Jak začít se RC spalovákem???
- bolero2004
Jak začít se RC spalovákem???
Popravdě řečeno jsem totální začátečník,tak mi odpuste asi moje dotazy,kterým se asi budete smát,ale koukám tady na to jak,jak na vidle .))
Můj sen byl pořídit si někdy spalovák a jít se jen tak prolítnout s ním.Odvaha koupit,ale byla ze začátku nulová,připadalo mi to dost težký na ovládání.Ale ejhle,ježíšek mi přinesl pod stomeček model Sonic a zaplacený kurz pro začátečníka na lítání.Moje prvotní radost byla bezbřehá a moje skoromanželka věděla,že se fakt trefila do dárku,bůh ji žehnej .)))
Dnes nějak studuju na netu,jak na to,ale uvědomi jsem si,že v v setu nějak chybí dotatečný věci,ke kompletní složení modelu,jenže já opravdu čučím na stránky a nějak opravdu nevím,co do něj koupit a za jakou cenu.
Byl by tak někdo ochotný mi poradit v několika otázkách? V setu mi chybí následovné:
- spalovací motor dvoudobý 3,5 -5,2 ccm (doporučuje výrobce,ale koukal jsem tady,že moc ohlasu na 4ccm není moc dobrý)
- jakou čtyřkanálovou RC souhpravu se 4 servy??
- svíčka se asi určitě v balení s motorem ,že?
- jakou vrtuly,rozpětí,model??
-pěnový molitan pro ochranu přijímača + prijímačový akumulátor (ten musím taky koupit,jaký model??)
-palivový filtr?
Trochu rozhodujou i finance,takže zas nechci tolik investovat na poprvé,chtěl bych se hlavně naučit lítat a pak později investovat do něčeho lepšího...
Budu vděčný,za každý poznatek,předem moc někomu děkuji za odpověd
Můj sen byl pořídit si někdy spalovák a jít se jen tak prolítnout s ním.Odvaha koupit,ale byla ze začátku nulová,připadalo mi to dost težký na ovládání.Ale ejhle,ježíšek mi přinesl pod stomeček model Sonic a zaplacený kurz pro začátečníka na lítání.Moje prvotní radost byla bezbřehá a moje skoromanželka věděla,že se fakt trefila do dárku,bůh ji žehnej .)))