No já nevím, když toho mýho Sbacha zadám do eCalcu, tak mi píše nesmysly jako že:
Max. proud je vyšší, než limit regulátoru.
Max. výkon je vyšší, než limit motoru.
Vypočtená teplota pláště motoru je kritická >80°C. Divný, lítám s ním asi 4 roky a k proudovýmu ani teplotnímu přetížení reglu a motoru nikdy nedošlo. Po světě jich nejspíš lítá tisíce z FMS stavebnice.
Jo a mám v Sbachu telemetrii, takže vím co žere a jaká je teplota reglu a baterek. Ani za parnýho léta jsem se nedostal nad teplotu 50 st.C. Motor teplotu nevím, ale na plášti je izolepou přilepenej výrobní štítek a kdyby byl motor moc rozpálenej, určitě by se za ty roky odlepil.
Tak pak podle toho eCalcu něco vybírej.
Koukám, že zalepím magnet a budu na PAEP lítat dál.