Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: nelze spustit motory
PříspěvekNapsal: čtv 02.10.2014 12:50 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 12.6.2014
Příspěvky: 7
Ahoj, mám problém se spuštěním motorů (startem) u koptery. Mám NAZA M V2 a vysílačku DEVO 10. Problém je v tom, že (jsem uplnej začátečník) nemohu nastartovat motory, když kablík z přijímače s označením U (5 kanál) připojím do NAZY. Pokud mám propojený jen 4 kablíky, tak vychýlím páčky dolů a od sebe a motory naskočí. Pak přidám plyn nad 10 % motory běží a pak i vzlétnu. Ale když připojím ten 5 drát tak nic. Koptéra normálně signalizuje, že je GPS O.K. atd. Předpokládám, že když mám jen ty 4 dráty propojený (NAZA a přijímač), tak lítám v ručním (manuálním) režimu. Ale když zapojím ten pátý kablík, asi se něco přepne do jinýho režimu (ATTI, GPS ATTI) a nemůžu nastartovat. Dále nevím, co všechno mám (a jak) nastavit na té vysílačce DEVO 10. Vím, že musím být v režimu letadlo né vrtulník. V nastavovacím programu k NAZE se mi plyn a další páčky pohybují když na ně u vysílačky šáhnu. Když připojím ten 5 kabel tak se tam i přepíná něco mezi faal-save (teď z hlavy nevím jak se to píše) a asi dalšími letovými režimy. Když tím přepínačem (vpravo nahoře u DEVO10) přepnu v reálu, tak na koptéře nepozoruju žádnou změnu. Prostě nevím, co s tím. Prosím nakopněte mne nějak, já pak zas budu bádat sám. Nějak se prostě začínat musí .. Děkuji


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: nelze spustit motory
PříspěvekNapsal: čtv 02.10.2014 12:57 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 2.10.2014
Příspěvky: 2
protoze prave se ti to prepne do toho fail safe FS a proto to se ti nejdou nasartovat ty mototy


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nelze spustit motory
PříspěvekNapsal: čtv 02.10.2014 15:19 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 6.3.2007
Příspěvky: 5413
Bydliště: Praha
Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (3)