První stavba copteru - Hexa, FPV, GoPro, Notebook controlled

Chcete začít s copterem a nenašli jste odpověď v některém z již existujících témat.
Zpráva
Autor
FidelCapo

První stavba copteru - Hexa, FPV, GoPro, Notebook controlled

#1 Příspěvek od FidelCapo »

Ahoj všichni,
asi mě budete považovat za blázna a děláte správně, ale byl bych moc rád kdyby jste mi trošku pomohli a poradili :). V modelařině nejsem úplný nováček, ale s coptery úplný.

Můj plán je Hexacopter ovládaný nejspíš výhradně přes APM Planner a za pomoci USB ovladače (klasika páčky, žádnej joystick). K tomu přidat nekvalitní, ale rychlé FPV + offline GoPro3 (píšu z důvodu hmotnosti). Celý by se to mělo ovládat pomocí PC/MAC.

Jako základ bych tedy viděl ArduPilot Mega 2.5+ spolu s 3DR radio telemetry kitem, kterým to bude připojené do PC/MAC.

No a hodně tápu jak to funguje s tim FPV, motorama a elektronikou celkově, propojením a trochu i s rámem.

Byla by tu hodná duše s chvilkou času pro mě? Nevím co všechno za info potřebujete, tak se dyžtak ptejte :)
Děkuju a připomínám že jsem noob, tak né že mě hned vyženete, že to nedám ;)
Nakadah
Kontaktovat uživatele:

Re: První stavba copteru - Hexa, FPV, GoPro, Notebook contro

#2 Příspěvek od Nakadah »

No a prvne bych rad vedel jestli nepracujes na Palestinske ambasade. Nak
FidelCapo

#3 Příspěvek od FidelCapo »

Ne, ani to nehodlám využít na jiné než sportovní záběry. Možná budu trochu šmírovat holky, ale to je tak všechno ;)
vlkodlak
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od vlkodlak »

Je dobré si dávat náročné cíle .... :) Jen jestli by se tam člověk neměl propracovat postupně. Rady se tu dočkáš pravděpodobně u konkrétního problému. Ale pokud nemáš jasno v celkové koncepci...
RadiomasterTX16S, V 911, V 939, V912, Eachine E160
FidelCapo

#5 Příspěvek od FidelCapo »

Chápu, řeknete mi že jsem si ukousl moc velký, ale nebudu si kupovat/stavět něco co nepotřebuju a vymejšlet koncepci u který mi pak budu řesit problémy, nebo bude nesmyslná.