Ahoj modeláři.
Pořídil jsem si ke svým modelům i téměř nové auto Himoto Beetle truck - spíše pro syna.První problém je,že mi po první jízdě shořel motor Himoto RC540.Nahradil jsem původní Nimh baterie sadou 2S 3400 Life , ale to patrně není důvod.Takže koupit nový ten samý,nebo zvolit jinou alternativu?
Druhý problém je,že vysílač XG-6i má dosah pouhých 10m a zajímá mě zda jde tato závada odstranit.Propojení desky a antény se zdá být v pořádku a po nahrazení (zkusmo) jiným kabelem se situace nezměnila.
Velmi děkuji za rady a náměty Petr.
Himoto 1:10 a XG-6i 2.4 GHz
Himoto 1:10 a XG-6i 2.4 GHz
Logo 400 SE
Hirobo Lepton EX DFC + Spirit
DH 82A Tiger Moth ,L-39 EDF
EB-4 S2 Thunder Tiger
Hirobo Lepton EX DFC + Spirit
DH 82A Tiger Moth ,L-39 EDF
EB-4 S2 Thunder Tiger
Re: Himoto 1:10 a XG-6i 2.4 GHz
Reklamace. 10m neni zadny dosah.
A asi bys mel vedet, ze Himoto neni zadna hitparada, spis naopak. Takze zvaz, jestli se s tim vubec chces trapit.
A asi bys mel vedet, ze Himoto neni zadna hitparada, spis naopak. Takze zvaz, jestli se s tim vubec chces trapit.
Re: Himoto 1:10 a XG-6i 2.4 GHz
scarabeus píše:Reklamace. 10m neni zadny dosah.
"Téměř nové". Takže je otázkou jaká je šance s reklamací u bazarovky...
-
Doktor
- Příspěvky: 5851
- Registrován: ned 29.04.2007 0:00
- Bydliště: lokalita č.40 - horký adept pro HÚRAO
- Kontaktovat uživatele:
Re: Himoto 1:10 a XG-6i 2.4 GHz
Pokud je pravda že to má s plechem 540 napájeným aku 6SNi jezdit 35km/h, tak je výrobce blb a nemá cenu do toho kupovat nové motory dřív než se to zpřevoduje nějak inteligentně (cesta je asi jen menší pastorek zdali je možné). Něco podobného se tu řešilo někde vedle s reely.
- darth.hokro
- Příspěvky: 1499
- Registrován: čtv 20.08.2009 0:00
- Bydliště: Kroměříž
- Kontaktovat uživatele:
Re: Himoto 1:10 a XG-6i 2.4 GHz
má to cenu furt dokola psát
furt stím jsou jen problémy ale nekupte to když je to tak levný. Ty lifečka daly té plechovce nafrak, to je samosebou. Bohužel tyhle pseudo monstertrucky jsou postavené na onroad podvozcích, takže je problém je optimálně zpřevodovat, navíc jsou tam části jako ramena, poloosy atd šíleně námáhany a velmy rychle jdou do kytek
doporučuji vrátit prodávajícímu. Nebo tam dát plechovku, pořádnej chladič, co nejmenší pastorek( vetší spurgear tam nejde) a pokud možno i ventilátor na motor.
a hlavně nedejbože stím jezdit po trávě nebo v bahně, tyhle ,,modely" to fakt neustojí. Skoky maximálně do půl metru a ještě do peřin
himoto podvozky onrad fungují velmi pěkně, spousta lidí je používá na drift. Tím že tam číňan dal delší ramena, tlumiče a větší kola se z toho fungující ofroad nestane
a hlavně nedejbože stím jezdit po trávě nebo v bahně, tyhle ,,modely" to fakt neustojí. Skoky maximálně do půl metru a ještě do peřin
himoto podvozky onrad fungují velmi pěkně, spousta lidí je používá na drift. Tím že tam číňan dal delší ramena, tlumiče a větší kola se z toho fungující ofroad nestane
http://darthhokro.rajce.idnes.cz/
Re: Himoto 1:10 a XG-6i 2.4 GHz
Samozřejmě žádné zázraky nečekám
,syn má 5 let.
Motor vyměněn za 600w a je to o něčem jiném
. To rádio bylo grátis,takže jen řeším zda ho ponechat,nebo vyhodit 
Motor vyměněn za 600w a je to o něčem jiném
Logo 400 SE
Hirobo Lepton EX DFC + Spirit
DH 82A Tiger Moth ,L-39 EDF
EB-4 S2 Thunder Tiger
Hirobo Lepton EX DFC + Spirit
DH 82A Tiger Moth ,L-39 EDF
EB-4 S2 Thunder Tiger
- Lada B
- Příspěvky: 222
- Registrován: stř 27.12.2006 0:00
- Bydliště: Praha 8 Čimice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Himoto 1:10 a XG-6i 2.4 GHz
Ahoj, dlouho jsem tu nebyl, ale pravda je, že Himoto není nic moc. Na druhou stranu máme v partě čtyři Himota monstry se stříďákem 9,5T a dostávají dost zabrat. Máme menší kola, 80mm průměr, pastorek 15 zubů, míň tam nejde. Motor má chladič s větrákem. Po našem řádění, spíše na asfaltu jdou do háje unašeče střed. kardanu. Když už mají téměř zámek, tak je nejvišší čas na výměnu, jinak utrhnou kardan a to je asi nejdražší díl. Unašeče kol nám vydrží rok. Jezdíme většinou v neděli celé odpoledne. Nepočítám rány ve větších rychlostech, kdy nevydrží céčka nebo těhlice, občas rameno, ale to nevydrží ani Traxas. Po roce jsem dělal skoro generálku asi za 700,-kč. Na to co zažívají pod našima rukama, podle mě vydrží až dost.
Na závody to samo není ani pomyslet. Originál motor nevydrží pořádně ani s NiMh baterkama. Na LiPo nebo LiFe je to do 10 min.
Na závody to samo není ani pomyslet. Originál motor nevydrží pořádně ani s NiMh baterkama. Na LiPo nebo LiFe je to do 10 min.
Skyvan 170cm, Čmelák, Learjet 45, Airbus 320 ve stavbě, C-160 Transal, DCH-8 v úpravách, F-16 Falcon