PC CESSNA - ARF 4kan - Pelikan

Sem můžete psát své zkušenosti se stavebnicemi konkrétních modelů.
Zamčeno
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
hanz393
Příspěvky: 935
Registrován: stř 21.10.2009 0:00
Bydliště: Otrokovice (letiště Fryšták- Žabárna)
Kontaktovat uživatele:

#2686 Příspěvek od hanz393 »

ogari prosim pokud jste nekdo v cessne 480 menili motor a davali tam novy neposlali by ste mi odkaz nebo nazev jaky motor tam kupit?nemuzu nikde zjistit co je to za motor a nechcu si brat v praci dovolenou na to abych to tu vsechno procital...chci kupovat motor,regulator..budu moct vdecny za odpoved nebo SZ dekuji!!
Graupner MX-16 HoTT Cap 232 - 1,9m , ZDZ 40Piper 2,3m, Saito FA-100atd...
Uživatelský avatar
Kadel
Příspěvky: 30
Registrován: pon 02.11.2009 0:00
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

#2687 Příspěvek od Kadel »

http://www.houska-modelar.cz ma original. Nebo aspon ho ma k Cessne uvedeny jako ND
Uživatelský avatar
sigi123
Příspěvky: 1584
Registrován: sob 08.08.2009 0:00
Bydliště: Louny

cessna

#2688 Příspěvek od sigi123 »

Jestli chceš kupovat tady tak já mám Mig 2860/10 Turbo,v sadě s reglem za 1000kč.Výkonu nadbytek.Jestli z číny tak třeba tenhle,k tomu regl 25-30A.A pokud z toho chceš raketu tak třeba ten druhej.Ale to moc rálně nelítá,už je to moc přemotorovaný.
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... tor_1000kv

http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... ner_1200kv
Uživatelský avatar
sigi123
Příspěvky: 1584
Registrován: sob 08.08.2009 0:00
Bydliště: Louny

cessna

#2689 Příspěvek od sigi123 »

Jak cessna lítá s tím migem se můžeš kouknout tady :

http://www.stream.cz/video/5/272174-ces ... _id=222959
Uživatelský avatar
strahlung
Příspěvky: 456
Registrován: úte 15.09.2009 0:00

#2690 Příspěvek od strahlung »

hanz393 píše:ogari prosim pokud jste nekdo v cessne 480 menili motor a davali tam novy neposlali by ste mi odkaz nebo nazev jaky motor tam kupit?nemuzu nikde zjistit co je to za motor a nechcu si brat v praci dovolenou na to abych to tu vsechno procital...chci kupovat motor,regulator..budu moct vdecny za odpoved nebo SZ dekuji!!


Hele, víš co? Přece jen to raději projdi.
do čínského modelu patří čínské díly z čínského e-shopu
Uživatelský avatar
sigi123
Příspěvky: 1584
Registrován: sob 08.08.2009 0:00
Bydliště: Louny

cessna

#2691 Příspěvek od sigi123 »

:D Dobrá rada :D At si vybere sám.Ale moc toho není.Bud polomaketka s realistickým projevem letu a běžné akrobacie vzhledem k tomu že je to hornoploch,nebo těžší raketka s kterou se špatně přistává na podvozku. /vlastní zkušenost/ :D
Uživatelský avatar
hanz393
Příspěvky: 935
Registrován: stř 21.10.2009 0:00
Bydliště: Otrokovice (letiště Fryšták- Žabárna)
Kontaktovat uživatele:

#2692 Příspěvek od hanz393 »

DIKY!!!
Graupner MX-16 HoTT Cap 232 - 1,9m , ZDZ 40Piper 2,3m, Saito FA-100atd...
Uživatelský avatar
sigi123
Příspěvky: 1584
Registrován: sob 08.08.2009 0:00
Bydliště: Louny

cessna

#2693 Příspěvek od sigi123 »

Ne,vážně-jakejkoli motor co se vejde do motorového lože,nebo někteří jsme lože předělávali.Ideální je motor okolo 240Wat příkonu a 1000-1200kv.
Uživatelský avatar
Kadel
Příspěvky: 30
Registrován: pon 02.11.2009 0:00
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

#2694 Příspěvek od Kadel »

Na predchozi strance jsem psal o tom, ze se mi Cessna stavi pri pridani plynu nad pulku.

Dneska jsem se na to zameril vic a na pul plynu uz mi leti vzhuru, zkousel jsem to, co mi tu radil pikus, vzletnout, ubrat plyn, potlacit a pockat co to udela. Letadlo chvili leti asi pod tim uhlem 45 stupnu dolu a za chvili se srovna. To je prvni vec, ktera me stve.

Ted druha, doprava se na kridelka nakloni krasne, ale kdyz jsem chtel klonit doleva, tak se jakoby stocila doprava (bez naklonu) a letela mirne bokem, proste divne tahla prdel za sebou, pak se to najednou utrhlo a naklonila se doleva. Cim to muze byt? Jinak cessna leti rovne, pravda, ze s malym trimem smerovky doleva.

No a treti vec je ta, ze mi prdlo ulozeni motoru. Nevite, jestli se da pouzit 2 krize s trubkama, ktery se prodavaji pro motory RAY?
Uživatelský avatar
sigi123
Příspěvky: 1584
Registrován: sob 08.08.2009 0:00
Bydliště: Louny

cessna

#2695 Příspěvek od sigi123 »

Jsem se překlik,ty kříže asi nepujdou,uprostřed čela je díra.
Uživatelský avatar
Kadel
Příspěvky: 30
Registrován: pon 02.11.2009 0:00
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

#2696 Příspěvek od Kadel »

sigi mel jsem v planu ty krize pridelat k tomu starymu lozi, jen bych odrizl to "curo" co cumi z te "podstavy", ktera se pridelava k trupu. Spis mi slo o roztece der pro motor a pro delku. Ale jinak diky za PM, to vypada, ze bych to mohl zvladnout :-)
Uživatelský avatar
coro
Příspěvky: 9047
Registrován: úte 09.05.2006 0:00
Bydliště: Bratislava dnv SK

#2697 Příspěvek od coro »

Kadel píše:...
Ted druha, doprava se na kridelka nakloni krasne, ale kdyz jsem chtel klonit doleva, tak se jakoby stocila doprava (bez naklonu) a letela mirne bokem, proste divne tahla prdel za sebou, pak se to najednou utrhlo a naklonila se doleva. Cim to muze byt? Jinak cessna leti rovne, pravda, ze s malym trimem smerovky doleva.

No a treti vec je ta, ze mi prdlo ulozeni motoru. Nevite, jestli se da pouzit 2 krize s trubkama, ktery se prodavaji pro motory RAY?

Skús si niečo počítať o diferenciácii krídeliek - hore by mali ísť viac, ako dole.
Dôvodov je viac, ale jeden z nich je aj ten že okrem zvýšenia a zníženia vztlaku to vychýlené krídelko aj brzdí a teda má efekt ako smerovka - navzájom sa rušia.. ak je to dobre.
Ale ak Ti napríklad pravé krídelko chodí viacej, hoc aj oboma smermi, tak pri vyzhýlení doľava brzdí pravú stranu (viac ako to ľavé) a chová sa to ako vychýlená smerovka (a to opačným smerom) a pretože krídlo má vzopätie, ruší to efekt....

Keby to neposlúchalo ani na jednu stranu, bolo by to o normálnej diferenciácii, ak je to na jednej strane zrejme len tam (nekloní doľava = problém na pravom krídelku) máš páku na serve "o zúbok mimo".

Väčšinou stačí ak páka na serve v neutrále smeruje trochu dopredu (na krídelku normálne zvislo alebo dokonca dozadu). Potom to krídelko smerom dolu (zvýšenie vztlaku, efekt zdvíha krídlo) nejde až takú dráhu ako opačným smerom.
Samozrejme že na lepších vysielačoch sa to dá nastavovať, ale urobiť to mechanicky je triviálne...


Čo sa týka tých "dvoch krížov s trubkami",
Obrázek
možno by to šlo ale neviem ako sa budú dať uchytiť o trup, ak tam nebude pôvodný plastový držiak... Lepšie by podľa mňa bolo zohnúť kus hliníkového plechu do tvaru podobného ako mal pôvodný držiak. Niečo takéto:
Obrázek
Uživatelský avatar
coro
Příspěvky: 9047
Registrován: úte 09.05.2006 0:00
Bydliště: Bratislava dnv SK

#2698 Příspěvek od coro »

... jo ale oba majú podľa mňa problém že im chýba výztuha proti posunom v smere zľava doprava (tenn kríž s trubkami aj hore a dole), tak pri ohýbaní plechu treba podľa mňa ohnúť 3 strany, niečo ako
Obrázek
alebo najlepšie všetky 4 (čiže nechať prídavky a spojiť ich aj dole ale oproti náčrtku navyše aj hore).
atlanta
Příspěvky: 270
Registrován: ned 28.06.2009 0:00
Bydliště: Jistebsko ( Jablonec nad Nisou )

#2699 Příspěvek od atlanta »

3 mm překližka a vyrobil jsem takový držák. Slepeno 15 epoxidem a drží to 3 měsíce OK

http://michal-atlanta.rajce.idnes.cz/Ce ... AG0161.jpg
Bývr :-) , F9F , Tempest ( ve stavbě )
Uživatelský avatar
hanz393
Příspěvky: 935
Registrován: stř 21.10.2009 0:00
Bydliště: Otrokovice (letiště Fryšták- Žabárna)
Kontaktovat uživatele:

Re: cessna

#2700 Příspěvek od hanz393 »

sigi123 píše:Ne,vážně-jakejkoli motor co se vejde do motorového lože,nebo někteří jsme lože předělávali.Ideální je motor okolo 240Wat příkonu a 1000-1200kv.


jj diky...ja prave chtel nejaky stejne silny jako tam ten seriovy ktery byl jak uz se vicekrat reklo silnejsi nez je potreba..slabsi urcite ne diky tomu ze orpoti seriovemu modelu je ten muj zhruba o 110 gramu tezzsi(kamera)
Graupner MX-16 HoTT Cap 232 - 1,9m , ZDZ 40Piper 2,3m, Saito FA-100atd...
Zamčeno

Zpět na „Stavebnice“