- křídla nedrží v centroplánu
- trup za vrtulí je tenký
- trup před výškovkou se rád nalomí
i příčiny/situace:
- divočejší let - křídla se vysunují (ale nevypadnou)
- málo plynu, pád po křídle - čumák ulomený
- nepozorná manipulace s modelem - nalomen trup před výškovkou
... píšeš: Teď je nerozbitná a můžu jít konečně na další let. (po pásce a výztuhách a PVC)
Myslel jsem si to taky. Nebyla. Dokud jsem neaplikoval na trup za čumákem 5 ks uhlíkových výztuh a přes to 3 vrstvy laminátu a pod výškovku z každé strany trupu uhlík.
Teď je tak pevná, že jí nevadí pád z 2-3 m při přistání - ale nerozbitná není
Lítám na vrchu kopce, kde když fouká - a tam fouká skoro furt, tak jsou takový turbulence že Alfa běžně "cvičí" 1/2 m nahoru a dolů ... a to ještě musím mít plyn na 3/4 jinak bych proti větru stál na místě nebo dokonce couval.
Ale říkám si, těžko na cvičišti, lehko na bojišti a létat se musí i za ztížených podmínek. Aspoň se člověk něco naučí a hned tak ho něco nepřekvapí.
Pravda s tím plynem (výše napsaná), taky doporučuji v začátku 100% při prvním motorovém odhozu (před tím zkusit bez motoru 2,3 bezmotorové odhozy do vysoké trávy).
Dnes po půl roce nácviku startů už bezpečně hodím Alfu s 60% plynu (a to lítám jen s 2 článkovým aku). Zajímalo by mě jakou máš letovou hmotnost s 3 článkem 2200 mAh ?
Letu zdar ... škoda, že už není léto ... létával jsem do 20:40 (:


