Rada ohladom vyberu motora z HC

Jednou je možná elektrika nahradí, do té doby ale ještě budeme s nimi mít plno problémů. Tady nám třeba někdo poradí.
Zpráva
Autor
iwojima1
Příspěvky: 599
Registrován: čtv 12.07.2007 0:00
Bydliště: Žilina Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Rada ohladom vyberu motora z HC

#1 Příspěvek od iwojima1 »

Zdravim kamarat chce do tejto extry http://www.rcm-pelikan.cz/index.php?sec=product&id=4772
benzinovy motor z hobbycity.
poradte mi prosim s vyberom. piste ak mate konkretny motor a skusenosti s nim a bolo by super keby ste vedeli aky tah ma ktory motor. dakujem.
•Letu zdar•Futaba FX20•Spektrum DX6i•DiablotinXL EME55+starter•Trainer 2500mm•Diablotin MVVS12,7•
Uživatelský avatar
Peppy
Příspěvky: 2355
Registrován: úte 27.05.2008 0:00
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Peppy »

EXTRA MX,EF extra 300 78"
http://adamweinzettl.webnode.sk/
Uživatelský avatar
JirkaA
Příspěvky: 6950
Registrován: ned 17.08.2008 0:00
Bydliště: Moravský kras ČR
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od JirkaA »

Peppy píše:DLA- novsie DLEcko


Jses si tim jist? IMHO cinska kopie cinske kopie... Jina firma, zadne zkusenosti..
OK2WY
Uživatelský avatar
mikvalik
Příspěvky: 1007
Registrován: čtv 11.09.2008 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od mikvalik »

Ahoj
Mám tento motor:

http://hobbycity.com/hobbyking/store/uh ... HP/7500RPM

V éru jsem ho zatím neměl, ale na zemi natočil dobré 3 hodiny.
Rovnou jsem mu měnil ložiska na klice. Schodou okolností jsem zároveň dělal ložiska i na kámošově Dl 50 a mohu říct, že až na unašeč jsou to totožné motory. Snad ještě to, že na motoru CRG je karburátor bez nápisu Walbro, ale tí veškeré rozdíly končí. Záběh proběhl bez problému, po seřízení nemá nijak výrazné vibrace, chytá na křivý pohled...Jediné čeho bych se obával (a taky počítám, že dříve či později odejde) je životnost zapalování...
Ale to se dá velmi snadno řešit.
Velox Revolution II ZDZ 50NG
EasyStar II
LOOP VA
Uživatelský avatar
mikvalik
Příspěvky: 1007
Registrován: čtv 11.09.2008 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od mikvalik »

Ještě jsem si vzpomněl, že se oplatí vyměnit svíčku (třeba za NGK CM6) a vyhodit origo "výfuk". S muflerem AMT je to na volnoběh šepot květin a ty přechody! :)
Velox Revolution II ZDZ 50NG
EasyStar II
LOOP VA
Uživatelský avatar
fokker1
Příspěvky: 754
Registrován: pát 24.04.2009 0:00
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od fokker1 »

Mám ho taky a té "podobnosti" s DL-50 jsem si taky všiml. V modelu také ještě nebyl, jen na stojanu. Ložiska mám původní, nepodařilo se mi povolit unašeč. Asi bych na to musel vyrobit speciální páku s čepy podle otvorů v unašeči. Tak to budu řešit, až problém nastane. Životnost zapalování nevím, ale jiná čínská zapálka (konkrétně takové to v černé plastové krabičce od Čemecha) už provozuju na různých motorech několik let. Takže ne každé musí za sezónu odejít.
Uživatelský avatar
mikvalik
Příspěvky: 1007
Registrován: čtv 11.09.2008 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od mikvalik »

To by bylo jedině dobře!
Konstrukci motoru věřím, jelikož jsem si ji důkladně prohlédl.
Ale něco tam za tu cunu musí být sakra špatně :lol: Proto sázím na zapalovaní. Nebo že by o 2 tisíce stáhlo cenu chybějící logo Walbra? ..i to je možný. :)
Velox Revolution II ZDZ 50NG
EasyStar II
LOOP VA
Uživatelský avatar
fokker1
Příspěvky: 754
Registrován: pát 24.04.2009 0:00
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od fokker1 »

Nejspíš jde o to, že to není DL (DLE). I když je to čína, přece jen už je to značka. Tady někdo vzal formy na DL 50, když se přestal vyrábět a rozjel výrobu pod svou značkou. Jinak karburátory bez loga Walbro už se vidí i v pilách. Už se je číňani naučili taky kopírovat (ostatně originály s logem dělají taky).
Uživatelský avatar
LV
Příspěvky: 9200
Registrován: pát 05.01.2007 0:00
Bydliště: Trenčianska Turná
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od LV »

fokker1 píše:Nejspíš jde o to, že to není DL (DLE). I když je to čína, přece jen už je to značka. Tady někdo vzal formy na DL 50, když se přestal vyrábět a rozjel výrobu pod svou značkou. Jinak karburátory bez loga Walbro už se vidí i v pilách. Už se je číňani naučili taky kopírovat (ostatně originály s logem dělají taky).

DL = DLE
iné je DLA. to je okopírované...
Urobil to ich obchodník. DL už to má na svojich stránkach
http://www.dlepower.net/news_view.asp?id=4
Nie som zlý.... iba rýpem
www.elektromodely.sk
Uživatelský avatar
LV
Příspěvky: 9200
Registrován: pát 05.01.2007 0:00
Bydliště: Trenčianska Turná
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od LV »

Nie som zlý.... iba rýpem
www.elektromodely.sk
Uživatelský avatar
RadimHnilica
Příspěvky: 2139
Registrován: ned 16.01.2005 0:00
Bydliště: Hodonín
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od RadimHnilica »

Dobrýý:0) Kopie z Kopie :lol:
Radim
Uživatelský avatar
mikvalik
Příspěvky: 1007
Registrován: čtv 11.09.2008 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od mikvalik »

fokker1

Jasně! ..napsal jsem to s nadsázkou :)
Velox Revolution II ZDZ 50NG
EasyStar II
LOOP VA
Uživatelský avatar
mikvalik
Příspěvky: 1007
Registrován: čtv 11.09.2008 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od mikvalik »

RadimHnilica píše:Dobrýý:0) Kopie z Kopie :lol:


To je jedno, hlavně když to dobře pojede, no ne?
Velox Revolution II ZDZ 50NG
EasyStar II
LOOP VA
Uživatelský avatar
Jefim
Příspěvky: 64
Registrován: ned 29.03.2009 0:00
Bydliště: Prešov,Slovakia
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Jefim »

Keď som pozrel ten link čo tu dal LV tak som tam našiel toto
http://www.dlepower.net/products_view.asp?id=14
máte niekto osobnú skúsenosť s týmto zariadením?
Uživatelský avatar
StanleyP
Příspěvky: 431
Registrován: úte 09.03.2010 0:00
Bydliště: Mýtna LC
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od StanleyP »

fokker1 píše:Mám ho taky a té "podobnosti" s DL-50 jsem si taky všiml. V modelu také ještě nebyl, jen na stojanu. Ložiska mám původní, nepodařilo se mi povolit unašeč. Asi bych na to musel vyrobit speciální páku s čepy podle otvorů v unašeči. Tak to budu řešit, až problém nastane. Životnost zapalování nevím, ale jiná čínská zapálka (konkrétně takové to v černé plastové krabičce od Čemecha) už provozuju na různých motorech několik let. Takže ne každé musí za sezónu odejít.


Ja som zakupil tiez tento motor. Mierne som ho zabehol na stojane. ale bojim sa velkych vibracii. este som nemal benzin, mozno preto sa mi zda ze ma motor nenormalne vibracie.
Loziska na kluke som nemenil. zda sa mi ze su celkom kvalitne (cez saci otvor do klukovej skrine som videl na nich napis japan - ale aj to moze byt len kopia :) ) Dalej ma znepokojuje ze na klukovke nie je riadne gufero ale len tesnenie ktore je sucastou lozisk (ale takto je to zrejme riesene aj na DL50 na ktory su celkom dobre ohlasy).
Zapalovanie sa chastam napajat len 4 clankom. Dufam ze potom nieco vydrzi.

Dalej by som sa chcel spytat ze co by ste odporucovali na znizenie vybracii, ak je to vobec mozne.
Odpovědět

Zpět na „Spalovací motory“