|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 11 ] |
|
Autor |
Zpráva |
sopta
|
Napsal: úte 20.09.2005 12:37 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 19.9.2005 Příspěvky: 312 Bydliště: Brno, Velká Bíteš
|
Před létem jsem to taky prubnul a kopil si svůj prvni EPPák a postavil jsem si Blade-a.Je to perfektní letadlo, pořád umí hodně víc než já upáčkuju,zaletí všechno co jsem zkoušel (nebo se pokusil ) jen hned první start mě hnedka zarazil. Krotutilo se to a ohýbalo jako když mrskneš hada... Pak to ovšem změnilo i geometrii křídla do U a šel jsem na přístání do pole. Originální hliníkovej drát v křídle nestačí,sice se to dá ohnout zpátky,ale kdo by s tím lítal ne3D. Do osy trupu jsem zavrtal a zalepil 5mm uhlíkovou trubku a do křídla 4mm uhlíkovou pásnici.Blade se už neohýbá, jen při výkrutech se trup kroutí - ocas prostě viditelně zaostává za křídli... Nevíte někdo co s tím??? Nemám s shock-flyery moc zkušeností a nevím jestli to dělá jen moje éro nebo je to vlastnost všech EPPáků? Díky
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
PeZet
|
Napsal: úte 20.09.2005 17:11 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 3.2.2005 Příspěvky: 357 Bydliště: ČR, Praha 13 Obrázky: 9
|
No já jsemdal na horní a dolní plochu uhlíkový drát prům. 1,2 (do drážky udělané špičkou nože). Celé éro jsem lepil Samsonem D4, který je po vyschnutí tvrdý a zpevnil celou konstrukci. Co s hotovým érem opravdu ale nevím, co takhle uhlíkový drát na boky trupu?
|
|
Nahoru |
|
|
Fila
|
Napsal: stř 21.09.2005 8:37 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 21.12.2004 Příspěvky: 205 Bydliště: Praha
|
ja jsem to vyresil u letadla podobne konstrukce (tvar trupu "+" ) vlepenim vyztuh z 3mm-4mm deptronu- 40- 50mm siroke prouzky po cele delce trupu v uhlu 45° na vrchni strane vodorovne casti, z obou stran te svisle. Teda jestli tohle nekdo pochopi....
zjednodusene diagonalni vyztuhy v uhlu 45° z obou stran svisle casti trupu. pokud nebudou stacit 2 vyztuhy muzou se nalepit do vsech 4ech rohu
|
|
Nahoru |
|
|
sopta
|
Napsal: stř 21.09.2005 11:44 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 19.9.2005 Příspěvky: 312 Bydliště: Brno, Velká Bíteš
|
To by mohlo být ono, když si tak kroutím s tím trupem v ruce ) tak jedině asi nalepit ty výstuhy z proužků depronu pod úhlem 45stupňů. DÍKY ) Jinak se kroucení asi zabránit nedá - vyzkouším to a pak dám vědět jak to dopadlo. Navíc se to dá jednoduše asi použít na hotový letadlo. Ještě jsem možná udělal jednu chybu,že jsem epp k sobě lepil lepidlem chemoprén transparent – drží na EPP perfektně-víc než je pevnost EPP a je průhledný, jen je po zaschnutí pružný... Vteřinám po zaschnutí ztvrdne – přišlo mě,že by se,ale stejně EPP kolem spoje kroutilo,tak proto jsem je použil. Ale nevím, zkoušel jste to taky někdo?
|
|
Nahoru |
|
|
Dolfa
|
Napsal: stř 21.09.2005 22:58 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 20.3.2005 Příspěvky: 242 Bydliště: Frýdek-Místek
|
Co se kroutí , nepraskne. A pokud to poslouchá ruce , je to ok.
|
|
Nahoru |
|
|
Fila
|
Napsal: čtv 22.09.2005 7:18 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 21.12.2004 Příspěvky: 205 Bydliště: Praha
|
Dolfa píše: Co se kroutí , nepraskne. A pokud to poslouchá ruce , je to ok.
teda to se na me nezlob, ale to myslis vazne? rikas tim, ze mit letadlo, ktere meni za letu svou geometrii serizeni je vpohode? to se na me nezlob.... to je pekna hloupost
|
|
Nahoru |
|
|
Dolfa
|
Napsal: čtv 22.09.2005 9:15 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 20.3.2005 Příspěvky: 242 Bydliště: Frýdek-Místek
|
U modelu F3A by to byla samozřejmě sebevražda , ale halolet , na lítání kolem hlavy na malých rychlostech , se mi to opravdu osvědčilo. Samozřejmě že se to nesmí přehnat. Všeho s mírou.
|
|
Nahoru |
|
|
sopta
|
Napsal: čtv 22.09.2005 12:34 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 19.9.2005 Příspěvky: 312 Bydliště: Brno, Velká Bíteš
|
No tak to je opravdovej gumák a domácí otloukánek ) ale když se to kroutí, tak mě s tím prostě nejdou moc přesně zaletět výkrutový obraty, třeba výkruty do kruhu. Ale taky je to hlavně rukama, to přiznám ) Je fakt,že takový letadlo přežije hodně, hlavně i při transportu - přežilo cestu s tchýní na zadní sedadle přes celou republiku a zpátky. Já málem ne ) Sice kormidla na ocasu byly otočený na všechny strany,ale pořád éro bylo celý... Při lítání shockově jsem si ale všiml ještě jedný věci - na plný plyn při vodorovném letu "vysoká" ryhlost někdy rozkmitá plovoucí VOP. Zatím jsem to eliminoval tím,že nelítám rychle a na plný plyn lítám jen vertikální obraty,tam se to neprojevuje. Nevíte co s tím? Taky mě motor tak nějak "kope" když spustím pomale motor. Mám střídavý regulátor JETI Advance 08 a motor HSC. Je možný,že to dělá regulátor,aby překonal sílu magnetu v motoru a roztočil ho?
|
|
Nahoru |
|
|
sopta
|
Napsal: čtv 13.10.2005 9:07 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 19.9.2005 Příspěvky: 312 Bydliště: Brno, Velká Bíteš
|
Tak jsem udělal na Bladovi všechny tunningové úpravy - zalepená uhlíková trubka v ose trupu o d5/1mm, do křídel jsem zalepil uhlíkové pásnice 4x0,5mm a na mezi "horizontální" a "vertikální" část trupu jsem zalepil pod úhlem 45 stupňů 30mm široký pás, jen z horní strany. Blade už se nekroutí a neohýbá díky těmto výztuhám a hlavně ve vzduchu sedí myslým docela přesně, tak jako klasická velká akrobatická éra - modely. Jen jeho hmotnost po všech těch úpravách vyšplhala na 245g, což je asi dost,ale se třema lipolkama 640mAh, motorem HCS 23/8/15 a vrulí 9/6" dokáže bez problému viset. Dal bych sem fotku,jak teď Blade vypadá, ale ještě se mě nepodařilo vykoumat jak, se sem vkládají obrázky.
Letu zdar )
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 11 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|