Blahopřeju!!!!!!!!!!!!!
Neblahý príbeh mojho EasyStara II
Re: Neblahý príbeh mojho EasyStara II
Hosana alelujaaa!
Blahopřeju!!!!!!!!!!!!!

Blahopřeju!!!!!!!!!!!!!
FrSky Horus, letadla, heli+koptéry.
http://rc.ludl.cz
http://rc.ludl.cz
Re: Neblahý príbeh mojho EasyStara II
Inač, na tej fotke vidieť, že to krídlo sa v skutočnosti nevysunulo, ako som si povodne myslel, ale ono sa vo vzduchu prelomilo - presne v tej časti, kde konči ta tyčka tvoriaca vystuž kridla. Rozmyšľam, čo to mohlo sposobiť... Žeby priliš velky stres na kridlo v dosledku prudkeho manevrovania? Inač, mylsite, žeby sa ten čumák dal zlepiť dohromady, aby to nemalo zásadný vplyv na vlastnosti lietadla? alebo mám rovno kupiť nový trup, spolu s krídlom?
EasyStar II
Re: Neblahý príbeh mojho EasyStara II
Tak to je dobrá zpráva!
Nebylo by lepší spíše něco konstrukčního např.z modelbazaru?
Re: Neblahý príbeh mojho EasyStara II
Maxo píše:Inač, na tej fotke vidieť, že to krídlo sa v skutočnosti nevysunulo, ako som si povodne myslel, ale ono sa vo vzduchu prelomilo - presne v tej časti, kde konči ta tyčka tvoriaca vystuž kridla. Rozmyšľam, čo to mohlo sposobiť... Žeby priliš velky stres na kridlo v dosledku prudkeho manevrovania? Inač, mylsite, žeby sa ten čumák dal zlepiť dohromady, aby to nemalo zásadný vplyv na vlastnosti lietadla? alebo mám rovno kupiť nový trup, spolu s krídlom?
Nic nekupuj,okrem lepidla Purex Rapid a s tym vsetko vcetne kridla zalepis. Je to celkon jednoduche trochu sa potrapis s rovnanim deformacii trupu ide to horucou vodou cca80-90st C. Pretecene lepidlo bude trochu vadit na krase,comu sa da zabranit pouzitim kombinacie CA lepidla a aktivatoru a Purexu ale tym si to nekomplikuj. Nabeznu hranu a spodok trupu polep paskou so sklennym vlaknom znesie to viacej hrubeho zaobchadzania.
A ked pojdes znova lietat nedavaj na start plny plyn,staci tak60% ak hadzes pravou tak lavacka na packe vyskovky a jemne pritiahnut,nie vsak brutalne lebo pretiahnutim stratis rychlost a padnes este horsie
velastastia
Re: Neblahý príbeh mojho EasyStara II
To slepíš. Lepil jsem i horší, kde se čumák rozletěl asi na 20 kousků a ne všechny jsem dohledal.
Purex jak už tu někdo zmínil je fajn. Krásně to vypění do škvírek. Jen je vidět, ale to neřeš.
Purex jak už tu někdo zmínil je fajn. Krásně to vypění do škvírek. Jen je vidět, ale to neřeš.
Flop II, C182, EasyStar, BladeDancer, Tracy-E, Extra EPP, Guppy (ve stavbě), Copter
Re: Neblahý príbeh mojho EasyStara II
Maxo píše:Inač, na tej fotke vidieť, že to krídlo sa v skutočnosti nevysunulo, ako som si povodne myslel, ale ono sa vo vzduchu prelomilo - presne v tej časti, kde konči ta tyčka tvoriaca vystuž kridla. Rozmyšľam, čo to mohlo sposobiť... Žeby priliš velky stres na kridlo v dosledku prudkeho manevrovania? Inač, mylsite, žeby sa ten čumák dal zlepiť dohromady, aby to nemalo zásadný vplyv na vlastnosti lietadla? alebo mám rovno kupiť nový trup, spolu s krídlom?
V tomto místě jsem už viděl několik zlomených křídel ES II - "zde udělali soudruzi z NDR chybu".
Je to nejtenčí místo křídla - končí tam spojovací trubka, tedy kanál a zároveň tam je vybrání pro servo křidélka.
Dá se to slepit a poté vyztužit uhlíkovým páskem (např 1x5) pro jistotu - zaříznout do okraje kanálu pro spojovací trubku cca 10cm a táhnout ho dál v křídle dalších cca 10cm
Fyziku respektuji, ale nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2018/1139 NE = už nelítám
- bimov.m
- Příspěvky: 80
- Registrován: stř 21.05.2014 11:01
- Bydliště: Moravský Kras a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neblahý príbeh mojho EasyStara II
Ahoj lidi .....
četl jsem pečlivě to to vlákno a je fajn že příběh EasyStara II dopadl dobře ....
Mám pro vás příběh který se stal nedávno ..... sice nešlo o moje letadlo ale i tak !
Je kolem 5 hod ráno nedaleko Rudice ( okr. Blansko ) dojel jsem na své oblíbené místo jdu po polní cestě a cca 250 m o dem ně ve vzduchu letadlo. V duchu si říkám nebudu tu sám nebudu se bát
, začnu chystat a provádím kontrolu v dálce slyším výstřel a někdo je tu na číhané , pomyslím si nějak nezvykle živo.
Hodím a letí .... odletím baterku a vidím že přichází pán s vysílačkou a bez letadla. Doje ke mě a má prosbu o pomoc při hledání .. to se ví jdeme hledat ... popsal mi situaci co nastala ... prý si tu tak líce a najednou cosi mu upadlo z letadla a ztratil kontrolu a řekl že to mělo dopadnout někam na kraj lesa a pole . Cca 20 min chodíme v rojnici
a nic tak jsem navrhl že koukneme na to z vrchu .... upevnil jsem kameru pod křídlo a druhou na bok.
Udělal jsem několik průletů na krajem lesa a kousek dál ... po přistání jsme na to koukli na mobilu a pán měl poloviční štěstí našli jsme ho ale bylo cca 7 m na stromě tak po 30 min bylo dole. Ale na zemi jsme zjistili děsivou věc .
LETADLO bylo prostřelené BROKY !!
Mělo ustřelenou část výškovky a směrovky a nějaké díry v křídlech a odneslo to jedno servo ..... pán se napěnil ... ani jsem se mu nedivil .... že to tak nenechá a půjde na POLICII .
Co do dat .... moc se v tom nevyznám ale mám zato že každá honitba má svého majitele , onen výstřel co jsem zaslechl byl určen tomu letadlu .... CO A NEBO KDO TO BUDE PŘÍŠTĚ. To mohl udělat naprostý imbecil .... splést si letadlo s kachnou nebo to byl záměr .....
uvažuji že svému sky scout dám nějakou ochranu
(neprůstřelnou vestu
) asi se vyhnu i tomuto dobrému místečku příště .
Mám pro vás příběh který se stal nedávno ..... sice nešlo o moje letadlo ale i tak !
Je kolem 5 hod ráno nedaleko Rudice ( okr. Blansko ) dojel jsem na své oblíbené místo jdu po polní cestě a cca 250 m o dem ně ve vzduchu letadlo. V duchu si říkám nebudu tu sám nebudu se bát
Hodím a letí .... odletím baterku a vidím že přichází pán s vysílačkou a bez letadla. Doje ke mě a má prosbu o pomoc při hledání .. to se ví jdeme hledat ... popsal mi situaci co nastala ... prý si tu tak líce a najednou cosi mu upadlo z letadla a ztratil kontrolu a řekl že to mělo dopadnout někam na kraj lesa a pole . Cca 20 min chodíme v rojnici
Udělal jsem několik průletů na krajem lesa a kousek dál ... po přistání jsme na to koukli na mobilu a pán měl poloviční štěstí našli jsme ho ale bylo cca 7 m na stromě tak po 30 min bylo dole. Ale na zemi jsme zjistili děsivou věc .
LETADLO bylo prostřelené BROKY !!
Mělo ustřelenou část výškovky a směrovky a nějaké díry v křídlech a odneslo to jedno servo ..... pán se napěnil ... ani jsem se mu nedivil .... že to tak nenechá a půjde na POLICII .
Co do dat .... moc se v tom nevyznám ale mám zato že každá honitba má svého majitele , onen výstřel co jsem zaslechl byl určen tomu letadlu .... CO A NEBO KDO TO BUDE PŘÍŠTĚ. To mohl udělat naprostý imbecil .... splést si letadlo s kachnou nebo to byl záměr .....
uvažuji že svému sky scout dám nějakou ochranu
Easysrar II + Guardian +Turnigy 9XR , DJI Phantom 4 ,
- JirkaA
- Příspěvky: 6950
- Registrován: ned 17.08.2008 0:00
- Bydliště: Moravský kras ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neblahý príbeh mojho EasyStara II
bimov.m píše:LETADLO bylo prostřelené BROKY !!
Mělo ustřelenou část výškovky a směrovky a nějaké díry v křídlech a odneslo to jedno servo ..... pán se napěnil ... ani jsem se mu nedivil .... že to tak nenechá a půjde na POLICII .
Co do dat .... moc se v tom nevyznám ale mám zato že každá honitba má svého majitele , onen výstřel co jsem zaslechl byl určen tomu letadlu .... CO A NEBO KDO TO BUDE PŘÍŠTĚ. To mohl udělat naprostý imbecil .... splést si letadlo s kachnou nebo to byl záměr .....
uvažuji že svému sky scout dám nějakou ochranu(neprůstřelnou vestu
) asi se vyhnu i tomuto dobrému místečku příště .
Pán udělal chybu, měl PČR zavolat na místo okamžitě, měl tam tebe jako svědka.
Na jednu stranu malinko chápu naštvaného myslivečka, když ráno číhá na lovu a kolem lesa mu začne lítat nespavec s letadýlkem, lov končí. Nicméně má docela striktně stanovená pravidla zákonem a když ujede takovýmto způsobem, není problém ho zbavit papírů na flintu jednou provždy.
OK2WY
- TomasC
- Site Admin
- Příspěvky: 11248
- Registrován: pát 25.04.2003 0:00
- Bydliště: Praha Hloubětín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neblahý príbeh mojho EasyStara II
bimov.m píše:...LETADLO bylo prostřelené BROKY !!...
Jít určitě na PČR. Případně na příslušný úřad. Napsat stížnost, přiložit fotky.
I mezi myslivci jsou troubové (stejně jako v každé větší skupině lidí) a ostatní myslivci budou jeho jednání odsuzovat. Pokud se ti bude chtít, tak lze zjistit, které honitba to byla a pak doporučuji kontaktovat jejího hospodáře. To jsou dost rozumní lidi a mají přehled co se v honitbě děje. Jistě si to tam vyřídí po své linii.
Re: Neblahý príbeh mojho EasyStara II
V tomto místě jsem už viděl několik zlomených křídel ES II - "zde udělali soudruzi z NDR chybu".
Je to nejtenčí místo křídla - končí tam spojovací trubka, tedy kanál a zároveň tam je vybrání pro servo křidélka.
Dá se to slepit a poté vyztužit uhlíkovým páskem (např 1x5) pro jistotu - zaříznout do okraje kanálu pro spojovací trubku cca 10cm a táhnout ho dál v křídle dalších cca 10cm
Tak kupil som si karbonovu tyčku, ktoru v inkriminovanom miest ehodlam zalepiť - vďaka za tip
Inač, po trocha dlhšej pauze (škola, nemoc, atd) sa chystam vzkriesiť toho mojho Fénixa
Už som prilepil čumák so spominanym Purexom a s vysledkom som celkom spokojny - snaď to vydrži aj crash test
Čo ma ale trapi, je to, že bočna časť čumáku sa pod vyplyvom narazu trocha zmačkla a kvoli tomu naň teraz nepasuje poklop kabiny... Chcel by som sa ted aopytať, ako ho mam napraviť do povodnej podoby? skusil som ho polievať horucou vodou z rychlovarnej kanvice a čakal, že zmakne, ale bezvysledne... ako sa to teda ma robiť?
Ďalšia vec... chcel by som si éro nejako nafarbiť. Hlavne spodnu časť (napr. červenou farbou) aby sa vo vzduchu dal ľahšie identifikovať (spodnáčasť/vrchná časť). Neviem ale ake farby možno použiť. Mohol by som použiť klasické modelarske syntetické emailove Revelky+ lesklý lak? Mate s nimi niekto skusenosti ako držia na EPP? Mam airbrush, takže v aplikacii farby by som problem nevidel, len na vybere jej typu..
Inač, vďaka všetkym za všetky rady a posty
BTW: k tomu zostrelenemu lietadlu.. napadlo mi - nemalo nahodou namontovnau kameru? Možno že si myslivec myslel, že ho niekto sleduje a citil sa za niečo previnilo...
EasyStar II