Regulátor pro Easystara
Regulátor pro Easystara
zdravím vás,potřeboval bych poradit jaký mám koupit regulátor na Easystara,v původním modelu jsem měl Jes 020plus,ale regulátor mi vyhořel.Jelikož jsem laik,tak nevím čím to mohlo být,ale byla měněna původní vrtule za vrtuli větší,motor zůstal klasický plecháček.Tak asi bude potřeba trošku silnější regulátor.Jelikož objednávám kamarádovi z Hobbyking nějaké věci,tak mam možnost doplnit balík.Díky za radu
- koulinek
- Kontaktovat uživatele:
Re: koupě regulátoru na Hobbyking
Co tam máš přesně za motor a jakou vrtulu a pohonnou baterii? když ty data nasypeš sem: http://www.ecalc.ch/motorcalc_e.htm?ecalc tak ti z toho vypadne mimo jiné zajímavé data také to kolik si bude pohon papkat pro nadimenzování vhodného regulátoru.
T14SG, PhoenixRC 5, Hexacopter Y6, GoPro 3 Black, FPV
QAV250, TF2, SWIFT2, TREX450, FunCub, SuperCub
QAV250, TF2, SWIFT2, TREX450, FunCub, SuperCub
Re: Regulátor pro Easystara
Pokud je stejnosměrný tak klidně Turnigy 20A ESC nebo Turnigy 30A ESC .
Prodávají se rozumný peníz .
Prodávají se rozumný peníz .
motor je to Permax400,vrtule 6x4E,a baterky Turnigy 2200mAh 2S 25C Lipo Pack
koblih111 píše:motor je to Permax400,vrtule 6x4E,a baterky Turnigy 2200mAh 2S 25C Lipo Pack
Nebylo by lepší udělat konvezi na stříďák? Přijde to o trochu dráž ale výsledek bude stát za to.
Multiplex Royal Evo9 upgradované na Pro9 (fw 2.62) + 2,4GHz DuplexEX (Neboť jak praví Avenger: Duplexák nehádá Duplexák ví.)
nechci dělat stříďák,mám to jenom pro děti na blbnutí,na stříďák bude další letadlo,ale to bude pro mě:D
Odběry s 6x4vrtulí a 2Slipol by neměly být tak velký aby shořel 20A regl - viz - http://www.wattflyer.com/forums/attachm ... 1202663206 Radek
ICQ 638556901
ale když koupim ten regulátor 30 co mi radil kolega před tebou,tak tim asi nic nezkazim ne?