Easy Glider Electric PRO
Nenašel?? Koukni na rcgroups.com, tam jsou o EGE minimálně 3-4 thready jdoucí i několik let zpátky a spousta modů. Jak vizuálních vylepšení, počínaje zasklenou kabinou a podvozkovým kolem v zatahovací i pevné variantě (to jsem si třeba udělal taky, dost výrazně to umí ochránit břicho EGEho při přistáních na něco tvrdšího, byť i schovaného v trávě) tak třeba užitečného pro transport (odnímací ocasní plochy), tak i určitý tuning - vyztužení ovládacích ploch a ocasní partie trupu uhlíkem, zavěšení kormidel na panty pro snížení odporu v ohybu - šetří serva, ale je nutné vyřešit zavětrování spár, ty účinnosti kormidel nepřídávají , svěšení klapek - tedy 4-servové křídlo, zvětšení rozpětí až do transplantace křídel od Cularise, nosiče foťáku, kamery i FPV, na co si vzpomeneš.
Ad motorizace: Záleží, co od toho očekáváš. Jsou individua, mající v EGE motory třídy Axi2820 i 2826, já tam mám origo Axi 2814/xx a s vrtulí 11x6 a malým čtyřčlánkem 2650 mAh je motorizace na hranici pevnosti draku letadla, možná už i trochu za ní, letadlo už prostě rychleji není schopné letět bez nebezpečí flutteru (i přes vyztužení a použití silnějších serv), taky se v určitých režimech může ocitnou za hranicí výkonnosti použitých serv, pak už jde nejen o letadlo, ale i o hubu. Nicméně, opravdu stoupá kolmo a opravdu do nevidím, stoupavost je opravdu 10-12 m/s, možná víc....
Když tam dáš velikostně a hmotnostně odpovídající Ray, Skorpion, Turnigy a já nevím, co ještě, určitě to bude lítat i tak velmi schopně, vrtuli pak odvodit od použitého motoru a jeho kV, zda budeš lítat 2-3-4 či více článků (obecně, čím větší točky, tím menší vrtule, orientační doporučení výrobců motorů i jiných uživatelů jako vodítko jistě postačí). Jenom pak ale musí i odpovídat regl, pod 40A už nedostaneš, lépe 60 a možná i 80A regl (skutečných ampérů, ne udávaných překupníkem).
Na druhou stranu spousta EGE lítá i s motory třídy Axi2217/xx a taky nelítají špatně, aspoň se tváří jako větroně a ne parodie na hotlinery....
Takže, univerzální rada ani recept neexistuje, s motorem v rozpětí 50g-200g EGE prostě poletí, samozřejmě, projev bude pokaždý poněkud jiný.
Jenže znovu, není to jen o motoru. Pohon sestává z motoru, reglu, pohonné baterie a vrtule, a ty by měly být sladěny jak výkonově, tak cenově, aby z toho kynul dajaký osoh.
Pak ale třeba zjistíš, že na určité vybavení už je prostě škoda nejít do odpovídajícího modelu jak technologicky, tak ale i, bohužel, cenově.
EGE je velkolepé éro a modelářský počin fy MPX, ale očekávat od něj nemožné taky nelze....Někdo se k němu rád vrací pro chvíle relaxu či nostalgie, pro někoho je třeba zatím na vrcholu jeho pilotních schopností, ale věřím, že každý, kdo jen trochu pravidelně lítá, EGE prostě za rok-dva přeroste....
Ad motorizace: Záleží, co od toho očekáváš. Jsou individua, mající v EGE motory třídy Axi2820 i 2826, já tam mám origo Axi 2814/xx a s vrtulí 11x6 a malým čtyřčlánkem 2650 mAh je motorizace na hranici pevnosti draku letadla, možná už i trochu za ní, letadlo už prostě rychleji není schopné letět bez nebezpečí flutteru (i přes vyztužení a použití silnějších serv), taky se v určitých režimech může ocitnou za hranicí výkonnosti použitých serv, pak už jde nejen o letadlo, ale i o hubu. Nicméně, opravdu stoupá kolmo a opravdu do nevidím, stoupavost je opravdu 10-12 m/s, možná víc....
Když tam dáš velikostně a hmotnostně odpovídající Ray, Skorpion, Turnigy a já nevím, co ještě, určitě to bude lítat i tak velmi schopně, vrtuli pak odvodit od použitého motoru a jeho kV, zda budeš lítat 2-3-4 či více článků (obecně, čím větší točky, tím menší vrtule, orientační doporučení výrobců motorů i jiných uživatelů jako vodítko jistě postačí). Jenom pak ale musí i odpovídat regl, pod 40A už nedostaneš, lépe 60 a možná i 80A regl (skutečných ampérů, ne udávaných překupníkem).
Na druhou stranu spousta EGE lítá i s motory třídy Axi2217/xx a taky nelítají špatně, aspoň se tváří jako větroně a ne parodie na hotlinery....
Takže, univerzální rada ani recept neexistuje, s motorem v rozpětí 50g-200g EGE prostě poletí, samozřejmě, projev bude pokaždý poněkud jiný.
Jenže znovu, není to jen o motoru. Pohon sestává z motoru, reglu, pohonné baterie a vrtule, a ty by měly být sladěny jak výkonově, tak cenově, aby z toho kynul dajaký osoh.
Pak ale třeba zjistíš, že na určité vybavení už je prostě škoda nejít do odpovídajícího modelu jak technologicky, tak ale i, bohužel, cenově.
EGE je velkolepé éro a modelářský počin fy MPX, ale očekávat od něj nemožné taky nelze....Někdo se k němu rád vrací pro chvíle relaxu či nostalgie, pro někoho je třeba zatím na vrcholu jeho pilotních schopností, ale věřím, že každý, kdo jen trochu pravidelně lítá, EGE prostě za rok-dva přeroste....
Tak jsem neodolal a taky si pořídil EG pro. Celkem mě zklamaly křídla. Dost bublinek na křídle je vypouklých ven a tvoří takové puchýřky. A navíc je každé křídlo trochu prohlé. jedno nahoru a jedno dolů
.
Nejspíš to zkusím zalítnout tak jak to je a pak to až budu fenovat
. Ještě jsem to nedělal, a nerad bych zmršil nové křídla.
Nejspíš to zkusím zalítnout tak jak to je a pak to až budu fenovat
Reklamovat.
Žádné z křídel, která mi prošla rukama nemělo kazy - rovné, hladké, nezkroucené...
Žádné z křídel, která mi prošla rukama nemělo kazy - rovné, hladké, nezkroucené...
Tady ještě "důkaz". že normálně je vše v rovině...
Dareba píše:Chci dát serva výškovky a směrovky do ocasu. Myslíte, že by se místo lanovodů měl dát uhlík pro vyztužení trupu?
Dávali jste někdo serva dozadu. Zajímaly by mě fotky.
Přidáním tenkostěnné uhlíkové trubky se ocasní část významně zpevní (není gumová).
Jinak osobně bych serva do ocasu necpal. Zpřesnění řízení v tomto případě to nepřinese, pouze se ti posune těžiště dozadu - to (třeba) baterkou nedovážíš...
Pokud plánuješ těžký motor (130g+) a velký aku 3S 2200mAh+, pak to může fungovat...
Bowdeny používám MPJET a ty přežijí i letadlo 