Vysílač Spektrum DX7 a házedlo F3K
- MartinNM
- Kontaktovat uživatele:
Vysílač Spektrum DX7 a házedlo F3K
Zdravím, jsem amatér, proto tento dotaz: Jde použít uvedený vysílač DX7 pro házedlo F3K?
Myslím, z hlediska využití letových režimů-start, termika, přistání...klapky na páku plynu a mix s VOP. Používá ji někdo z káčkařů?
Myslím, z hlediska využití letových režimů-start, termika, přistání...klapky na páku plynu a mix s VOP. Používá ji někdo z káčkařů?
Re: Vysílač Spektrum DX7 a házedlo F3K
...používám na F3K DX6i a taky se s tím dá žít
já dx7 používám,ale není to zrovna ideání
klapky na páku plynu společně s mixem na vop nastavit jde a3 polohy křidélek společně s vop taky,ale nejsou to letové režimy tak jako u rádia pro větroně kde se v každém režimu může vše nastavovat zvlášt ,nezá vysle na ostatních režimech.
jestli už dx7 máš tak si myslím že pro ůplné začátky stačí,ale při koupi bych se podíval po něčem jiném.
klapky na páku plynu společně s mixem na vop nastavit jde a3 polohy křidélek společně s vop taky,ale nejsou to letové režimy tak jako u rádia pro větroně kde se v každém režimu může vše nastavovat zvlášt ,nezá vysle na ostatních režimech.
jestli už dx7 máš tak si myslím že pro ůplné začátky stačí,ale při koupi bych se podíval po něčem jiném.
- maroslong
- Kontaktovat uživatele:
Jeden nemenovaný chalanisko používa jeden so špičkových modelov (Steigeisen) spolu s s nejakým "hračkárskym" (ozaj úplne základným, tuším to nemá ani displej) rádiom bez letových režimov atď... a vedie si na súťažiach veľmi slušne. Takže použiť sa to určite dá. Oveľa viac záleží na vylietanosti, schopnosti "čítať vzduch" a skúsenostiach. Ale plnohodnotné letové režimy sú výhodou. Takže keby som sa mienil venovať F3K súťažne naplno a plánoval nový vysielač, siahnem po niečom inom.
pro MartinNM-podívej se do sz