Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1390 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 93  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Otázky o F3K
PříspěvekNapsal: stř 06.08.2014 18:15 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 19.11.2005
Příspěvky: 130
Našla by se tady dobrá duše, která by naskenovala test na F3K Destiny v RC modely 4/2014 a poslala mi to mailem ?
Moc děkuji


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Otázky o F3K
PříspěvekNapsal: čtv 21.08.2014 9:00 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 11.6.2012
Příspěvky: 238
Bydliště: Hodonín/Brno
Je pravda,že F3K modely mají nulový anebo popř. velmi malý (tj. podstatně menší než klasické větroně) úhel seřízení?

_________________
„Pilot nesmí být tuctový šofér, ale dokonalý pán svého stroje!“ A.I.Pokryškin
mkhobby.blog.cz


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Otázky o F3K
PříspěvekNapsal: čtv 21.08.2014 9:42 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2003
Příspěvky: 2118
Bydliště: Bratislava, SK
Je to čiatočne pravda. Nulový nie, ale bežne okolo 1,5 stupňa. Je to dané používanými profilmi a tým, že Káčka lietajú vo veľkom rozsahu rýchlostí (hod, klz).


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Otázky o F3K
PříspěvekNapsal: čtv 21.08.2014 10:02 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 25.3.2010
Příspěvky: 310
Bydliště: Hradec Králové
Pro hod mám křidélka nahoru o cca 2,5mm , ale i tak má Thowt při větru tendeci přepadávat na záda. Pokud je úplné bezvětří tak se tak neděje. Zkusil jsem trochu přitrimovat výškovku v režimu hod je to lepší. Předpokládám, že to je blbou technikou hodu, ale i tak hodím 40m.
Moje otázka je: Proč se používá přizvednutí křidélek a ne výškovka?


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Otázky o F3K
PříspěvekNapsal: čtv 21.08.2014 10:16 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2003
Příspěvky: 2118
Bydliště: Bratislava, SK
Prizdvihnutie krídeliek sa nepoužíva všeobecne, ale pri profiloch, pri ktorých sa tým dosiahne najmenší odpor. A 2,5 mm je strašidelne veľa, býva to max do 1 mm. Takouto výchyľkou éro pri hode brzdíš. Že ti ide pri hode do premetu bude asi ťažiskom príliš vpredu, alebo veľkým uhlom nastavenia (natiahnutá výškovka).


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Otázky o F3K
PříspěvekNapsal: čtv 21.08.2014 18:15 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 11.6.2012
Příspěvky: 238
Bydliště: Hodonín/Brno
maroslong píše:
Je to čiatočne pravda. Nulový nie, ale bežne okolo 1,5 stupňa. Je to dané používanými profilmi a tým, že Káčka lietajú vo veľkom rozsahu rýchlostí (hod, klz).

Díky. Hodlám si totiž vystrouhat malé DLG s celobalzovým křídlem, tak polaboruju...

_________________
„Pilot nesmí být tuctový šofér, ale dokonalý pán svého stroje!“ A.I.Pokryškin
mkhobby.blog.cz


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Otázky o F3K
PříspěvekNapsal: pát 22.08.2014 0:29 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2003
Příspěvky: 2118
Bydliště: Bratislava, SK
Jasne. Neviem či poznáš toto:
http://www.f3k.nl/index.php?id=3
Je to celkom podarená vec, mal som to postavené ale nie balzové a lietalo to prekvapivo dobre. Možno ti to pomôže ako inšpirácia. Od dospelého súťažného Káčka to má ale dosť ďaleko, to je ti asi jasné.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Otázky o F3K
PříspěvekNapsal: pát 22.08.2014 9:52 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 11.6.2012
Příspěvky: 238
Bydliště: Hodonín/Brno
Pochopitelně. Jde mi to postavit si jednoduché levné DLG na malý prostor.

_________________
„Pilot nesmí být tuctový šofér, ale dokonalý pán svého stroje!“ A.I.Pokryškin
mkhobby.blog.cz


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Otázky o F3K
PříspěvekNapsal: čtv 28.08.2014 21:05 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 19.12.2007
Příspěvky: 299
Bydliště: Jelivářov
Ahoj, mohli by jste mi poradit/prozradit, jak máte vyvedenou nit z trubky na výškovku? Máte tam nějaké pouzdro, nebo jen "dírou prostrčená niť"?

Díky za info.
D.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Otázky o F3K
PříspěvekNapsal: čtv 28.08.2014 21:37 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2003
Příspěvky: 2118
Bydliště: Bratislava, SK
Ja to vždy vypúzdrim kúskom tenkej bielej trubky z bovdenu vytiahnutej nad plameňom na menší priemer alebo kúskom mikrobovdenu od Hořejšího. A to používam zásadne pletené kovové lanká.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Otázky o F3K
PříspěvekNapsal: čtv 28.08.2014 22:18 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 11.6.2012
Příspěvky: 238
Bydliště: Hodonín/Brno
Ještě jeden dotaz bych měl. Myslíte si, že má cenu strhat fólii z křídla mého házedla a potáhnout ho vliesem? Pokud bych tím odlehčil aspoň 20g, považoval bych to za smysluplné...

_________________
„Pilot nesmí být tuctový šofér, ale dokonalý pán svého stroje!“ A.I.Pokryškin
mkhobby.blog.cz


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Otázky o F3K
PříspěvekNapsal: pát 29.08.2014 0:21 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 16930
Nacelnik píše:
Ahoj, mohli by jste mi poradit/prozradit, jak máte vyvedenou nit z trubky na výškovku? Máte tam nějaké pouzdro, nebo jen "dírou prostrčená niť"?

Díky za info.
D.


Vytáhneš bílý bowden nad plamenem svíčky na tak malou díru, aby pošla struna ( kevlar. niť, nerez. lanko....) a to vlepíš v místě průchodu trupem.
(to samé co píše maroslong)

_________________
Pokud cokoliv v této diskusi hodnotím, nebo se k něčemu vyjadřuji, je to jen má domněnka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Otázky o F3K
PříspěvekNapsal: pát 29.08.2014 0:26 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 16930
Andrews píše:
Pro hod mám křidélka nahoru o cca 2,5mm , ale i tak má Thowt při větru tendeci přepadávat na záda. Pokud je úplné bezvětří tak se tak neděje. Zkusil jsem trochu přitrimovat výškovku v režimu hod je to lepší. Předpokládám, že to je blbou technikou hodu, ale i tak hodím 40m.
Moje otázka je: Proč se používá přizvednutí křidélek a ne výškovka?


- máš těžiště příliš vepředu.

- výškovkou je to ideální vyladit na nulu jak na hod, tak na klouzání. Flaperon by ti pak měl na tomhle éru vycházet do cca 2mm nahoru pro hod . Ne víc.
Pokud je ti to nepříjemné na řízení v kluzu, tak potom na hod výškovka neznatelně dolů a flaperon cca 1,5mm nahoru.

_________________
Pokud cokoliv v této diskusi hodnotím, nebo se k něčemu vyjadřuji, je to jen má domněnka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Otázky o F3K
PříspěvekNapsal: pát 29.08.2014 20:11 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 19.12.2007
Příspěvky: 299
Bydliště: Jelivářov
Jmalik, maroslong - díky moc, vyzkoušíme :_)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Otázky o F3K
PříspěvekNapsal: ned 07.09.2014 21:12 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 25.3.2010
Příspěvky: 310
Bydliště: Hradec Králové
Děkuji tak Maroslong měl pravdu. Nejdřív jsem zkusil posunout těžiště, ale bez znatelného výsledku. Dnes jsem zabral manželce stůl v obýváku ustavil Thowta třídlem do roviny a změřil výškovku a elhje ona má 2mm rozdíl. Takže dobrousit na 0, ještě že jsem jí zatím nelepil. Večerní test a super! Teď křidélka max 1mm a bez větru se obejdu i bez nich.
Koukám, že v této kategorii jde opravdu o každý gram a každý mm.

Ještě doplňující otázka. Je tedy vhodné mít 0 - 0, nebo by křídlo mělo mít nějaký náběh?

maroslong píše:
Že ti ide pri hode do premetu bude asi ťažiskom príliš vpredu, alebo veľkým uhlom nastavenia (natiahnutá výškovka).


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1390 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 93  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz