MiniBee - zvolení modu ovladače
MiniBee - zvolení modu ovladače
Pořídil jsem si MiniBee a mám malinko problém s ovladačem. Na simulátoru létám mod1. Tedy plyn vpravo a na levé páčce směrovka a výškovka. Je to tak dobře, že? Je to mod1?
U toho MiniBee je však jako mod1 uvedeno plyn a směrovka na pravé páčce a výškovka na levé.
Vzhledem k tomu, že jsem začátečník mi to malinko rozhodilo režii. Nemáte někdo tento model? Nejde to nějak přenastavit?
U toho MiniBee je však jako mod1 uvedeno plyn a směrovka na pravé páčce a výškovka na levé.
Vzhledem k tomu, že jsem začátečník mi to malinko rozhodilo režii. Nemáte někdo tento model? Nejde to nějak přenastavit?
Jandik píše:Zkusím to, jestli se nějak "probojuji" k přijímači.
Popřípadě zkusím lítat mod2, zdá se mi, že mi to bude možná vyhovovat více.
Mód 2 máš ale úplně obráceně
Tedy: plyn a směrovka vlevo a výškovka s křidélky vpravo.
pokud bys jen přehodil v přijímači ty křidélka se směrovkou, pak dostaneš mód 3.
Osobně lítám mód 2 a je to celkem intuitivní ovládání, jelikož veškerý klonění letadla máš na jedné páce. Stejně tak u módu 3, který je zrcadlový k 2ce. Ale jak už se tady mnohokrát napsalo, každému vyhovuje něco jiného, takže si to nejdřív odzkoušej na simu, pokud můžeš a pak uvidíš
OPTIC 6 2,4Ghz Assan
Máte v tom všichni trochu zmatek. Plyn vpravo, výškovka a směrovka vlevo je mode 3. Já s tím začínal a také jsem si myslel, že je to mode 1. Mode 1 je plyn a směrovka vpravo, výškovka vlevo. Když jsou křidélka, tak jdou k plynu vpravo a směrovka jde k výškovce vlevo. Mode 1 a 4 jsou zrcadlové stejně jako mode 2 a 3.
1 .výškovka směrovka vlevo plyn křidélka vpravo
2 .plyn směrovka vlevo výškovka křidélka vpravo
3 .výškovka křidélka vlevo plyn směrovka vpravo
4 .plyn křidélka vlevo výškovka směrovka vpravo
Zdraví Hony
PS : Zkouším se přeučit na mode 1 a výsledkem zatím je havárie a ztráta jednoho modelu
Šel jsem na to rovnou do terénu, bez tréningu na simulátoru, a to bych nikomu nedoporučoval 
1 .výškovka směrovka vlevo plyn křidélka vpravo
2 .plyn směrovka vlevo výškovka křidélka vpravo
3 .výškovka křidélka vlevo plyn směrovka vpravo
4 .plyn křidélka vlevo výškovka směrovka vpravo
Zdraví Hony
PS : Zkouším se přeučit na mode 1 a výsledkem zatím je havárie a ztráta jednoho modelu
- aviatik666
- Příspěvky: 1411
- Registrován: čtv 29.05.2008 0:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Hony píše:Máte v tom všichni trochu zmatek. Plyn vpravo, výškovka a směrovka vlevo je mode 3. Já s tím začínal a také jsem si myslel, že je to mode 1. Mode 1 je plyn a směrovka vpravo, výškovka vlevo. Když jsou křidélka, tak jdou k plynu vpravo a směrovka jde k výškovce vlevo. Mode 1 a 4 jsou zrcadlové stejně jako mode 2 a 3.
1 .výškovka směrovka vlevo plyn křidélka vpravo
2 .plyn směrovka vlevo výškovka křidélka vpravo
3 .výškovka křidélka vlevo plyn směrovka vpravo
4 .plyn křidélka vlevo výškovka směrovka vpravo
Zdraví Hony
PS : Zkouším se přeučit na mode 1 a výsledkem zatím je havárie a ztráta jednoho modeluŠel jsem na to rovnou do terénu, bez tréningu na simulátoru, a to bych nikomu nedoporučoval
Máš částečně pravdu,ale mnoho lidí bere že když máš pravý plyn bez křidélek a levý SOP a VOP tak je to MOD 1.

Hony píše:Máte v tom všichni trochu zmatek. Plyn vpravo, výškovka a směrovka vlevo je mode 3. Já s tím začínal a také jsem si myslel, že je to mode 1.
1 .výškovka směrovka vlevo plyn křidélka vpravo
Trochu si tady odporuješ
Jinak souhlasím s tím, že pokud někdo chce měnit už naučený mód, tak nejlepší je na to ten simulátor. Zkoušel jsem na simu řídit v módu 1 a dá se to, ale:
1) musel jsem si pořád v hlavě předříkávat co kde je
2) v krizovkách člověk reaguje v naučeném módu
3) už mi to pak docela šlo v módu 1 a musel jsem se znovu učit v módu 2
Takže radši na simu lítejte v módu, v jakém chcete lítat i ve skutečnosti.
OPTIC 6 2,4Ghz Assan
Aviatik 666 : No a to je právě velká chyba, já jsem toho živým důkazem. Když pak máš model s křidélky a jsi zvyklý zatáčet levou rukou a dáš si křidélka na pravou, tak je z toho zpravidla havárka.
Je jedno, jak si kdo zvykne, ale pokud zatáčíš levou, tak bys u toho měl zůstat i s křidélky. A jen pro pořádek tomu říkat mode 3.
To co píšeš nemá podporu ani v tabulce od pana Kolmana, je to jen častá chyba, a pak jsou zmatky, viz Jandík.
Zdraví Hony
Je jedno, jak si kdo zvykne, ale pokud zatáčíš levou, tak bys u toho měl zůstat i s křidélky. A jen pro pořádek tomu říkat mode 3.
To co píšeš nemá podporu ani v tabulce od pana Kolmana, je to jen častá chyba, a pak jsou zmatky, viz Jandík.
Zdraví Hony
- aviatik666
- Příspěvky: 1411
- Registrován: čtv 29.05.2008 0:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Hony napsal:
Je jedno, jak si kdo zvykne, ale pokud zatáčíš levou, tak bys u toho měl zůstat i s křidélky.
Pokud začnu lítat bez křidélek a mám vpravo plyn, vlevo výškovku a směrovku, tak při přechodu na éro s křidélky si 100% nedám křidélka na levý knipl. Protože v tom případě nepoužívám směrovku na zatáčení, ale na souvrat, nožák atd. Aspoň pro mě je to přirozené. Jinak jak komu vyhovuje. Určitě nejrozšířenější je MOD 1.
Je jedno, jak si kdo zvykne, ale pokud zatáčíš levou, tak bys u toho měl zůstat i s křidélky.
Pokud začnu lítat bez křidélek a mám vpravo plyn, vlevo výškovku a směrovku, tak při přechodu na éro s křidélky si 100% nedám křidélka na levý knipl. Protože v tom případě nepoužívám směrovku na zatáčení, ale na souvrat, nožák atd. Aspoň pro mě je to přirozené. Jinak jak komu vyhovuje. Určitě nejrozšířenější je MOD 1.
arda1 píše:Jak pro pořádek? Mode 1 je mít na pravým kniplu hlavní řídící plochu směru.Tedy pokud mám model s křidýlky mám je tam a směrovku na levém a pokud bez pak směrovku na pravém a na levém nic. A mám furt čistokrevný MOD1.
Souhlas.
Ten pořádek je k mode 3, plynu vpravo a k výškovce a směrovce vlevo, o čemž se Jandík mylně domnívá, že je mode 1.
Zdraví Hony