Přijímač HFS-06MT

Přijímače, serva, regulátory, BEC, palubní napájení, ale i telemetrie
Odpovědět
Zpráva
Autor
Pefab

Přijímač HFS-06MT

#1 Příspěvek od Pefab »

Zdravím, jsem v RC úplný začátečník..
používám vysílat hitec optic 6 na frekvenci 35MHz, k tomu přijímač HFS-06MT s krystalem, který jsem dostal s vysílačkou, a přesto nefunguje. Hledal jsem v manuálu k vysílačce, po netu a nějak nemohu přijít na nějaký rozumný důvod, proč.

mohu případně regulátor otáček (napojený na baterii) připojit k jinému kanálu než označenému "/BATT"? v návodu k přijímači jsem nic zásadního nenašel, takže se řídím pouze jakousi intuicí, že sem by se (z nějakého důvodu) měl připojovat konektor sousedící s baterií..
Semo82
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Semo82 »

Hoj
regulator sa u HITECu pripaja na 3. kanal nakolko je packa na ovladanie plynu na vysielacke na tomto kanaly preto ti to asi nefunguje
Sagita EPP; Ultimate Fx 3D; Easy Glider; F3K VERTEX
http://galerie.rcserver.cz/index.php?sum=22
mnov

#3 Příspěvek od mnov »

Jak je to s krystaly se tu často řeší. Důvod proč Ti to nefunguje bude asi krystal nevhodný pro uvedený přijímač. I když kanál sedí může se jednat např. o krystal pro dvojí směšování nebo i vysílač. Napiš jak je označen, z toho se to dá poznat.
Regulátor otáček se u Hitec připojí na kanál č.3 což je ovládání plynu. Napájení je na všech kanálech přijímače propojené paralelně.
Pefab

#4 Příspěvek od Pefab »

mnoho tomu nerozumím, takže si myslím, že nic nemá důvod nefungovat a nikde v návodech ani po netu jsem nic rozumného nenašel.. občas mě napadá, jestli nemám kabely do přijímače zapojené nějak špatně..
krystal jsem dostal s vysílačkou a je označen pro "jednoduché směšování", totéž je i na přijímači..