Walkera UFO MX400S + DEVO 8S

Chcete začít s copterem a nenašli jste odpověď v některém z již existujících témat.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Dolar

Walkera UFO MX400S + DEVO 8S

#1 Příspěvek od Dolar »

Ahoj, mám zálusk na tento model :

http://www.rcking.eu/cs/rc-vrtulniky-vi ... -foto.html

Jsem úplný začátečník, vubec se v tom neorientuji. Máte někdo zkušenost s tímto modelem? Především to budu mít k focení a natáčení (GOPRO HERO3). Jediné co me mrzí je výdrž baterie... Jedna asi nepostačí.

Mám pár otázek :

1.Jak daleko je možné letět, jaký to má dosah od vysílačky

2.Co se stane pokud se ztratí z dosahu

3.Jaké je tam uchycení na kameru. Mám GOPRO, takže jestli k tomu budu potřebovat nějaký držák
off
Kontaktovat uživatele:

Re: Walkera UFO MX400S + DEVO 8S

#2 Příspěvek od off »

Ahoj, nechci Ti kazit iluze, ale za úplně ty samé peníze dostaneš Blade 350 nebo Phantoma... a to prostě není co řešit. To UFO je o 2 generace zpátky... Stabilizace, GPS, pokročilé funkce jako fial safe, hládní napětí... UFO je hezké, velké, ale je to akorát tak VELKÝ problém...
holmer83

#3 Příspěvek od holmer83 »

Přesně tak, peníze vyhozené do kanálu. Za tyhle peníze se kolikrát na bazaru objeví i hexa DJI F550 s Nazou, komplet vybavená a to je trošku jiné kafé. Tyhle Walkery jako nelítají špatně, létal jsem chvíli s tou první verzí UFO MX400, ale je to zcela uzavřenej systém, takže dokud to všechno funguje tak dobrý, ale jak začne něco zlobit :(
Rytmus Mini, Toro900, Pulse 15e, Apprentice, Talon mini, Trainer40OBL, Twinstar, quadra, Taranis X9E
zdenasu

#4 Příspěvek od zdenasu »

ahoj, nedávno jsem taky řešil tento problém jako začínající s quad.
měl jsem vyhlídnuté 2 modely , oba jakoby s kapotáží, kde je skovaná elektronika .
walkera ufo -vzhledově se mě až tak nelíbil, ale super vysílač, velikost ok.
blade 350 - kapotáž modelu, velikostně super, pro náročnější jdou provádět i lopasy,