Heli začátečník Olomouc

Začínáte nebo chcete začít s letadlem.
Zpráva
Autor
Skazik
Kontaktovat uživatele:

Heli začátečník Olomouc

#1 Příspěvek od Skazik »

Zdravím. Začínám létat s heli, ale jsem úplný nováček. Přešel jsem z aut, tudíž nemám o modelářství do vzduchu ani pojem. Koupil jsem si free spirita, něco jsem se trošku naučil. jako visení ocasem k sobe, tak nějak i proti sobe a bokem, zvládnu i nějakou otočku, ale mám problém s prostorem. Přece jenom když se to rozpohybuje jinam než chci, tak když zareaguji špatně v místnosti, už není čas na to abych to opravil, tudíž to většinou rozflákám o zeď. Chtěl jsem se poradit, co si koupit většího do začátku, aby se s tím dalo létat venku. Přemýšlel jsem, že koupím něco staršího. např. Blade CP Pro, MT, nebo blade 400. Třeba i nějakou absolutní neznačku co já vím. Jenom aby se s tím dalo létat venku a aby mě to za měsíc nestálo 20k. Takovou heli si koupim až s tím budu umet. do simu se mi moc nechce. přece jenom reál je reál a s tím spiritem jsem se naučil od nuly. Chtěl bych poradit co koupit a hlavně jak vůbec začít. Je to spíše na osobní kontakt než na fórum.
Auta: REVO 3,3, Schumacher Cougar SV, HPI Bullet ST FLUX, Himoto
Letadla: Pioneer
Lodě: Micro Magic
puma
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od puma »

do simu se mi moc nechce

Prave ze ten sim by ti usetril kopec financii :lol: Neviem preco sa mu snazis vyhnut ale ja by som ti to odporucal :roll:
Skylady ;
SU-31 --> pripravuje sa
Andulka 2 --> prebieha stavba
Sali

#3 Příspěvek od Sali »

Ahoj,porid si to nejlepsi a nejvetsi,co si muzes financne dovolit. :)
Sali
jio

#4 Příspěvek od jio »

Stav se v Satrii, tam ti určitě řeknou nějaké jméno.
Sali

#5 Příspěvek od Sali »