Větroň Vitesse

Název je dostatečně samovysvětlující...
Zpráva
Autor
jirmus23

Větroň Vitesse

#1 Příspěvek od jirmus23 »

Větroň Vitesse Zdravím! mám tohoto větoně téměř sestavenýho, ale potřebuji ho zalítat. Na co si mám dát pozor? Myslím tím seřízení klapek a uložení motoru. Jsem začátečník, lítal jsem s gamou,ale ta mě zklamala.Tento větroň se mi líbyl na výstavě v Praze od Rakouské firmy Dymond-Staufenbiel. 3m rozpětí. díval se na video yotube a pěkně to lítá. Má ho tady někdo? Zkušenosti není nikdy dost. Děkuji Jirka 52let.
T-rex 500
Mlhos
Kontaktovat uživatele:

Re: Větroň Vitesse

#2 Příspěvek od Mlhos »

Pěkné éro a pěkně to létá. No je to teda pořádný skok z Gamy. Trochu bych se toho bál. Je toho hrozně moc, spíš se ptej co Ti není jasné. Co máš za vysílačku? Ta Gama tě zklamala jak a cos s ní nalétal?

http://www.profimodel.cz/cz-detail-26121-vitesse-3-0m-elektro-s-motorem-himax-allu-kuzel-vrtule.html
http://www.youtube.com/watch?v=jCXuKx9yjro
pilothanter
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od pilothanter »

Tu maš návod ak ti to pomože..http://www.modellhobby.de/Modelle/Flugm ... &c=31&p=31
v sekcii download
Tyrano-cz
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Tyrano-cz »

Ahoj, jsem moc rád za tohle vlákno, protože taky uvažuju o tomhle krasavci. Přecházel bych na něj z Phoenixe elovutiona a zatoužil jsem po něčem lepším. Takže až budeš mít zkušenosti po zalétání, tak se prosím poděl. škoda, že je to od nás tak daleko, přijel bych se podívat.
Přeju mnoho zdaru.
Odstartovat můžeš ... přistát musíš!!!
Super Kinetic, Sonic 64, Skywalker X-8, Luky Sport,
Robinsson

#5 Příspěvek od Robinsson »