lousek píše:Ahoj,
chtěl bych zjistit několik informací ohledně T-rex 500 ESP, je to dobrej stroj? chtěl bych si ho pořídit, tak bych se chtěl optat, jaké akumulátory se do něj hodí nejlépe? kdesi jsem viděl že tam měli 2 x 3S, někde zase 1 x 6S, jak se ty dva tříčlánky propojí? dále bych se chtěl zeptat, jaké vrtulkolkové sevo sedí nejlépe? přemýšlím o gyru gp750 a k němu dodávají servo DS420, je to dobrá volba? a taky bych se pro jistotu zeptal, jestli k němu dodávají i potrobný návod, jak ho sestavit

nejsem ještě žádnej odborník, tak abych to zvládl sestavit tak aby to správně fakalo. mám doma blade 400 a ten jsem měl párkrát skoro celej rozmontovanej, tak nějaky ty zkušenosti asi už mám, ale bez návodu bych si to asi netroufl. myslím, že dotazů ještě pár položím, ale pro zatím to jistě stačí

díky všem, kteří budou reagovat!
Ahoj, každý ti sem napíše a vychválí to své, osobně T-Rex 500 CF vlastnim, hodně záleží na nastavení, buďto zvolíš ostřejší a rychlé nastavení, nebo jak se rádo slovně používá, nastavení tupé, kdy se T-Rex 500 chová jako autobus, hodně to platí, osadíš-li rexe baterii A123, jeho hmotnost je něco kolem 1800g, což už neni nejméně.Díly jsou v široké škále dostupné, volba CF rámu,VOP,SOP, atd, je taky příjemnou záležitostí.Co dodat k bezpádlové hlavě, už to tu na foru zaznělo, cena v USA je někde kolem 399 dolarů, což neni tak mnoho(dostaneš za ty peníze, Hlavu, řídící systém a někda i CF listy Align 425 D = 56g. 425F mají 65g)Osobně bych přišetřil a zakoupil V-Bar 4.0 + konverzní set což vychází na 12000,- včetně montáže a seřízení.V-Bar je prostě V-Bar.
Co se týče baterii, osobně létám na 6S 2500mAh 22,2V FlightPower a MegaPower, mam jich 6ks a chystám se je pomalu změnit na Hyperion G3 35C, rychlé nabíjení a osobně jsem viděl na baterii více jak 300 cyklů, stav baterie, bez poklesu výkonu.Tím co Hyperion G3 nabízí, značně stírá výhodu baterie A123, a to předevšim jeho rychlost nabíjení 10-12min.