Blade CX2 dotaz na zkušené uživatelé této helikoptéry

Začínáte nebo chcete začít s letadlem.
Odpovědět
Zpráva
Autor
sonics31

Blade CX2 dotaz na zkušené uživatelé této helikoptéry

#1 Příspěvek od sonics31 »

Ahoj lidi jsem modelář začátečník a potřeboval bych poradit ohledně Blade cx 2 .
Můj problém se nachazí v mé neznalosti :-D :-D
během prázdnin sem nalétal tak 2 možná 3 čisté hodiny ,ovšem nikdy jsem nevyužil tah motoru na maximum .
Teď když jsem chtěl využít tah motoru na maximum zjevila se mi na avionice červená dioda ....
Na ovladači jsem měl maximalní tah a ze zelené diody mi přeblikla na červenou poměrně se bojím že mi odcházejí motory, nebo baterka a jelikož jsem amatér potřeboval bych názor někoho dalšího .
Předem se omlouvám za svou nemodelářskou mluvu ale opravdu jsem se do Rc modelařiny dostal před pár týdny a mám za sebou jeden let bez Tréninkového kříže a zbytek z tréninkovým křížem ...
Děkuji za odpověď :)
Sonics31
corona

Re: Blade CX2 dotaz na zkušené uživatelé této helikoptéry

#2 Příspěvek od corona »

sonics31 píše:..
Teď když jsem chtěl využít tah motoru na maximum zjevila se mi na avionice červená dioda ....
Na ovladači jsem měl maximalní tah a ze zelené diody mi přeblikla na červenou poměrně se bojím že mi odcházejí motory, nebo baterka a...

A co píšou v manuálu?

Odhaduju, že baterka už má za sebou dost cyklů, ztrácí kapacitu a při plným zatížení poklesne napětí.
Nelítej s ní naplno a začni shánět novou.
sonics31

#3 Příspěvek od sonics31 »

No mám k tomu český manuál ale že by byl stručný a popis kde co jak je tam nebyl což mě docela mrzí a hlavní manual je v němčině což je jazyk který absolutně neovládám :( :( je tam i anglický ale ten je na tom obsahově stejně jako ten český čily sem toho moc nepobral
Jo a díky moc za odpověď
František Koudelka
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od František Koudelka »