TomasC píše:Ostatně, jak vysroubováváš červíky na NEU motorech?? Já mám přebroušený šroubováček, který do červíku zamáčknu. Když to nejde, tak udělám závit M2 (jen jednička a dvojka) a malý šroubek + Loctite.
Vytočil jsem to ven hvězdičkou, zahodil a natočil jsem tam na modrý Loctite (243) malé samořezy na křížový šroubovák.
Původně jsem to chtěl udělat na M2, nebo M2,5 imbusy, ale je tam naprosto minimální síla pláště, takže to okamžitě strhneš.
Prostě tohle původní idiotské řešení jsem nepochopil. Pokud to jen o málo protočíš dovnitř, tak si můžeš dát rozborku a hledat, kam se přisál červík k rotoru.
Už za mnou byl kamarád, že červík nenašel, má to rozebrané a tam to taky není. Nakonec jsme to našli v díře rotoru pod bandáží. Nepochopím, jak to zajelo tak hluboko, proč to nezůstalo tím jehlovým efektem na hraně. Prostě se to nějak záhadně šprajclo cca 1cm od hrany rotoru.
Super by bylo, kdyby to ve vysokých točkách vlítlo do mezery rotoru a statoru.