Ricco/Maxir - S3157 / S3156MG - zkušenosti
- OPR
- Příspěvky: 5682
- Registrován: stř 21.07.2010 0:00
- Bydliště: Kamenice - Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Ricco/Maxir - S3157 / S3156MG - zkušenosti
Máte někdo nějakou uživatelskou zkušenost?
Zatím se přikláním k S3157 - mne by na pádlo stačili.
Jen jsou u nás (i převody ) hůř k sehnání.
Savox nechcu.
Zatím se přikláním k S3157 - mne by na pádlo stačili.
Jen jsou u nás (i převody ) hůř k sehnání.
Savox nechcu.
Re: Ricco/Maxir - S3157 / S3156MG - zkušenosti
je to malinko OT, ale ja jsem s veeeelkou nadeji za nemaly peniz koupil do riccouse S3153 a ve finale jsem byl docela zklamany. Mekky, kratky packy serv, zadna extra presnost, vcelku vule, obtizne sehnatelny drahy kolecka. Nerikam, ze to bylo tragicky, ale od futaby jsem zkratka cekal vic. Na druhou stranu v tehle velikosti tech moznosti zase moc neni.
Tak jen abys necekal super kvalitu a nebyl prekvapenej nadprumernou
Tak jen abys necekal super kvalitu a nebyl prekvapenej nadprumernou
- OPR
- Příspěvky: 5682
- Registrován: stř 21.07.2010 0:00
- Bydliště: Kamenice - Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ricco/Maxir - S3157 / S3156MG - zkušenosti
Zas tak OT to není.
Mám na vrtulce S3154 a je tam od začátku co jsem ricco rozlítal až do teď. A v kvlaitě pořád stejné, se stejnou vůlí a prostě jako bych ho vytáhl včera z krabičky. Těch startů bylo moc, netroufám si odhadovat kolik, ale na kolektivu ta tři původní serva už dávno nejsou původní a vždy když se nějakému už nechtělo dál, šlo tam nový servo. No tedy minimálně se na kolektivu vysřídalo 6-7 serv. Nevím které vystřídalo které, ale na ránu jsem žádné servo nerozbil, pokaždé šlo ven s velkou vůlí a přeskokama výstupní hřídele serva okolo pozice, kteoru mněla držet. Když už to bylo nepříjemné řídit, šlo ven.
No, a už mne savox nějak po týhle zkušenosti přestal byvit. A koukám se jinam.
Mám na vrtulce S3154 a je tam od začátku co jsem ricco rozlítal až do teď. A v kvlaitě pořád stejné, se stejnou vůlí a prostě jako bych ho vytáhl včera z krabičky. Těch startů bylo moc, netroufám si odhadovat kolik, ale na kolektivu ta tři původní serva už dávno nejsou původní a vždy když se nějakému už nechtělo dál, šlo tam nový servo. No tedy minimálně se na kolektivu vysřídalo 6-7 serv. Nevím které vystřídalo které, ale na ránu jsem žádné servo nerozbil, pokaždé šlo ven s velkou vůlí a přeskokama výstupní hřídele serva okolo pozice, kteoru mněla držet. Když už to bylo nepříjemné řídit, šlo ven.
No, a už mne savox nějak po týhle zkušenosti přestal byvit. A koukám se jinam.
Re: Ricco/Maxir - S3157 / S3156MG - zkušenosti
No ja kdyz pred 2ma lety koukal, co do ricca, tak byl vyber tristni. Z zacatku jsem tam mel HXT900 a jak na ne vsichni koukaji skrze prsty, tak ja byl spokojenej. I na bezpadle to chodilo celkem dobre. Tak jsem si od vymeny za futabu tolik sliboval a moje pocity jsou - minimalni zmena :-/ Fakt me prekvapila ta vule na vystupu, hrozne mekky paky (silene drahe), a kdyz jsem je zkousel na stole s 20cm uhlikem na pacce, tak centrovani bylo o jen o neco lepsi, nez HXT. Ani vychylka nebyla zrovna stejna - opet o neco malo lepsi, nez HXT. Takze pokud HXT stalo 1/10 futaby, tak odtud prameni moje zklamani, nebo rozlazeni, ci jak to nazvat.
Za letu se to zda byt malinko presnejsi, ale zadna rapidni zmena - pozna jen placebo
Jestli to delaji ty mekky paky, ktery se na bezpadle ohybaji...nevim.
Nutno podotknout, ze loni jsem riccouse odlozil pro nedostatek casu, takze jsem nesledoval, jestli se daji sehnat nejaky aftermarket packy abych to zkusil.
Za letu se to zda byt malinko presnejsi, ale zadna rapidni zmena - pozna jen placebo
Nutno podotknout, ze loni jsem riccouse odlozil pro nedostatek casu, takze jsem nesledoval, jestli se daji sehnat nejaky aftermarket packy abych to zkusil.
- OPR
- Příspěvky: 5682
- Registrován: stř 21.07.2010 0:00
- Bydliště: Kamenice - Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ricco/Maxir - S3157 / S3156MG - zkušenosti
Hmm já moc náročnej na ty serva nebudu, s akrobacií kamarád nejsem ( ona nekamarádí se mnou ) já jen potřebuju, že když to tam našroubuju, tak aby to tam vydrželo. Když tak spětně počítám o kolik byla ta serva savox lacinější oproti té futabě na vrtulce také to o moc není, ale tou kvantitou se to xkrát už prodržilo. Vždycky bylo "lacinější řešení dokoupit to stejné jedno vadné a doplnit ho do dungujícího celku. No a je to ta samá písnička, jedno začlo pocukávat a počítám že během 30-70 letů to bude na výmněnu.
Serva s vůlí na riccu znám a jsem na ní "zvyklej" savox moc bez vůlí po určitym provozu je zázrak ....... mněl jsem jedno .... ale to stějně začlo cukat a šlo srát.
Takže kdyby ty Futaby S3157 byli alespoň na tom tak jak je ta na té vrtulce .... já bych do toho šel bez přemýšlení.
Serva s vůlí na riccu znám a jsem na ní "zvyklej" savox moc bez vůlí po určitym provozu je zázrak ....... mněl jsem jedno .... ale to stějně začlo cukat a šlo srát.
Takže kdyby ty Futaby S3157 byli alespoň na tom tak jak je ta na té vrtulce .... já bych do toho šel bez přemýšlení.
Re: Ricco/Maxir - S3157 / S3156MG - zkušenosti
Pokud to beres z tohohle uhlu pohledu, tak pak to asi smysl ma. I kdyz napis made in china na mych futabach mi optimismus moc nedovoluje
Z nejakeho dlouhodobeho hlediska nemohu posoudit - lital jsem s nema asi rok a bez problemu.
- OPR
- Příspěvky: 5682
- Registrován: stř 21.07.2010 0:00
- Bydliště: Kamenice - Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ricco/Maxir - S3157 / S3156MG - zkušenosti
Nápis made in china je na každym tomhle servu. Tajwan na BLS servách atd.
To mi moc žíli netrhá.
Teď jsem jen koukal na okótovanej obrázek savoxe a tej S3157 a ty serva nejsou totožný. Ta futaba je montážně kratší a zřejmě by se musela upravit ta prostřední díra a propilovat ji víc k jejímu okraji.
Teď jsem jen koukal na okótovanej obrázek savoxe a tej S3157 a ty serva nejsou totožný. Ta futaba je montážně kratší a zřejmě by se musela upravit ta prostřední díra a propilovat ji víc k jejímu okraji.
- pkotatko
- Příspěvky: 6687
- Registrován: sob 13.01.2007 0:00
- Bydliště: Berounsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ricco/Maxir - S3157 / S3156MG - zkušenosti
A MKS 95 by jsi tam nedostal ? Vim jsou draha, ale namontujes a zapomenes ze tam nejake servo vubec je. Mam je v FBL Procku rok a pul. Davam mu pokourit docela dost a serva jsou jak nova. A kvalita, vykon v teto velikosti je neprekonatelna. Nakonec zjistis, ze ta serva jsou vlaste levna.
Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
- OPR
- Příspěvky: 5682
- Registrován: stř 21.07.2010 0:00
- Bydliště: Kamenice - Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ricco/Maxir - S3157 / S3156MG - zkušenosti
No od MKS, nebo spíše jejich výhradní distribuce pro ČR, bych si dal radši pauzu. Serva to jsou výborná, bohužel podpora je v nějaké momentální krizi. Snad bude lépe.
Až bude, třeba se i někdy vrátím.
Až bude, třeba se i někdy vrátím.
- pkotatko
- Příspěvky: 6687
- Registrován: sob 13.01.2007 0:00
- Bydliště: Berounsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ricco/Maxir - S3157 / S3156MG - zkušenosti
Nevim co tim myslis. Ja koupil tri serva MKS 95 venku, dal je do heli a litam. Po roce a pul jsem je jeste nemel ani otevrena. Takze nejaka podpora mi zatim muze byt ukradena. Jsem presvedcen, ze v teto velikosti lepsi serva na cykliku jednoduse nejsou.
Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
- OPR
- Příspěvky: 5682
- Registrován: stř 21.07.2010 0:00
- Bydliště: Kamenice - Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ricco/Maxir - S3157 / S3156MG - zkušenosti
O kvalitě se bavit nebudeme tam není o čem ....
Ale použít serva DS 95 do Ricca bych považoval za vraždu letových vlastností. Už teď mám tu výbavu trošku těžší.
Futaba S3157 - 8,3g x 3 = 25g
MKS DS 95 - 20g x 3 = 60g
Savox 0253 = 13g x 3 = 40g - nyní
Ale použít serva DS 95 do Ricca bych považoval za vraždu letových vlastností. Už teď mám tu výbavu trošku těžší.
Futaba S3157 - 8,3g x 3 = 25g
MKS DS 95 - 20g x 3 = 60g
Savox 0253 = 13g x 3 = 40g - nyní