ano, připojil jsem baterii tak, aby se napájela pouze Naza, odarmoval, dal jsem plný plyn, připojil baterii k regulátorům, ty zapípali, stáhl jsem plyn na minimum, regulátory znovu zapípali a odpojil jsem baterii.
Snad jsem to udělal dobře.
Snad jsem to udělal dobře.