Stabilizovaný průlet lesem - jak na to?
Stabilizovaný průlet lesem - jak na to?
Zdravím všechny,
delší dobu si pohrávám s myšlenkou vytvoření videa z průletu lesem. Rád bych znal vaše názory, nápady a postřehy, jak na to. Jsem nadšenec pro všelijaké technické věci, studuji magistra na čvut v oboru umělé inteligence, takže mám i nějaký ten technický background a znalosti, ale jen všeobecné. Proto bych rád probral svůj nápad s někým, kdo má zkušenosti s létáním. S RC modely a létáním nemám žádnou zkušenost.
Nejdřív, čeho bych rád docílil:
Výsledkem by mělo být video ve vysokém rozlišení z průletu lesem ve výšce cca dvou metrů. Průlet by měl být provedený nad lesní cestou, takže by nebylo potřeba se vyhýbat větvím a podobně. Důležitým parametrem by pak byla délka pořízeného videa, která by měla být ideálně okolo jedné hodiny. Obraz ve výsledném videu by měl být plynulý, tzn. kamera by měla prolétnou lesem s konstantní rychlostí, a jakékoliv změny směru by měly proběhnout hladce, tedy se stanovenou maximální úhlovou rychlostí.
Jak si to představuji: