Ahoj,
prosím o radu s bindovanim coptery s vysílačkou FS-i6.
Asi před 5 lety jsem výměnou získal copteru (prý od Rotoramy), kde mi bylo řečeno, že to bude fungovat. Jak to v životě býva, fakt jsem na to neměl čas a když jsem si ho teď našel, pořádně jsem se zaseknul.
Bohužel, jsem v této oblasti začátečník a fakt nikde nemůžu najít nějaké bindovací tlačítko. Nebo dokonce identifikovat pŕíjmač. Upřimně jse mi do úplné dekompozice a reverzního engeeringu nechce (protože jsem začátečník).
Děkuji za rady
Coptera z bazaru - jak nabindovat
Re: Coptera z bazaru - jak nabindovat
A zkusil ses zeptat v Rotoramě jestli to je opravdu jejich a případně jestli k tomu ještě něco nemají v archivu?
Hitec Aurora 9X
Zběžným pohledem na obrázek desky a na nabídku rotoramy a s vědomím, že jsem pár jednoduchých kopter postavil, zkouším hledat, kde je na obrázku nějaký přijímač.
Podle mě tam žádný není. Tedy není co párovat.
Za mě: připojit přijímač. Podle rádia bych tam dal Flysky FS-A8S, pokud by měl problém s dosahem, tak bych zkusil Fly Sky iA6B, možná Flysky X6B, ale s tím mám nulové zkušenosti.
Takže ano, řídící jednotka nejspíš fungovat bude, ale je potřeba připojit přijímač.
Podle mě tam žádný není. Tedy není co párovat.
Za mě: připojit přijímač. Podle rádia bych tam dal Flysky FS-A8S, pokud by měl problém s dosahem, tak bych zkusil Fly Sky iA6B, možná Flysky X6B, ale s tím mám nulové zkušenosti.
Takže ano, řídící jednotka nejspíš fungovat bude, ale je potřeba připojit přijímač.
(šroubovák | kleště | měřák | pájka | drátky | poletuchy | 24ch volantovka)
Ten přijímač tam ale je.Na druhé fotce vidím v dolní části obrázku dvě antény.V pravo jsou nějaké vodiče a vlevo odpojený konektor.Tipuju X6B nebo Fli14+.Chce to fotku horní desky ze spodu a bude jasno. 
Tak to se omlouvám, já tam přijímač nevidím.
(šroubovák | kleště | měřák | pájka | drátky | poletuchy | 24ch volantovka)