Jakým motorem osadíte svůj rc padák?

Budoucnost klepe na dveře. Zde se diskutuje o různých aspektech elektropohonu - motorech, akumulátorech a regulátorech, klidně i o převodovkách a vrtulích.
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
sharkcom
Příspěvky: 1769
Registrován: úte 27.05.2008 0:00
Bydliště: Cheb
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od sharkcom »

007hudy píše:sharkcom pojd to vzit na kopec na vyhlidku treba neco vymyslime...

Na kterou vyhlídku, ty jsi Chebák ???
Sbach 2200mm, Piper L4H 2500mm, Hawker huriccane 1950mm, F3K SHARK.
Letiště Cheb, www.rc.hys.cz
Uživatelský avatar
bbbooo
Příspěvky: 33
Registrován: úte 05.10.2010 0:00

#32 Příspěvek od bbbooo »

sharkcom
tak nějak to vidím jak píšeš,podle mě je potřeba váhy,aby gondolka netáhla moc padák.Objednal jsem serva hitec 82mg,doufám,že jsou dost silná,co myslíš?Kde je všeobecný plánek na to přešnůrování?
Díky Jirka
Uživatelský avatar
coro
Příspěvky: 9047
Registrován: úte 09.05.2006 0:00
Bydliště: Bratislava dnv SK

#33 Příspěvek od coro »

Fredy píše:....
tady důkaz že HC křídlo letí
http://www.youtube.com/watch?v=M4JgiPZn ... rofilepage
...

nooo... tu je video "out of the box" čo som pochopil ako originál vyviazanie...
http://www.youtube.com/watch?v=IOpKXqh4INE
Uživatelský avatar
sharkcom
Příspěvky: 1769
Registrován: úte 27.05.2008 0:00
Bydliště: Cheb
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od sharkcom »

Sbach 2200mm, Piper L4H 2500mm, Hawker huriccane 1950mm, F3K SHARK.
Letiště Cheb, www.rc.hys.cz
Uživatelský avatar
007hudy
Příspěvky: 111
Registrován: stř 28.07.2010 0:00

#35 Příspěvek od 007hudy »

jasne ze jsem z chebu:)a jedinej kopec co tu je je na vyhlidce:)
Hledat éro v řepce, to je jako hledat prd ve vířivce:)
Uživatelský avatar
Fredy
Příspěvky: 72
Registrován: stř 17.09.2008 0:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od Fredy »

sorry, ale paraglider lítá trochu jinak
ruce ve střední poloze - tedy neutrál - křídlo je mírně nabržděné a letí dopředu

obě ruce nahoru - křídlo "vypustíš" (odbrzdíš) - mělo by zrychlit a víc opadat - vyklesávat

obě ruce dolu - zabrzdíš - křídlo spomalí - přibržďování se používá při využívání termiky
jestliže zabrzdíš moc, dostaneš se do "sacflugu" - odtržení proudnic a po p....i na zem

zatáčení - kterou stranu "nabrzdíš" , tam zatočíš
ideální by bylo druhou starnu "vypustit" , aby byla plochá zatáčka s menším opadáním

v případě el.pohonu samozřejmě křídlo zrychlí přidáním plynu

pro výraznější zrychlení křídla , by bylo dobré tzv. speed systém - tzn. změna profilu křídla za letu, v praxi se to peovádí mírným stažením předního (méně) a prostředního (více) popruhu
to se hodí hlavně při silnějším větru

takže když chceš přistát - vypustit křídlo a dořídit až na přistávačku

dobrý větry
Modroň ; Mustang P-51
Toro 900 ; Cessna 480
Optic 6 - 2,4
Uživatelský avatar
sharkcom
Příspěvky: 1769
Registrován: úte 27.05.2008 0:00
Bydliště: Cheb
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od sharkcom »

Super, Osobně se opravdu nepovažuju za odborníka v paraglide.... Takže jsi mojí teorii řízení poupravil na realitu. Teď by mě teda zajímalo, jak to dostat do vzduchu tak, aby to bylo ,,vytrimovaný,, a letělo, když se není, jako u letadla čeho chytnout. Navíc každej pokus = lepení tříkolky... :cry:
Sbach 2200mm, Piper L4H 2500mm, Hawker huriccane 1950mm, F3K SHARK.
Letiště Cheb, www.rc.hys.cz
Uživatelský avatar
sharkcom
Příspěvky: 1769
Registrován: úte 27.05.2008 0:00
Bydliště: Cheb
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od sharkcom »

007hudy píše:jasne ze jsem z chebu:)a jedinej kopec co tu je je na vyhlidce:)

Neviděli jsme se u nás na letišti??
Sbach 2200mm, Piper L4H 2500mm, Hawker huriccane 1950mm, F3K SHARK.
Letiště Cheb, www.rc.hys.cz
Uživatelský avatar
Fredy
Příspěvky: 72
Registrován: stř 17.09.2008 0:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#39 Příspěvek od Fredy »

tady je přesně vidět, kam se musíme dostat
http://www.youtube.com/user/farrkenbeau ... 4JgiPZncFU

a tady něco z webu, ale pouze na svah
http://popad.20m.com/ParagliderHK.html

musíme si přátelé uvědomit, že padák z HC je vytvořený jako drak na pouštění ve větru, proto musíme změnit geometrii profilu asi tak podle tohodlenc návodu http://www.hobbycity.com/hobbycity/foru ... =9487&PN=6
Modroň ; Mustang P-51
Toro 900 ; Cessna 480
Optic 6 - 2,4
Uživatelský avatar
Fredy
Příspěvky: 72
Registrován: stř 17.09.2008 0:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od Fredy »

a tady ještě důkaz , že to jde i na svahu
http://translate.google.cz/translate?js ... %26PN%3D17
Modroň ; Mustang P-51
Toro 900 ; Cessna 480
Optic 6 - 2,4
Uživatelský avatar
007hudy
Příspěvky: 111
Registrován: stř 28.07.2010 0:00

#41 Příspěvek od 007hudy »

asi ano pokud myslis zavirani:)
Hledat éro v řepce, to je jako hledat prd ve vířivce:)
Uživatelský avatar
007hudy
Příspěvky: 111
Registrován: stř 28.07.2010 0:00

#42 Příspěvek od 007hudy »

Uživatelský avatar
007hudy
Příspěvky: 111
Registrován: stř 28.07.2010 0:00

#43 Příspěvek od 007hudy »

a jinak si nemyslim ze by to bylo tvoreny jako kite....kdyby ano je to navazane uplne jinak....myslim si ze to je jen pokus o nezdarilou kopii neceho....kazdopadne zamer jim asi vysel....koupilo to dost lidi a o to jim slo...to ze je stim vic prace nez kdyz si to clovek usije sam to uz nikde nepisou....a uprimne pujdu si radeji zaletat nez travit cas na kopci a resit asi neresitelne:)
Uživatelský avatar
sharkcom
Příspěvky: 1769
Registrován: úte 27.05.2008 0:00
Bydliště: Cheb
Kontaktovat uživatele:

#44 Příspěvek od sharkcom »

Mno, právě na to taky myslím... Tj. zítra beru elipsoida a hurá do vzduchu....
Sbach 2200mm, Piper L4H 2500mm, Hawker huriccane 1950mm, F3K SHARK.
Letiště Cheb, www.rc.hys.cz
Uživatelský avatar
007hudy
Příspěvky: 111
Registrován: stř 28.07.2010 0:00

#45 Příspěvek od 007hudy »

no ja pojedu asi na krajkovou...jeste nevim ale krasne pocasi na to je:) zitra na letisti?
Odpovědět

Zpět na „Elektropohon“