Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 28.11.2010 13:05 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 8.4.2010
Příspěvky: 74
Bydliště: Liberec
Diky za info, taky zastavam podobnej nazor: Bud prasan nebo trava. Vrtas pak pada jak do perin a poskozeni je minimalni. Pro zacatecniky, jako sme my, asi idelani prostredi :)
Ono asi zalezi na typu vrtulnika, ale vcera sem lital pri teplote nejak okolo nuly a potvora se zacal cukat. Dneska je o neco chladnejc, tak udelam dalsi pokus :P
Co se tyce zmrzlych prstu, doporucuju kombinaci slaby rukavice a svaracek :P

_________________
Walkera CB180D a zbytky Walkera LAMA400
Hlavni sponzor vyrobny vterinovych lepidel :)


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 28.11.2010 13:44 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.10.2010
Příspěvky: 5570
Bydliště: Ostrava
Obrázky: 9
Blog: Zobrazit blog (5)
Ceeper píše:
Diky za info, taky zastavam podobnej nazor: Bud prasan nebo trava. Vrtas pak pada jak do perin a poskozeni je minimalni. Pro zacatecniky, jako sme my, asi idelani prostredi :)
Ono asi zalezi na typu vrtulnika, ale vcera sem lital pri teplote nejak okolo nuly a potvora se zacal cukat. Dneska je o neco chladnejc, tak udelam dalsi pokus :P
Co se tyce zmrzlych prstu, doporucuju kombinaci slaby rukavice a svaracek :P

No pád do sněhu je sice šetrný k mechanice, ale smrtící pro elektroniku a ložiska - ty se během letu zahřejou a po dopadu sníh roztaví na vodu a ta zateče kam může - je to jako pád do rybníka. V rukavicích lítám taky - tenké golfové stačí, když se člověk dobře obleče až k přehnání, tak unik tepla je jen rukama a stačí i tenké rukavice. Alkohol ale k letu nebrat - dějou se pak věci i při sebemenším množství. Přeci jen to je činnost na hraně lidských reflexů.

_________________
Blade400>T-Rex500>T-Rex250>Protos>T-Rex700E>LA700>RaptorE720
youtube.com/heyingosl


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 28.11.2010 14:40 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 8.4.2010
Příspěvky: 74
Bydliště: Liberec
Tak samozrejme ze svaracek ceka doma, ne na zemi vedle vysilacky...
A co se tyce toho snehu a lozisek... Kdyz se vse necha vysusit, eventuelne jednou za cas promaze, problem nikde nevidim.

Jinac teplota -2 stupne a baterka si to nechala libit odhadem tak 5 minut. Potom se rolzoucila. Takze litani v zime asi pada :?

_________________
Walkera CB180D a zbytky Walkera LAMA400
Hlavni sponzor vyrobny vterinovych lepidel :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 28.11.2010 16:26 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.9.2009
Příspěvky: 1211
Bydliště: Kadaň/Praha
Tak jsem to dneska taky zkousel, bylo to spis utrpeni nez zabava :)
Po prvni baterce se mi zdalo, ze serva maji takovy tezkopadnejsi zvuk, ale behali bez problemu tak jsem dal druhou baterku. Kdyz jsem tam dal treti tak jakoby gyro najednou melo moc velkej zisk, ocas se vrtel a celkove se choval nejak divne. Mozna tou zimou zatuhlo nejake tahlo nebo proste gyro diky zime zvetsilo svoji citlivost.

Nejvetsi problem ale byl v tom, ze bile listy na snehu nejsou vubec videt. Diky tomu ze disk rotoru nebyl vibec videt jsem nedokazal ani poradne zaviset..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: gyro
PříspěvekNapsal: pon 29.11.2010 6:29 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 17.9.2010
Příspěvky: 262
Já jsem s Bladem 400 skončil někde u plus pěti stupňů, při nižší teplotě už mi ustřeloval zadek sem a tam, na zemi jsem sledoval ocasní servo vrtulky a pořád přejíždělo do krajní polohy, aniž bych sáhl na knipl. Nejdřív jsem si myslel, že je v tahu(čti v pr..li), po příchodu domu jsem to chtěl zpravit a doma vše v pořádku, vystrčil jsem ho znova ven a zachvilku to dělalo zas. Evidentně setové gyro neumí teplotní kompenzaci.
Zkusím udělat na gyro nějaký návlek, uvidíme jestli se to zlepší. Nechci celou zimu sedět doma na zadku a létat jen s msr po obýváku, nebo trénovat na simu :twisted:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 29.11.2010 15:54 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 8.4.2010
Příspěvky: 74
Bydliště: Liberec
Jestli se ti zadari, hod obrazek nebo navod...
Ja sice mam malou walkeru CB180D, ale v zime se chova vicemene podobne...
Vidim to na vanocni darek v podobe pokojovy miniatury :?

_________________
Walkera CB180D a zbytky Walkera LAMA400
Hlavni sponzor vyrobny vterinovych lepidel :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: gyro
PříspěvekNapsal: pon 29.11.2010 17:23 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 18.8.2009
Příspěvky: 889
Bydliště: Turnov
geriatrix píše:
Já jsem s Bladem 400 skončil někde u plus pěti stupňů, při nižší teplotě už mi ustřeloval zadek sem a tam, na zemi jsem sledoval ocasní servo vrtulky a pořád přejíždělo do krajní polohy, aniž bych sáhl na knipl. Nejdřív jsem si myslel, že je v tahu(čti v pr..li), po příchodu domu jsem to chtěl zpravit a doma vše v pořádku, vystrčil jsem ho znova ven a zachvilku to dělalo zas. Evidentně setové gyro neumí teplotní kompenzaci.
Zkusím udělat na gyro nějaký návlek, uvidíme jestli se to zlepší. Nechci celou zimu sedět doma na zadku a létat jen s msr po obýváku, nebo trénovat na simu :twisted:


No to mě blade 400 zradil úplně, ale pravděpodobně to nebylo ani kvůli zimě. Tejden před touto událostí byla ještě větší zima a jakštakš OK.
V sobotu si dávám poslední baterku, a najednou mi začal ujíždět ocas, tak že jsem nakonec musel mit skoro plný trym. Jsem si řek že se zejtra uvidí. V neděli jsem zavisel, udelal zatačku a pak se to po nějakém cukání ze strany na stranu roztočilo. Pak už jen PRÁSK!!! :lol: Gyro už nejde ani doma, ale servo vrtulky je OK.

_________________
Miniprotos BeastX
Protos 500 V-bar
Spektrum Dx7


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 03.12.2010 21:32 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 28.11.2010
Příspěvky: 1273
Bydliště: Anglie, nebo Svitavy
Pres vanoce budu mit spoustu casu...jinak ho moc neni :? a premyslim zda si vzit sebou velky vrtulnik...da se letat treba kdyz je kolem nuly? Ziju v Anglii a do CR jezdim na dovolene....v lete sem vrtulnik mel taky sebou letal sem ctyri dny a pak prask..a bylo po letani :lol: ..ted v zime nevim jestli to ma cenu se s tim tahat..uz tak toho mam hodne :D

_________________
Nezlob se Béďo, já mám dneska špatnej den


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Litani v zime
PříspěvekNapsal: úte 04.12.2012 17:11 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 19.1.2010
Příspěvky: 881
Bydliště: Partizanske
Obrázky: 6
Zdravim vsetkych heli pozitivnych, co tomu nedaju pokoj aj v zime :) .
Mam na vas jeden dotaz: Ake mate skusenosti s so zivotnostou lozisk pri lietani v zime? Moj predpoklad je, ze sa urcite skrati vplyvom zhorseneho mazania sposobeneho tuhnutim maziva. Dalsim negativnym faktorom, posobiacim na skratenie zivotnosti, je kondenzacia vody vo vnutri lozisk. Moze ale dojst az k 10-nasobnemu skrateniu ich zivota?

_________________
Gaui 100,Rex 450,Prôtos 500,Frenzy TZ 50,Logo 600SE,FX18 DSM2,JR 9 DSM2,
MAX,Rival,BN-2 Islander


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re:
PříspěvekNapsal: čtv 06.12.2012 2:48 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 29.9.2012
Příspěvky: 50
Howking píše:
Ceeper píše:
Diky za info, taky zastavam podobnej nazor: Bud prasan nebo trava. Vrtas pak pada jak do perin a poskozeni je minimalni. Pro zacatecniky, jako sme my, asi idelani prostredi :)
Ono asi zalezi na typu vrtulnika, ale vcera sem lital pri teplote nejak okolo nuly a potvora se zacal cukat. Dneska je o neco chladnejc, tak udelam dalsi pokus :P
Co se tyce zmrzlych prstu, doporucuju kombinaci slaby rukavice a svaracek :P

No pád do sněhu je sice šetrný k mechanice, ale smrtící pro elektroniku a ložiska - ty se během letu zahřejou a po dopadu sníh roztaví na vodu a ta zateče kam může - je to jako pád do rybníka. V rukavicích lítám taky - tenké golfové stačí, když se člověk dobře obleče až k přehnání, tak unik tepla je jen rukama a stačí i tenké rukavice. Alkohol ale k letu nebrat - dějou se pak věci i při sebemenším množství. Přeci jen to je činnost na hraně lidských reflexů.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re:
PříspěvekNapsal: čtv 06.12.2012 2:53 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 29.9.2012
Příspěvky: 50
Howking píše:
Ceeper píše:
Diky za info, taky zastavam podobnej nazor: Bud prasan nebo trava. Vrtas pak pada jak do perin a poskozeni je minimalni. Pro zacatecniky, jako sme my, asi idelani prostredi :)
Ono asi zalezi na typu vrtulnika, ale vcera sem lital pri teplote nejak okolo nuly a potvora se zacal cukat. Dneska je o neco chladnejc, tak udelam dalsi pokus :P
Co se tyce zmrzlych prstu, doporucuju kombinaci slaby rukavice a svaracek :P

No pád do sněhu je sice šetrný k mechanice, ale smrtící pro elektroniku a ložiska - ty se během letu zahřejou a po dopadu sníh roztaví na vodu a ta zateče kam může - je to jako pád do rybníka. V rukavicích lítám taky - tenké golfové stačí, když se člověk dobře obleče až k přehnání, tak unik tepla je jen rukama a stačí i tenké rukavice. Alkohol ale k letu nebrat - dějou se pak věci i při sebemenším množství. Přeci jen to je činnost na hraně lidských reflexů.


Tak s alkoholem a vrtulníkem mám svoje zkušenosti. Po pěti pivech skončila moje heli cca dva kilometry od místa startu někde v zahradách, naštěstí jsme jí našli a byla klika, že nikoho nesejmula-bylo to velmi nezodpovědné.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Litani v zime
PříspěvekNapsal: čtv 06.12.2012 3:07 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 29.9.2012
Příspěvky: 50
Tak moje zkušenost s létáním v zimě je následující. Lítám s MJX F-45, je mi jasné, že spousta zdejších borců by se mi vysmála, co to mám doma za srandu, JENŽE - zatím mám s tímto aktuálním modelem nalétáno cca. 5hodin a z toho jsem poměrně dost letů absolvoval v mlze a teplotách nepřesahujících 5stupňů, párkrát jen 1 stupeň nad nulou a v ničem nebyl sebemenší problém, nic mi necukalo, řízení v poho a baterka vydržela téměř 10minut. Takže nabývám přesvědčení, že to zas takovej shit asi nebude a zdejší borci Trexáci asi nemají vždy pravdu, když tvrdí, že JEDINĚ T-rex a NIC jiného :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Litani v zime
PříspěvekNapsal: čtv 06.12.2012 15:24 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 19.1.2010
Příspěvky: 881
Bydliště: Partizanske
Obrázky: 6
Moja otazka zostala bez odpovede, znamena to teda ze zvysene opotrebenie lozisk pri lietani v zime nezaznamenal nikto z vas? Dat v zime 30 startov a vymienat potom loziska sa mi nezda moc lakave, ak by to tak naozaj bolo.

_________________
Gaui 100,Rex 450,Prôtos 500,Frenzy TZ 50,Logo 600SE,FX18 DSM2,JR 9 DSM2,
MAX,Rival,BN-2 Islander


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Litani v zime
PříspěvekNapsal: čtv 06.12.2012 16:47 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 6.3.2007
Příspěvky: 5572
Bydliště: Praha
Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (3)
Nějak nevím proč by se ničily, to by si v zimně nemoh jezdit autem, vlakem, na kole. Loziska jsou všude a nikdo je po zimně nemnění že by se zimou zničila. Samozřejmně není vhodné vytáhnou modelarinu z 22C° do -1C° ložiska by to ještě zvládla ale dochází k orosení a kondenzaci vody.
Když jdeš lítat tak je dobré nechat věci vytemperovat. Bud na chotbě nebo mít vše v obalech a nechat to před otevřením v zimně aby se srovnaly aspon trochu teploty. Vysílač v kufru, vrtas v tašce s letadlem je to horší to dám do vyhrátého kufru u auta a pak po příjezdu na letiště to nechám v kufru schladnout i s autem jde otevřít jedny dveře pro rychlejší chladnití. Ale stejně se to opotí než to doneseš do auta. Trup jde zabalit do deky, tam je přijímač. Mám chladnou chodbu kde je 15C° takže z 22C° to dám na hodinku do 15C° pak přenesu do auta kde to pak schladne na 8C° a pak ven. Je to trochu komplikace, zimu létám celou at je jaká koliv zima. Nikdy nic neodešlo. Ani ložiska. A pozor po příchodu domu, tam je to ještě dramatičtější. Když je venku pod 0 a přineseš kufr s rádiem do místnosti kde je 23C° tak z něj teče skondenzovaná voda. Takže pak hlavně nic neotvírat! Nechat vše zavřené, než se teploty pomalu srovnají.

_________________
Nikdy nikomu nevěř, pak budeš věřit všem stejně....


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Litani v zime
PříspěvekNapsal: čtv 06.12.2012 22:31 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 19.1.2010
Příspěvky: 881
Bydliště: Partizanske
Obrázky: 6
Dik za odpoved. Tiez si myslim, ze by to s tymi loziskami nemalo byt az take zle. Ja som lietal v zime len pri +5 a viac. S nizsimi teplotami zatial nemam skusenost, ale chcel by som to aj ja skusit. Negativne sa o lietani v zime vyjadrili dvaja kolegovia zo Slovenska, hlavne o vplyve na loziska, ze po zime boli zrele na vymenu. Mohlo to ale byt tak, ze ked niekto nalieta v lete dajme tomu 300 startov a v zime 30, tak tie loziska mohli byt jak sa hovori na sr..ky, ale nie z dovodu ze v zime nalieteli 30 startov, ale ze maju dokopy 330 startov a mozu byt uz jednoducho opotrebovane.

_________________
Gaui 100,Rex 450,Prôtos 500,Frenzy TZ 50,Logo 600SE,FX18 DSM2,JR 9 DSM2,
MAX,Rival,BN-2 Islander


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz