Příprava pro CNC řezání.
Příprava pro CNC řezání.
Dobrý den,
jsem úplný začátečník ve vypalování, mám gravírku Ortur Master 2 Pro. Program Laser GRBL. Chtěl bych vypálit například přepážku do trupu – obdélník 30x50 v rozích zářezy pro nosník 3x3 , uprostřed kruhový otvor průměr 15 pro táhlo. V jakém programu tu přepážku nakreslit ? Jak to udělat aby „seděly „ rozměry vypalované přepážky ( aby nebyla ani větší a ani menší ) ? Děkuji Vám za pomoc, Mirek
jsem úplný začátečník ve vypalování, mám gravírku Ortur Master 2 Pro. Program Laser GRBL. Chtěl bych vypálit například přepážku do trupu – obdélník 30x50 v rozích zářezy pro nosník 3x3 , uprostřed kruhový otvor průměr 15 pro táhlo. V jakém programu tu přepážku nakreslit ? Jak to udělat aby „seděly „ rozměry vypalované přepážky ( aby nebyla ani větší a ani menší ) ? Děkuji Vám za pomoc, Mirek
Hrom do vrtule !!
Re: Příprava pro vypalování.
Kiwira píše:Dobrý den,
Mirku, opět poradím první a podstatnou věc... Pořídit LightBurn. Takovou jednoduchou přepážku nakreslíš přímo v něm během dvou minut. Ten laserGLBR je fakt na kočku...
-
Stanley-cz
Kiwira píše:Dobrý den,
Jak píše Blesk. v LB je to opravdu jednoduchý..
https://youtu.be/ppTbVIG660A
Je to jen ukázka dělaná na rychlo..
Děkuji za rady, už jsem si licenční klíč objednal. To video na youtube mě hodně pomůže - děkuji moc. Mirek
P.S. Budu dělat stavebnice pro modelářský kroužek - nový školní rok už je za dveřmi.
P.S. Budu dělat stavebnice pro modelářský kroužek - nový školní rok už je za dveřmi.
Hrom do vrtule !!
Sice pozdě, ale přeci .
Najít a použít vhodný SW pro sejmutí videa z obrazovky mi chvíli zabralo.
To samé pak na Youtube.
Jednoduše to bohužel nejde.
Je potřeba malovat,malovat a malovat.
Jenom připomínám- málokterý papírový plánek „sedí“.
Respektive zatím jsem žádný, který by seděl ještě nepotkal.
Takže pokud něco připravuji do výroby, kreslím vše od začátku znovu.
Podklady jsou pouze informační orientační.
Používám CorelDraw.