Prohnutý trup EPP - nejde srovnat
Prohnutý trup EPP - nejde srovnat
Zdravím. Kolegové, už si fakt nevím rady. Koupil jsem Betu 1400. Bazarovou, ale novou nelétanou. Bohužel je již y výroby prohnutý trup. Zkoušel jsem podle různých rad trup prohřát narovnat a zafixovat na pár dní. Po odendání latí které fixovaly rovnou polohu se trup prohnul zpět do původního tvaru. Celý postup jsem zopakoval a ještě do zafixovaného trupu jsem dospod vlepil 5mm uhlíkovou kulatinu. Ale ani to nepomohlo a trup se okamžitě prohnul zpět. Už si opravdu nevím rady.
Prohnutí je na levou stranu. Měřil jsem vzdálenost mezi špičkou křídla a špičkou výškovky na obou stranách. Rozdíl je 1,8 cm. Jsem začátečník a na první let s nerovným trupem si fakt netroufám.
Napadá vás prosím nějaké jiné řešení. Ještě asi zkusím trup olaminovat v zafixované poloze. Myslíte, že to laminát udrží ? Pak už jen zbývá koupit nový trup, ale na verzi 3 jsem trup samotný nenašel.
Předem všem děkuji.
EDIT: Trup na verzi 3 jsem již našel.
Prohnutí je na levou stranu. Měřil jsem vzdálenost mezi špičkou křídla a špičkou výškovky na obou stranách. Rozdíl je 1,8 cm. Jsem začátečník a na první let s nerovným trupem si fakt netroufám.
Napadá vás prosím nějaké jiné řešení. Ještě asi zkusím trup olaminovat v zafixované poloze. Myslíte, že to laminát udrží ? Pak už jen zbývá koupit nový trup, ale na verzi 3 jsem trup samotný nenašel.
Předem všem děkuji.
EDIT: Trup na verzi 3 jsem již našel.
Naposledy upravil(a) SirBaron dne ned 24.03.2013 10:22, celkem upraveno 1 x.
Nikdy neříkej, že něco NEJDE. Vždycky se najde hlupák, který neví, že to nejde a udělá to !
Re: Prohnutý trup EPP - nejde srovnat
A si si istý že je naozaj prehnutý trup? je to vidiet ked sa to pozreš v ose modelu?
Nieje krivo vlepená výškovka alebo krídlo? si si istý že to bude moc pri lietaní vadiť? Možno si to ani nevšimneš..Ja by som sa nebál a skúsil by som to.