Výběr truggy

Pokud to má kola, jezdí po asfaltu nebo v terénu.
Zpráva
Autor
prophet

Výběr truggy

#1 Příspěvek od prophet »

Dobrý den, jsem naprostý začátečník, a chtěl bych poradit s výběrem truggy, která by měla zvládnout alespoň nějaký ten terén. Cena by měla být cca 6000Kč. Zatím mě zaujaly tyto modely: http://www.rcking.eu/cs/truggy/11594-rtr-e-firestorm-10t-s-dsx-2-truck-karoserii-24ghz-rc-souprava.html , http://www.rcking.eu/cs/truggy/10231-traxxas-rustler-110-rtr-0203343705186.html a http://www.rcking.eu/cs/truggy/6696-dominator-v1-rtr.html . Děkuji všem za odpovědi.
Pajik_CZ

Re: Výběr truggy

#2 Příspěvek od Pajik_CZ »

firestorm i rustler jsou ve stejne kategorii, ani s jednim autem chybu neudelas. firestorm je asi rozsirenejsi, rustler je traxxas, to mluvi za vse. dominatora neznam, ale moc bych mu neveril, navic je to 4x4, takze jina liga... :)
zase jen na zemi...
Elfew
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Elfew »

vzal bych 4x4 a k tomu si o neco malo priplatil za neco lepsiho :) uvidis ze nebudes litovat
scarabeus

#4 Příspěvek od scarabeus »

Jako kazdeho zacatecnika (vidim, ze mas teprve 1 prispevek) bych te rad upozornil, ze cena 6000, kterou planujes, neni finalni.

Budes dokupovat bizuterii a casem budes hledat lepsi nabijecku apod.

Co se financi (mene) a udrzby tyce (jednodussi), volil bych zadokolku, tzn. Firestorm nebo Rustler. Obe auta jezdi skvele a budes spokojen. Pozor jen na stejnosmerny motor, nezapomen ho chladit, budes-li hodne zavodit a blbnout.

4kolka je vzdy narocnejsi na udrzbu, ale je jednodussi s ni jezdit.

Se zadokolkou je zase na druhou stranu vetsi prca. Kdo se nauci jezdit s 2WD, 4WD je pak uz hracka.

Jeste nam rekni, co to je "nejaky ten teren".